Nagy dobásra készül a Viacom

Bővíti magyarországi tévés portfólióját a Viacom, a társaság október 3-tól egy új, teljesen magyar nyelvű és az itthoni piac igényeire szabott humorcsatornát indít, ami a hazai családok szórakoztatására szolgál majd. Ezzel egy időben a cég megújítja az ikonikus MTV márka alatt zenetévés kínálatát.

 

A Comedy-csoport legújabb tagja, a Comedy Central Family még több, széles nézői körnek szóló humoros szórakoztató tartalommal bővíti a kínálatot. Örök klasszikusok és új kedvencekké váló premier vígjátékok egyaránt szerepelnek majd a teljesen magyar nyelvű, hazai szerkesztésű és a magyar piaci igényekre szabott csatornán, amely elsősorban olyan szitkom sorozatokkal örvendezteti meg a közönséget, amelyekhez bárki, bármikor a tévé elé ülhet. Az olyan, már ismerősen csengő címek mellett, mint az Így jártam anyátokkal, az Új csaj, a Melissa és Joey, a Kertvárosba száműzve vagy az Anyám borogass, az új csatorna olyan országos premierekkel is jelentkezik, mint a Hallatlan (Speechless) vagy a Baby Daddy új évadai. A kedves humort, a pihentető szórakozást és a szívmelengető pillanatokat pedig a Simon macskája (Simon’s Cat) megszámlálhatatlan rövid gegjei színesítik majd.

 

Az új magyar nyelvű Comedy Central Family indításával egy időben a nemzetközi, feliratos Comedy Central Extrát a Viacom kivezeti a hazai piacról.

 

Magyar MTV

 

Október 3-ától a Viacom teljesen megújítja a magyarországi zenei televíziós kínálatát is. Annak érdekében, hogy jobban megfeleljen a fiatal nézők igényeinek és egyben a hazai zeneipar számára is még jelentősebb támogatást tudjon biztosítani, a vállalat az ikonikus Music Television eredeti gyökereire alapozva jelentősen kibővíti az MTV csatorna profilját Magyarországon. A magyar MTV-re költözteti át a hazai zenei tartalmakat a VIVÁ-ról és tovább bővíti azokat, így a magyar MTV a Music Television elsőrangú globális zenei örökségét ötvözi majd a VIVA legjobb helyi hagyományaival. Az új magyar zenecsatorna aktív pártfogója lesz a legújabb és legnépszerűbb zenei előadóknak és feltörekvő új tehetségeknek, miközben a mai nemzetközi slágereket és a legendás külföldi zenei eseményeket is közelebb hozza a rajongókhoz, mint valaha. Az ikonikus nemzetközi márka segítségével a Viacom az eddigieknél is több lehetőséget kíván biztosítani a hazai zenészeknek.

 

Jelenleg a Viacom International Media Networks Central and Eastern Europe & Israel (VIMN CEEI) működteti a legnézettebb nemzetközi tematikus tévécsatorna-családot (Nick Jr., Nickelodeon, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Paramount és RTL Spike), amely nézettségét tekintve a legjelentősebb az RTL, TV2 és MTVA csoportok után.

 

A Comedy Central Family és a Magyar MTV 2017. október 3-tól megtalálható lesz az r-time kínálatában.