- Hirdetés -

Nagyágyúkkal jön a Stretch konferencia

|

- Hirdetés -

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

A Strech konferencia idén már a 9. alkalommal hívja össze a vezetés és menedzsment legforróbb szakmai trendjei iránt érdeklődő közönségét a világ minden tájáról. Az eseménysorozatot a Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub indította útjára azzal a céllal, hogy a fiatal hazai startupokat kézzelfogható és könnyen hasznosítható tudással támogassák, de hamar kiderült, hogy ezzel sokkal nagyobb közösséget tudnak megszólítani. Az eseményen rendszerint 30-40 országból „érkeznek” a résztvevők, körülbelül 40%-uk külföldről – Európából, Indiából, az USA-ból de Ausztráliából is.

„Jelenlegi és jövőbeli CEO-kat, kis cégek vagy óriási multivállalatok vezetőit, illetve maroknyi csapatok vagy mammutrészlegek irányítóit egyaránt várja az online Stretch decemberben, és bízunk benne, hogy olyan útravalót tudunk adni az évi végi szünetre, amin minden menedzser el tud gondolkodni és jövőre újult erővel beépíteni a saját stratégiájába. Egy biztos: soha nem volt még ekkora szükség felkészült, tájékozott és az új megoldásokra nyitott vezetőkre, mint napjainkban” – mondja Baccifava Médea, a konferenciát szervező CraftHub egyik alapítója.

Strech: együttgondolkodás, tudásmegosztás, közösségépítés

Hogyan tudunk valós változást, alkalmazkodási képességet elérni egy folyamatosan és gyorsuló ütemben változó környezetben? Miért érdemes a felhatalmazás-alapú vállalati kultúrát a távmunkás csapatoknál is bevetni? Hogyan segíthetik a világosan megfogalmazott közös célok a legkülönbözőbb hátterű kollégák összecsiszolódását is Hogyan tudunk egy olyan szervezeti környezetet létrehozni, ahol az emberek nem csak motiváltak, de közben az üzleti eredményességet is növelik? Többek között ezekkel a témákkal érkeznek majd a háromnapos szakmai eszmecserére a Microsoft, a Morgan Stanley, a Bitrise vagy éppen a Prezi szakemberei, de nem csak vállalati nagyágyúkat, hanem az üzleti vezetés területén világ szinten meghatározó és a területet előre vívő szakembereket, véleményformálókat, sőt, az üzleti szférától teljesen távol álló, a csapatok sikeres létrehozásában és vezetésében mégis kiemelkedő menedzsereket is meghallgathatnak az érdeklődők - köztük milliós nézettségű TEDx előadókat és best-seller könyvek szerzőit is.

Közéjük tartozik például Kemény Dénes, a magyar férfi vízilabda válogatott egykori szövetségi kapitánya és edzője, aki talán mindenkinél többet tud mesélni az éles helyzetekben tanúsított adaptációs készségről, a motiválásról és a csapatszellem valós értékéről. A sokszínű programmal a szervezők célja az, hogy minél szélesebb körben oszthassák meg egymással tapasztalataikat a résztvevők, a közös gondolkodással és párbeszéddel pedig új, talán az eddigieknél még hatékonyabb megoldásokat találhassanak – közösen.

A nappalinkban találkozhatunk a csúcsvezetőkkel

A Stretch ezúttal is 100%-ban vírusbiztosan, az online térben jelentkezik, a szervezők pedig digitális networking programokkal, közös jógázással, beszélgetéssel és interaktivitással igyekeznek élményekkel megtölteni a három napot. Az esemény valójában már december 6-án startol ingyenes meetuppal és egy speciális workshoppal, ahol kiderül, miért is érdemes a nőknek is belevágni a korábban férfiasnak tartott tech-szakmákba. „Az érdeklődők különböző típusú jegyekkel és kedvezményekkel vehetnek részt a Strech konferencián, aki pedig kénytelen lenne kihagyni egy-egy érdekes szekciót, az pótolhatja mulasztását, hiszen utólag elérhetővé tesszük az elhangzott előadásokat a regisztrált látogatók számára” – teszi hozzá Baccifava Médea. A konferenciát idén a Continental, az EPAM, a Morgan Stanley és a Deutsche Telekom IT Solutions támogatja szponzorként.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA