Bevezették az Integral Ad Science nevű szoftvert és a sales house-ok között több hónapban is az első helyen végeztek. Ablonczy Ákos, az Infinety Group ügyvezető igazgatója értékelte az idei évüket.
– Mennyire vagy elégedett az Infinety idei évével?
– Elégedettek lehetünk, hiszen a nemzetközi szereplők és jelentős hazai kiadók mellett, független magyar tulajdonú sales house-ként, egy erős versenyben tudtuk növelni árbevételünket, piaci pozíciónkat, portfóliónk elérését és minőségét. Fontos még megemlíteni, hogy 2021 elején bevezettük, a sok nemzetközi multinacionális ügyfél és ügynökség által is használt IAS (Integral Ad Science) ad verification szoftvert, amivel ellenőrizhető, hogy a digitális hirdetések valóban jó minőségű tartalmi környezetben szerepelnek-e. Kiszűrhetők a hamis kattintások és sok fontos tényező, ami a brand safety szempontjából veszélyes lehet egy kampányra, márkára nézve. Portfóliónk az adatok alapján nagyon jól teljesít, ami sikert aratott a hirdetőink, ügyfeleink körében.
– A sales house-ok havi látogatottsági rangsorában az év első felében még a hatodik helyen álltatok, de az utóbbi hónapokban feljöttetek a negyedik-ötödik helyre. Minek köszönhető a növekedés?
– Annyiban „javítanám” a kérdést, hogy a sales house-ok között, évek óta az első három szereplő között vagyunk, idén több hónapban az első helyen álltunk. Valóban, több hónapon keresztül az Infinety számított a legnagyobb elérésű sales house-nak. Ha a kiadókat is számításba veszed, úgy igaz a kérdésed. A jó szereplés annak köszönhető, hogy idén több oldallal tovább bővült a portfóliónk, illetve a meglévő partnereink oldalai is növekvő látogatottságot értek el.
– Van olyan hirdetési megoldásotok ami hatékony, de még nem fedezték fel a hirdetők?
– Olyat nem tudok mondani, amit nem fedeztek még fel. Az általunk használt legmodernebb adserverek, technikai szolgáltatók révén elérhető targetálási megoldásainktól kezdve, az adat alapú programatic vásárláson át, a magyar piacon talán legkomplexebb rich média megoldásainkig bezárólag, teljeskörűen vásárolják szolgáltatásainkat ügyfeleink.
– Szerinted a teljes digitális reklámpiac idén miként teljesíthet?
– Óvatosan merek csak becsléseket mondani, de az elérhető adatok alapján úgy tűnik, hogy növekedés lesz a teljes piacon is.
A sales house-okról készített teljes összeállításunkat megtalálja a Marketing & Média legfrissebb lapszámában.