- Hirdetés -

Motiváló történetekkel kampányol az Avon

|

- Hirdetés -

Az AVON My Story Matters – Minden történet számít elnevezésű kampánya során az ilyen motiváló történeteket gyűjti össze a világ minden tájáról, legyenek azok nagyon különleges, egyedi, vagy épp apróbb, mindennapi sikerek, leküzdött kihívások, annak érdekében, hogy saját történetük megosztása által nők ezreinek adjon erőt és reményt a jelenlegi helyzetben.

A koronavírus-járvány árnyékában világszerte nők ezrei kerültek lelkileg nehéz helyzetbe az elszigeteltség, a vírustól való félelem vagy esetleg pénzügyi bizonytalanság miatt. Világszerte a nők 92%-ában fokozódott a nyomás és stressz érzete és 41%-uknak csorbult az önbizalma a kijárási korlátozások következtében. Az AVON nemzetközi kutatásából kiderül, hogy a nők többsége erőt merít a hasonló élethelyzetben levő emberek hétköznapi történeteiből, és segít nekik, ha megoszthatják saját tapasztalataikat. Ebben nyújt segítséget a My Story Matters névre keresztelt globális történet- és képgaléria, amelyben a világ bármely pontján élők megoszthatják életeseményeiket, kisebb, nagyobb győzelmeiket.

„Gyermekként édesanyukámtól kaptam egy jelképes szemüveget. Egy olyan szemüveget, amin keresztül a világ szép, örömteli és olyan, amilyenné teszem. A szemüveg mellé egy nagyon fontos útravalót is kaptam: Te döntesz, hogy mit hozol ki az életedből!”- ezt a szemüveget ma is büszkén viseli Mosolyka, azaz Hozleiter Fanny, akinek személyes története nap mint nap emberek ezreit inspirálja. A feltöltött történetek között olvashatjuk Fanny történetét is, aki 7 évesen került kerekesszékbe, azonban ma már újra tud állni egy járógép segítségével és az első lépéseket gyakorolja, pozitívan és hálával tekintett sorsára és a világra. Fanny manapság motivációs előadásokat tart, blogol, könyvet írt és hamarosan bemutatásra kerül az életéről készült film is, a Majd helyett MOST. A film tanulsága tökéletesen közvetíti a My Story Matters kampány céljait és üzenetét is, mely szerint mindenkinek van egy olyan története, amely büszkeséggel töltheti el és ezáltal példát mutat, erőt és motivációt ad mások számára, hogy leküzdhessék a mindennapok akadályait.

„…Te döntesz, hogy mit hozol ki az életedből! Persze a döntés mellé szükségesek a tettek is és a kitartás is. Voltak, akik aranyosnak gondolnak, de nem bíztattak. Voltak, akik egyenesen lebeszéltek volna, vagy csak a “hibáinkat” látták. Ha akkor a hitetlenkedők energiájára ülök fel, akkor ma nincs a Mosolyka – Majd helyett MOST nagyjátékfilm, ami már most sokak életébe varázsolt fantasztikus élményeket. Ha akkor és ott elengedem az álmunkat a férjemmel Sankóval és Vékony Zolival, akkor ma nem lehetnék büszke arra a csapatra, azokra a lelkesítő, kitartó alkotókra, akikkel együtt megvalósítottuk…” – írja Fanny, aki saját történetén keresztül szeretne inspirációt és hitet adni mindenki számára, hogy pozitív hozzáállással és kitartással bármilyen álmot meg lehet valósítani.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy Fanny is csatlakozott kampányunkhoz és közös erővel küzdhetünk azért, hogy mindenki elhiggye, le tudja küzdeni azokat a korlátokat, amelyeket az élet állít elé – legyen az akármilyen kicsi vagy nagy. Az AVON küldetése, hogy segítsen a nőknek, hogy a legtöbbet hozhassák ki magukból. A My Story Matters Galéria ennek a célnak megfelelően nők ezreinek biztosít lehetőséget, hogy megszólalhassanak, megoszthassák történeteiket és megünnepeljék eredményeiket. Mindemellett az AVON Alapítvány minden megosztott történet után 1 dollárt adományoz olyan jótékonysági szervezeteknek, amelyek segítenek a nők számára egy jobb világot teremteni, ahol mindenkit ugyanazok a lehetőségek és esélyek illetnek meg” – nyilatkozta Kósa Anita az AVON Magyarország szóvivője.

A My Story Matters platform nők és férfiak ezreit kapcsolja össze világszerte, így ünnepelve meg elért eredményeiket, és mára több mint 400.000 feltöltött történeten keresztül inspirálva egymást saját lehetőségeik kiaknázására.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....