A Mito-t választotta a Coca-Cola Magyarország

Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. komplex digitális kommunikációjáért. A vállalat több hónapos, háromfordulós tenderen választotta ki a teljes portfóliója, így a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Powerade és a Nestea márkák digitális és közösségimédia-kommunikációját kezelő ügynökséget.
A digitális megbízás keretében a Mito felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak online kommunikációjáért, a stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a médiatervezésen és -vásárláson kívül minden területre kiterjed, a kreatívtól, a fejlesztésen át a közösségimédia-kampányok tervezéséig.
„Olyan partnert kerestünk, aki egyszerre képes komplex stratégiát felállítani, remek kreatív koncepciókat fejleszteni és párhuzamosan több nagy volumenű, átfogó kampányt menedzselni” – közölte Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. „Folyamatosan és egyre gyorsabb ütemben változnak a fogyasztói igények, egyre fontosabbak a cukormentes termékváltozataink és a szénsavmentes üdítőitalok kategóriája. A piachoz nem csak alkalmazkodó, de a trendeket diktáló stratégiánkhoz új, friss gondolatokat kerestünk, és a Mitonál megtaláltuk őket.”
„A hazai kreatív és digitális ügynökségek krémje vett részt a tenderünkön, sok erős pályázat közül választhattunk. Végül úgy ítéltük meg, a Mito csapatával tudunk majd legjobban együttműködni” – mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. „Gyorsan fel kell venniük a ritmust, hiszen a Coca-Cola vállalatra jellemző állandó innováció és termékválaszték-bővítés keretében már az első negyedévben is nagyszabású kampányokra készülünk.”
„Hihetetlenül izgalmas feladat és egyben felelősség is a világ egyik legértékesebb márkája, és még számos meghatározó, izgalmas brand digitális kommunikációján dolgozni” – mondta Pőcze Balázs, a Mito egyik alapítója. „Sok és sokféle mitós lelkesedésére és szakértelmére volt szükség a tender során. Hálásak vagyunk a kihívásokért, és persze a bizalomért, nagyon várjuk az új évet és a közös munkát.”
A Mito megbízása 2018 januárjától 2+1 évre szól.