- Hirdetés -

Nagyot ment múlt héten a TV2

|

- Hirdetés -

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportnál is jelentős előnyt hozott össze a TV2 és csoportszinten is hasonló a helyzet. Az RTL azzal vigasztalódhat, hogy a Cápák között még a Sztárban sztár indulása ellenére is a legnézettebb műsor tudott maradni a 18-49 éveseknél.

Tavaly ősz óta alapvetően a TV2 dominanciája jellemzi a heti nézettségi versenyt. Ugyanakkor az elmúlt hetekben volt azért ezen a téren némi változatosság, de csak két területen: a 18-49 és 18-59 éveseknél főműsoridőben. Ennél a két célcsoportnál a korábban megszokottnál kisebb volt az RTL és a TV2 közötti differencia, hol egyikük, hol másikuk nyert, de a különbség nem volt több egy százalékpontnál. Sőt, egy héttel ezelőtt az RTL 0,1-0,1 százalékponttal nyert.

Múlt héten ez a kedélyes pingpongozás véget ért, a TV2 ugyanis az említett két célcsoportnál is jelentős és egyértelmű előnyt hozott össze. A 18-49 éveseknél 2,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,8 százalékponttal nyerték a főműsoridőt. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint teljes napon pedig tovább növelték az előnyüket, de utóbbiaknál eddig is vezettek.

A korábbi hetekben az RTL azért a hétvégi főműsoridőt megnyerte, múlt héten azzal is megforgatta bennük a kést a TV2, hogy a 18-49 éveseknél minden estét behúztak, még a szombatot is. A 18-59 éveseknél azért ha szűk előnnyel is, de nyerte a szombat estét az RTL.

Mindez kihatott a teljes csatornacsoportok versenyére is, azaz ezen a téren is egész jelentős előnyt ért el a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország a 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk a legközelebb (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Magyarország: 22,2%), de ez is 4,4 százalékpontos különbséget jelent.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,2 17,2 14
RTL 12,4 11,8 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,2 10,7
RTL 7,3 6,9 7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,5 23,3
RTL Magyarország 17,7 15,6 17,1
AMC Networks 6,2 5,9 6,5
MTVA 5,3 9,0 4,4
Paramount Global 4,9 4,1 6,1
Network4 4,5 4,8 3,2
Antenna Entertainment Group 3,9 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,3% (16,4% / 15%)
Tények Plusz – 13,7% / 13,8% (13,1% / 12,7%)
Szerencsekerék – 16,6% / 16,6% (16.9% / 16,5%)
Hazatalálsz – 12,7% / 11,3% (12,5% / 11%)

RTL
Híradó – 17,5% / 15,6% (18,2% / 16,2%)
Fókusz – 13,8% / 13% (14,7% / 14,2%)
Drága örökösök – 13,3% / 12,6% (13% / 12,2%)
A mi kis falunk – 12% / 11,4% (12,3% / 11,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Szerencsekerék pedig stabilan hozott erős nézettséget és lazán nyerték a sávjukat. A TV2 új sorozatára, a Hazatalálszra a fiatalabb nézők nem nagyon kaptak még rá, de az idősebb célcsoportoknál ennél látványosan jobban szerepel. Az RTL-en a Drága örökösök bár kikapott a Szerencsekeréktől, de a sorozat azért a főműsoridős csatornaátlag felett teljesített. Ismétléshez képest pedig nem szerepel rosszul A mi kis falunk sem.

Szombaton az RTL-en a Gólkirályság 13,6 százalékos közönségarányt és 191 ezres nézettséget hozott a 18-49 éveseknél. Ez csak kicsit volt rosszabb, mint egy héttel korábban, a csatorna esti sávját inkább a sorozat után következő Szellemirtók húzta le. Vasárnap visszatért a TV2-re a Sztárban sztár, célcsoporttól függően 20 százalék körüli share-rel. Ami érdekes volt, hogy az RTL-es Cápák között az erős konkurenciát nem különösebben érezte meg a 18-49 éveseknél. A Cápák 18,2 százalékos share-t és 276 ezres nézettséget ért el, mindeközben egy héttel korábban ugyanez 18,9 százalék és 293 ezres nézőszám volt.

Ezzel a 18-49 éveseknél a Cápák között bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-59 éveseknél a Sztárban sztár végzett a heti nézettségi toplista élén 383 ezer nézővel, de a Cápák között is a sarkukban volt 373 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a hétfői Szerencsekerék áll az élen 926 ezres nézettséggel, a Sztárban sztár második lett 864 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 383 927 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 373 269 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 370 910 17,8
HÍRADÓ RTL 352 700 17,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 307 761 14,5
TÉNYEK TV2 292 026 19,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 281 814 16,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 279 501 14,0
A MI KIS FALUNK RTL 270 932 13,5
FÓKUSZ RTL 257 847 15,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 926 519 21,9
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 864 155 23,5
TÉNYEK TV2 808 106 23,9
HÍRADÓ RTL 752 732 18,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 737 634 19,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 598 533 13,2
HAZATALÁLSZ TV2 568 799 16,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 557 221 13,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 554 587 13,0
FÓKUSZ RTL 518 970 13,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 276 912 18,2
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 261 217 19,5
SZERENCSEKERÉK TV2 245 406 17,2
HÍRADÓ RTL 223 717 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 194 362 16,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 508 13,6
TÉNYEK TV2 183 577 18,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 180 836 13,6
FÓKUSZ RTL 170 736 15,0
A MI KIS FALUNK RTL 167 451 12,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderül, hogy Magyarországra jön-e a NASCAR

Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez...

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....