- Hirdetés -

Mobilos esküvői játékkal újít a Duelbox

|

- Hirdetés -

A násznépet aktivizáló, az ifjú párral kapcsolatos kérdésekből álló interaktív kvízjátékkal rázná fel a hazai esküvőket a magyar Duelbox. Az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokkal foglalkozó startup legújabb fejlesztése egy olyan élő, webalapú kvízjáték, amelyben a násznép okostelefonon keresztül vehet részt, a lagzi egy látványos, interaktív programelemeként.

A kvízjáték felületét teljesen az esküvő arculatára lehet szabni, a kérdéseket pedig a házasodó párral kapcsolatos érdekességekre, információkra lehet kihegyezni. A vőfély vagy ceremóniamester által levezényelt játékban az aktuális kérdéseket kivetítőn, illetve mindenki a saját okostelefonján is élőben láthatja, ahogy a helyes válaszok is itt jelennek meg a gondolkodási idő lejártát követően. „Gyakorlatilag a tévés kvízműsor műfaját „házasítottuk” össze a klasszikus, az ifjú párt bevonó szórakoztató esküvői játékokkal, annyi különbséggel, hogy itt a násznép nemcsak nézője, hanem aktív részese is a programnak” – mondta Sárosi Róbert, a Duelbox alapító ügyvezető igazgatója. „Az alap ötletet az adta, hogy úgy láttuk, hogy az esküvőszervezés szinte minden területén – így például a szervezés, helyszín, dekor, zene, fotó, videó – léteznek már professzionális szolgáltatók Magyarországon, gyakorlatilag egyedül a lagzikon kötelező elemnek számító játékok és aktivitások esetében nincs, vagy csak korlátozott a lehetőség professzionális eszköz vagy szolgáltató igénybevételére. Mivel mi pont ezzel foglalkozunk, így adta magát az ötlet, hogy betöltsük ezt az űrt” – tette hozzá.

Ami a játék gyakorlati lebonyolítását illeti, a rendezvényekhez a Duelbox magát a testre szabható interaktív platformot biztosítja, a kvízt a ceremóniamester, vőfély, vagy egy családtag vezényli le. A vetélkedőben A,B,C,D válaszos kérdéseket, illetve tippelős kérdéseket is fel lehet tenni, ezt tovább színesíti, hogy a kérdésekhez saját fotókat is fel lehet tölteni. Egyedüli feltétele a játékban való részvételnek, hogy a násznép tagjai rendelkezzenek okostelefonnal, amivel gyorsan és egyszerűen be tudnak lépni a webes platformra. A rendszer a jó válaszokat összesíti, és a játék végén rangsorolja a résztvevőket azok alapján. Ami a költségeket illeti, a kvízjáték használata egy fix díjból, illetve egy a játékosok számától függő változó díjból áll össze, egy 80-100 fős esküvő esetében 50-70 ezer forint körül mozoghat összesen.

„A megoldást a CEWES Őszi Esküvő Kiállításon mutattuk be, és már ott komoly érdeklődés mutatkozott iránta, így bízunk benne, hogy a kvízjáték lesz az idei esküvői szezon egyik nagy újdonsága. Nemcsak a hazai piacra tekintünk, hamarosan elkészülhet a nemzetközi verzió is, ugyanis azt láttuk, hogy külföldön sincs hasonló szolgáltatás” – nyilatkozta Sárosi Róbert, a Duelbox alapítója.

Évi 20-40 milliárd forintos piacot jelentenek az esküvők Magyarországon

A KSH adatai szerint Magyarországon a házasságkötések száma 2010-től kezdődően folyamatosan növekszik, az utóbbi húsz év legtöbb esküvőjét pedig 2016-ban tartották, amikor 51,8 ezer házasságot kötöttek. A sok esküvő pedig hatalmas piacot jelent a különféle, az esküvőszervezéshez kötődő szolgáltatók számára: az elmúlt években a hazai „esküvői piac” mérete iparági becslések szerint 20-40 milliárd forint körül mozgott. Egy 80 fős esküvő átlagos költsége Magyarországon 1,5 – 2,5 millió forint körül mozoghat. Az esküvői szezon május közepén indul és akár tél végéig is kitarthat, de jellemzően szeptember-októberben fut ki.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek...

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA