A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media Hungary Kft. sales house-a értékesíti. Ez az ingatlan.com Zrt. cégcsoport által levezényelt tulajdonosváltást követő első nagyobb lépés a márkák közötti szinergiák hatékonyabb kihasználása felé.
„A felvásárlás óta fáradhatatlanul dolgozunk az átálláson, ami egy rendkívül összetett folyamat mind technológia, mind munkaerő szintjén. Az értékesítési portfólióink fúziójával elkötelezett, immár Magyarország lakosságának jelentős részét lefedő felhasználói bázist tudunk markáns profilú oldalainkkal elérni. Az Adevinta CMH Kft. display-es szakembereinél pedig megvan az a tudás és platformismeret, amivel egy ekkora volumenű váltás zökkenőmentesen, harmadik fél bevonása nélkül lebonyolítható. Célunk, hogy így is erősítsük a magyar tulajdonosi háttérrel és lokális menedzsmenttel bíró vertikális platformjaink versenyképességét” – mondta Keleti József, az ingatlan.com cégcsoport vezetője.
„Sok év tapasztalatára és egy rendkívül erős csapatra tudunk alapozni, hiszen eddig is jó visszajelzéseket kaptunk a szolgáltatásaink minőségével, tartalmával és elérésével kapcsolatban. Mivel az ugrásszerű növekedés lehetőségét elsődlegesen mindig a portfólióbővítésben látjuk, az új évtől kezdve minden eddiginél komplexebb csomagokkal tudjuk majd partnereink változatos igényeit teljeskörűen kiszolgálni” – emelte ki Magyarfalvi Éva, az Adevinta CMH Kft. kereskedelmi igazgatója.