- Hirdetés -

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

|

- Hirdetés -

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (x)

A Teads Studio a cég saját kreatív csapata, több mint százharminc alkalmazottal világszerte -köztük designer-ek, kreatív fejlesztők, stratégák – akik egy közös célért dolgoznak: az ügyfelektől kapott nyersanyagokból a leglátványosabb és legmegfelelőbb (platformra optimalizált) kreatívokat készítsék el, melyek képesek kiszolgálni bármilyen Teads kampányt.


A Teads-en futtatott hirdetések különlegessége, hogy nagyrészt okostelefonok képernyőin jelennek meg (jelenleg a Teads inventory-jának 90%-át a mobil megtekintések teszik ki), illetve, hogy minden hirdetés alapértelmezetten hang nélkül indul el (köszönhetően annak a “trendnek”, hogy ma már a felhasználók többsége így fogadja be a reklámtartalmakat). A Teads hirdetéskiszolgáló rendszere minden kreatívot az írott szerkesztőségi tartalmon belül jeleníti meg, ahol a felhasználók egy adott cikk olvasása közben lényegesen lassabban görgetnek, amely kiváló alapot biztosít nem csak a Teads, hanem minden márka számára, hogy hirdetéseikre a legértékesebb emberi figyelem irányuljon.

A Teads Studio viewable display és videós hirdetésekkel foglalkozik, a standard megoldásoktól kezdve a speciális “custom” formátumokig. Egy kreatív elkészítésénél vagy ajánlásánál az első legfontosabb kérdés, amelyet feltesznek egy hirdetőnek, hogy mit szeretne a kampányával elérni. Minden kreatívtípushoz tartoznak elengedhetetlen elemek. Ezek közül a legfontosabbak a branding elemek (pl. logó, szlogen, arculati színek stb.), amelyek segítségével minden felhasználó egyszerűen felismeri a márkát. A performance alapú kampányok esetén már az ún. Call To Action (CTA) gomb is elengedhetetlen eleme a kreatívoknak.

A Studio hitvallása szerint minél kreatívabb a rendelkezésre álló nyersanyag, annál nagyobb a lehetősége a csapatnak, hogy varázsütésre még látványosabb anyagokat készítsen. Úgy gondolják, hogy egy kreatívhoz nincs tökéletes recept, mivel mindegyik márka különleges a maga nemében és különböző módon kommunikálja üzeneteit a felhasználóknak. Ezt erősítve, a Teads Studio már számos alkalommal lepte meg proaktívan magyarországi ügyfeleit olyan kreatív megoldásokkal, amelyeket dinamikus elemekkel, 3D-s effektekkel vagy animációkkal egészítettek ki, holott az eredeti nyersanyag legtöbbször csak egy statikus kép vagy TVC videó volt. Véleményük szerint ez adja a szükséges pluszt egy kreatívhoz, hiszen az emberi agy a mozgást sokkal gyorsabban dolgozza fel és fogadja be, mint a statikus elemeket.

A Teads Studio minden kreatív formátumhoz egy meghatározott specifikáció alapján kéri a nyersanyagokat, melyeket természetesen sosem szednek darabjaikra, nem formálják át, vagy módosítanak rajta. A kapott kreatív elemek optimalizációja mindig az aktuális kam-pány KPI-oknak megfelelően történik, legyen az Engagement, In-view-time, Completion ra-te, Click stb. Ráadásul ehhez az ügyfeleknek semmilyen direkt kontaktot nem kell létesíteniük a Studioval, a Teads lokális ügyfélkapcsolati csapata már a kész anyagokat küldi ellenőrzésre.

Sőt, 2020 óta online is elérhető a Teads Studio különleges szolgáltatása, a L’Atelier, melynek keretein belül egy Zoom-meeting során a Studio, az ügynökség, az ügyfél és az ügyfél kreatív csapata összeül egy egész napos ötletelésre, melynek eredményeképp megszületnek a végleges kreatívok.

A Teads Studio a legjobb és legminőségibb kreatívokat készíti minden kampányhoz, ezt a leginkább a kampányok során elért eredmények igazolják. A Suzuki 2021 decemberében Magyarországon futott S-Cross Launch kampányához a Studio csapata készített egyedi display és videó kreatívokat. A számok önmagukért beszélnek: a 30 másodperces videós kreatív megtekintései aránya átlagosan 88%-on teljesült, míg a teljes videót az elért felhasználók 78%-a nézte végig, míg a display hirdetések átlagosan 10 másodpercig voltak képernyőn. A videó és display hirdetések egyaránt 90%-os viewability-t értek el, ami 20%-kal magasabb a Teads benchmark méréseinél (70%). A kampányról részletesen az első magyar Teads Case Study-ban is beszámolunk, ami itt elérhető.

A Teads Studio használata minden olyan ügyfél számára elérhető a magyar piacon, aki a Teads hirdetési megoldásait választja a kampányaihoz. A Studio csapat gyorsan és hatékonyan dolgozik, az esetek többségében már aznap elkészítik és küldik az ügyfél kérése alapján elkészített kreatívokat. A Studio mindenki számára azt javasolja, hogy gondolkozzunk digitálisan és mobil-felhasználó fejjel. Videós kreatívok esetén használjunk több, különböző hosszúságú vágatot és figyeljünk arra, hogy az üzenet hang nélkül is átmenjen a felhasználóknak – pl. felirat segítségével. Használjuk az elérhető branding és egyéb kreatív elemeket. Amennyiben ezek megvannak, a kampányhoz a legjobb kreatívok születnek meg. (x)

Teads Hungary kapcsolat
Kolba Gergely és Magyar Tamás
sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....