- Hirdetés -

Sörpiac: együttműködik a Diageo és a Molson Coors

|

- Hirdetés -

A Diageo, a világ vezető prémium italgyártó vállalata, a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója ma bejelentette együttműködését a Molson Coors Beverage Companyhoz tartozó Borsodi Sörgyárral, a Diageo sörportfoliójának magyarországi forgalmazásáról 2022. január 1-től.

A Diageo számára a Molson Coors vállalattal való stratégiai partnerség elősegíti a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 Lager márkák további terjeszkedését a magyar sörpiacon a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével.
"Örömmel jelentjük be új partnerségünket a Molson Coors-szal Kelet-Európában. Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét. Alig várjuk azokat a lehetőségeket és a növekedést, amelyet a Molson Coors-szal közösen érhetünk el Magyarországon márkáinkkal és jövőbeli innovációinkkal" - mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.

A Molson Coors üdvözli a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.
"Olyan módon szeretnénk bővíteni portfóliónkat, amely lehetővé teszi számunkra, hogy prémium termékekkel gazdagítsuk a vevőink számára a kínálatunkat, új területekre lépjünk be, és olyan partnereket találjunk, akik ugyanazon értékek mentén működnek, mint a Molson Coors, amelyek a minőségben, a szaktudásban és a hagyományokban gyökereznek. Nagyon izgatottak és büszkék vagyunk, hogy a Diageo e három ikonikus globális márkáját Magyarországon forgalmazhatjuk. Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz" - mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
A Guinness egy sötét, ír, száraz stout (fekete sör), amely Arthur Guinness sörfőzdéjében, a dublini St. James's Gate-ben, Írországban született 1759-ben. A világ egyik legsikeresebb alkoholmárkája, amelyet közel 50 országban főznek, és több mint 120 országban kapható. A Kilkenny egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör a Guinness készítőitől, amely az írországi Kilkennyből származik. A Kilkenny elsődleges piaca Írország, de a sör az ország határain túl is nagyon népszerűvé vált. A Hop House 13 Lager egy duplakomlós világos sör, amely 100%-ban Írországban termesztett árpamalátából, a jellegzetes Guinness élesztőből, valamint ausztrál és amerikai komlók keverékéből készül. A felszínen friss, az alján pedig összetett.

2022. január 1-től a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 mellett a Borsodi Sörgyár által forgalmazott kedvelt márkák, mint például a népszerű Borsodi továbbra is elérhető lesz a fogyasztók számára a magyarországi kereskedelmi és vendéglátóipari helyeken.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA