- Hirdetés -

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

|

- Hirdetés -

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (x)

A Teads Studio a cég saját kreatív csapata, több mint százharminc alkalmazottal világszerte -köztük designer-ek, kreatív fejlesztők, stratégák – akik egy közös célért dolgoznak: az ügyfelektől kapott nyersanyagokból a leglátványosabb és legmegfelelőbb (platformra optimalizált) kreatívokat készítsék el, melyek képesek kiszolgálni bármilyen Teads kampányt.


A Teads-en futtatott hirdetések különlegessége, hogy nagyrészt okostelefonok képernyőin jelennek meg (jelenleg a Teads inventory-jának 90%-át a mobil megtekintések teszik ki), illetve, hogy minden hirdetés alapértelmezetten hang nélkül indul el (köszönhetően annak a “trendnek”, hogy ma már a felhasználók többsége így fogadja be a reklámtartalmakat). A Teads hirdetéskiszolgáló rendszere minden kreatívot az írott szerkesztőségi tartalmon belül jeleníti meg, ahol a felhasználók egy adott cikk olvasása közben lényegesen lassabban görgetnek, amely kiváló alapot biztosít nem csak a Teads, hanem minden márka számára, hogy hirdetéseikre a legértékesebb emberi figyelem irányuljon.

A Teads Studio viewable display és videós hirdetésekkel foglalkozik, a standard megoldásoktól kezdve a speciális “custom” formátumokig. Egy kreatív elkészítésénél vagy ajánlásánál az első legfontosabb kérdés, amelyet feltesznek egy hirdetőnek, hogy mit szeretne a kampányával elérni. Minden kreatívtípushoz tartoznak elengedhetetlen elemek. Ezek közül a legfontosabbak a branding elemek (pl. logó, szlogen, arculati színek stb.), amelyek segítségével minden felhasználó egyszerűen felismeri a márkát. A performance alapú kampányok esetén már az ún. Call To Action (CTA) gomb is elengedhetetlen eleme a kreatívoknak.

A Studio hitvallása szerint minél kreatívabb a rendelkezésre álló nyersanyag, annál nagyobb a lehetősége a csapatnak, hogy varázsütésre még látványosabb anyagokat készítsen. Úgy gondolják, hogy egy kreatívhoz nincs tökéletes recept, mivel mindegyik márka különleges a maga nemében és különböző módon kommunikálja üzeneteit a felhasználóknak. Ezt erősítve, a Teads Studio már számos alkalommal lepte meg proaktívan magyarországi ügyfeleit olyan kreatív megoldásokkal, amelyeket dinamikus elemekkel, 3D-s effektekkel vagy animációkkal egészítettek ki, holott az eredeti nyersanyag legtöbbször csak egy statikus kép vagy TVC videó volt. Véleményük szerint ez adja a szükséges pluszt egy kreatívhoz, hiszen az emberi agy a mozgást sokkal gyorsabban dolgozza fel és fogadja be, mint a statikus elemeket.

A Teads Studio minden kreatív formátumhoz egy meghatározott specifikáció alapján kéri a nyersanyagokat, melyeket természetesen sosem szednek darabjaikra, nem formálják át, vagy módosítanak rajta. A kapott kreatív elemek optimalizációja mindig az aktuális kam-pány KPI-oknak megfelelően történik, legyen az Engagement, In-view-time, Completion ra-te, Click stb. Ráadásul ehhez az ügyfeleknek semmilyen direkt kontaktot nem kell létesíteniük a Studioval, a Teads lokális ügyfélkapcsolati csapata már a kész anyagokat küldi ellenőrzésre.

Sőt, 2020 óta online is elérhető a Teads Studio különleges szolgáltatása, a L’Atelier, melynek keretein belül egy Zoom-meeting során a Studio, az ügynökség, az ügyfél és az ügyfél kreatív csapata összeül egy egész napos ötletelésre, melynek eredményeképp megszületnek a végleges kreatívok.

A Teads Studio a legjobb és legminőségibb kreatívokat készíti minden kampányhoz, ezt a leginkább a kampányok során elért eredmények igazolják. A Suzuki 2021 decemberében Magyarországon futott S-Cross Launch kampányához a Studio csapata készített egyedi display és videó kreatívokat. A számok önmagukért beszélnek: a 30 másodperces videós kreatív megtekintései aránya átlagosan 88%-on teljesült, míg a teljes videót az elért felhasználók 78%-a nézte végig, míg a display hirdetések átlagosan 10 másodpercig voltak képernyőn. A videó és display hirdetések egyaránt 90%-os viewability-t értek el, ami 20%-kal magasabb a Teads benchmark méréseinél (70%). A kampányról részletesen az első magyar Teads Case Study-ban is beszámolunk, ami itt elérhető.

A Teads Studio használata minden olyan ügyfél számára elérhető a magyar piacon, aki a Teads hirdetési megoldásait választja a kampányaihoz. A Studio csapat gyorsan és hatékonyan dolgozik, az esetek többségében már aznap elkészítik és küldik az ügyfél kérése alapján elkészített kreatívokat. A Studio mindenki számára azt javasolja, hogy gondolkozzunk digitálisan és mobil-felhasználó fejjel. Videós kreatívok esetén használjunk több, különböző hosszúságú vágatot és figyeljünk arra, hogy az üzenet hang nélkül is átmenjen a felhasználóknak – pl. felirat segítségével. Használjuk az elérhető branding és egyéb kreatív elemeket. Amennyiben ezek megvannak, a kampányhoz a legjobb kreatívok születnek meg. (x)

Teads Hungary kapcsolat
Kolba Gergely és Magyar Tamás
sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....