- Hirdetés -

Nagyon megdobta a híroldalak forgalmát a háború

|

A februárra jellemző 24,5 milliós számhoz képest az orosz-ukrán háború kitörését követő 5 napban a legnépszerűbb hazai híroldalakon napi átlagban összesen 40,3 milliós oldalletöltést mértek – derül ki a DKT legfrissebb elemzéséből. A blikk.hu vezeti a site-ok rangsorát a 24.hu és az index.hu előtt.

A DKT februári látogatottsági elemzésében kiemelten foglalkozott a híroldalak helyzetével. Az elemzésünkbe, azokat a magukat hírsite-ként (is) definiáló oldalakat vonták be, amelyek februári havi átlagos egyedi látogatószáma (real user) meghaladta a 400 ezret.

Az egyedi látogatószám alapján felállított listát a blikk.hu vezeti egymillió feletti napi látogatóval, amelyet sorban a 24.hu, az index.hu, és az origo.hu követ 800-900 ezer közötti látogatószámmal. Itt egy nagyobb törés következik a látogatószámok mentén, de még napi 500 ezer feletti olvasóval büszkélkedhet a Telex, a hvg.hu és a borsonline.hu is. A februári TOP híroldal-listát a ripost.hu és a 444.hu zárja.

 

 

 

Az ukrajnai fejlemények következtében jelentősen nőtt a hírek iránti érdeklődés. Ha a fenti februári TOP9 híroldal összesített napi oldalletöltésszámát vesszük alapul, akkor a hónapra jellemző átlagos 24,5 milliós számhoz képest a háború kitörését követő 5 napban ugyanezen oldalakon napi átlagban összesen 40,3 milliós oldalletöltést láthatunk – írja közleményében a DKT. A megnövekedett közéleti érdeklődés egy kicsit átrendezte a top hír-site-ok sorrendjét, és beemelte közéjük az ebben az időszakban 400 ezer feletti látogatószámot elért infostart.hu-t is.

 

A napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított teljes piaci TOP10-es listát a weboldalak esetében változatlanul a blikk.hu vezeti, amit a második helyezését őrző 24.hu követ. Ugyancsak nem változott a lista harmadik helyezettje: az index.hu. A negyedik helyet pedig továbbra is origo.hu foglalja el.

Az ötödik helyen a januárhoz képest egy helyet javító portfolio.hu áll. A napi átlagos látogatószám alapján kialakított toplista hatodik helyén most a femina.hu található, ehhez két helyezésnyit kellett előre lépnie. Hetedik a telex.hu három hellyel előrébb lépve, míg a nyolcadik helyezést most az nlc.hu foglalja el. A kilencedik helyen februárban a hvg.hu állt, míg a tízes listát a borsonline.hu zárta.

Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagokkal mért toplistát, akkor az első hat helyen nem látunk eltérést a honlapok listájához képest, a Blikktől a Femináig mindenki ugyanazt a helyet foglalja el brandként, mint weblapként. Az 7. helyre viszont népszerű androidos applikációjának is köszönhetően bekerült az Időkép, mint brand. Amit a Telex, a HVG és az NLC követ a sorban.

A havi összesített egyedi látogatószám alapján a toplista első két helyezettje január óta helyet cserélt: a blikk.hu került az élre, míg 24.hu most a második helyen áll. Nem változott a 3-4. helyezett: előbbi helyezést az origo.hu, utóbbit az index.hu mondhatta magáénak februárban. Az ötödik helyre feljött a portfolio.hu, amit a népszerű női oldalak: a femina.hu és az nlc.hu követnek. A nyolcadik-kilencedik helyen most is a ripost.hu és a borsonline.hu áll, míg a tizedik helyet a hvg.hu foglalta el.

 

 

A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistája általában megfelel a brandekhez tartozó (fő) weblapok listájának, most azonban több eltérés is megfigyelhető a két lista között. A havi látogatószám alapján összeállított lista első helyén a 24 áll, míg a második a helyet a Blikk foglalja el – fordítva, mint a weblapok sorrendjében. De hasonlóan megcserélődött a 3-4. helyett Index és Origo helyezése is: ezen a listán az Index van a 3. helyen és az Origo a negyediken. Az 5-10. brand-helyezések viszont tökéletesen a weblapokon alapuló sorrendet.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...