- Hirdetés -

Nagyon szorossá vált a nézettségi verseny

|

- Hirdetés -

Kis előnnyel, de az RTL Klub nyerte a hetet, viszont a teljes portfóliót nézve a TV2 Csoport végzett az élen. A teljes lakosság körében a Sztárban sztár volt a listavezető, a 18-49 éveseknél jól kezdett A Séf meg a többiek és a Forma-1, hozta az elvártat A mi kis falunk és meglepően sok nézőt vonzott A nép szolgája című ukrán sorozat első része.

Gyakorlatilag fej fej melletti eredménnyel zárta az elmúlt hetet az RTL Klub és a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub ért el kicsit jobb (lineáris) közönségarányt, 13,4 százalékot, a TV2 pedig 13,2 százalékot. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, miután 13,2 százalékos közönségarányt hoztak össze az RTL Klub 12,7 százalékával szemben. Azonban, ha csak a három munkanapot nézzük, akkor az RTL Klub jobb (14,2%) eredményt produkált, mint a TV2 (13,2%).

A hétvége a megszokott felállást hozta, azaz a szombat estét az RTL Klub nyerte 18,7 százalékos közönségaránnyal a 7,6 százalékos TV2 előtt. A vasárnap viszont a TV2-é volt 18,3 százalékos közönségaránnyal, amire az RTL Klub 12,1 százalékkal tudott válaszolni.

A komplett csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoport végzett az élen 30,2 százalékos share-rel, az RTL Magyarország 29,6 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók közül a Paramount (eddigi ViacomCBS) teljesített a legjobban 6,1 százalékkal, majd az 5,6 százalékos AMC és az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

11. hét / 10. hét / 9. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% 13,9% / 14,8%
TV2 – 13,2% / 13,2% / 13,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (11. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,6% (5,8%)
Híradó – 22,4% (22,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,8% (18,6%)
Keresztanyu – 16,6% (16,7%)
Híradó – 9,9% (13,5%)
Hotel Margaret – 8,2% (8,5%)

TV2
Remények földje – 16,4% (17%)
Tények – 18,4% (19,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (12,5%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 13,6% (13,6%)
Tények – 9% (9,4%)

Hétköznap nagy átrendeződés nem történt, a két csatorna főműsoridős kulcsműsorai (Keresztanyu, Exatlon) hozták a korábbi, csatornaátlag feletti eredményünket. Szegény Hotel Margaret pedig kicsit tovább gyengült.

Szombaton került képernyőre az RTL Klub új sitcomja, A Séf meg a többiek: 22,9 százalékos share-rel kezdett, amire nem lehet panasza a csatornának. Az utána következő A mi kis falunk új epizódja pedig ennél is magasabb, 24,9 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap mutatta be az RTL Klub A nép szolgája című ukrán sorozatot, Volodimir Zelenszkij főszereplésével. A dupla epizódból az első 15, a második 12 százalékos share-t ért el. Vásárolt sorozat mostanában nem hozott ennyit a csatornának, pláne úgy, hogy közben a TV2-n a Sztárban sztár futott.

Ami az elmúlt hét legnézettebb műsorait illeti, a 18-49 éveseknél A mi kis falunk végzett az élen 301 ezer nézővel, a második helyre pedig 273 ezres nézőszámú Sztárban sztár futott be. A teljes lakosságnál a Sztárban sztár bizonyult listavezetőnek 885 ezer nézővel, második a múlt keddi RTL Híradó volt (855 ezer néző), harmadik pedig A mi kis falunk (811 ezer néző).

Kimondottan jó nézőszámot ért el az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése. Az idény első nagydíja a 18-49 éves toplista harmadik helyét foglalta el 252 ezer nézővel (és 28,6 százalékos share-rel), de a teljes lakosságos top 10-be is befért az 580 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_11het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_11hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...