- Hirdetés -

Nagyon szorossá vált a nézettségi verseny

|

- Hirdetés -

Kis előnnyel, de az RTL Klub nyerte a hetet, viszont a teljes portfóliót nézve a TV2 Csoport végzett az élen. A teljes lakosság körében a Sztárban sztár volt a listavezető, a 18-49 éveseknél jól kezdett A Séf meg a többiek és a Forma-1, hozta az elvártat A mi kis falunk és meglepően sok nézőt vonzott A nép szolgája című ukrán sorozat első része.

Gyakorlatilag fej fej melletti eredménnyel zárta az elmúlt hetet az RTL Klub és a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub ért el kicsit jobb (lineáris) közönségarányt, 13,4 százalékot, a TV2 pedig 13,2 százalékot. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, miután 13,2 százalékos közönségarányt hoztak össze az RTL Klub 12,7 százalékával szemben. Azonban, ha csak a három munkanapot nézzük, akkor az RTL Klub jobb (14,2%) eredményt produkált, mint a TV2 (13,2%).

A hétvége a megszokott felállást hozta, azaz a szombat estét az RTL Klub nyerte 18,7 százalékos közönségaránnyal a 7,6 százalékos TV2 előtt. A vasárnap viszont a TV2-é volt 18,3 százalékos közönségaránnyal, amire az RTL Klub 12,1 százalékkal tudott válaszolni.

A komplett csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoport végzett az élen 30,2 százalékos share-rel, az RTL Magyarország 29,6 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók közül a Paramount (eddigi ViacomCBS) teljesített a legjobban 6,1 százalékkal, majd az 5,6 százalékos AMC és az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

11. hét / 10. hét / 9. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% 13,9% / 14,8%
TV2 – 13,2% / 13,2% / 13,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (11. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,6% (5,8%)
Híradó – 22,4% (22,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,8% (18,6%)
Keresztanyu – 16,6% (16,7%)
Híradó – 9,9% (13,5%)
Hotel Margaret – 8,2% (8,5%)

TV2
Remények földje – 16,4% (17%)
Tények – 18,4% (19,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (12,5%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 13,6% (13,6%)
Tények – 9% (9,4%)

Hétköznap nagy átrendeződés nem történt, a két csatorna főműsoridős kulcsműsorai (Keresztanyu, Exatlon) hozták a korábbi, csatornaátlag feletti eredményünket. Szegény Hotel Margaret pedig kicsit tovább gyengült.

Szombaton került képernyőre az RTL Klub új sitcomja, A Séf meg a többiek: 22,9 százalékos share-rel kezdett, amire nem lehet panasza a csatornának. Az utána következő A mi kis falunk új epizódja pedig ennél is magasabb, 24,9 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap mutatta be az RTL Klub A nép szolgája című ukrán sorozatot, Volodimir Zelenszkij főszereplésével. A dupla epizódból az első 15, a második 12 százalékos share-t ért el. Vásárolt sorozat mostanában nem hozott ennyit a csatornának, pláne úgy, hogy közben a TV2-n a Sztárban sztár futott.

Ami az elmúlt hét legnézettebb műsorait illeti, a 18-49 éveseknél A mi kis falunk végzett az élen 301 ezer nézővel, a második helyre pedig 273 ezres nézőszámú Sztárban sztár futott be. A teljes lakosságnál a Sztárban sztár bizonyult listavezetőnek 885 ezer nézővel, második a múlt keddi RTL Híradó volt (855 ezer néző), harmadik pedig A mi kis falunk (811 ezer néző).

Kimondottan jó nézőszámot ért el az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése. Az idény első nagydíja a 18-49 éves toplista harmadik helyét foglalta el 252 ezer nézővel (és 28,6 százalékos share-rel), de a teljes lakosságos top 10-be is befért az 580 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_11het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_11hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....