- Hirdetés -

Nagyot nőtt a TRP Media oldalainak látogatottsága

|

Jelentősen növelte a látogatottságát az autó-motorsportokkal kapcsolatos tartalomszolgáltatásra szakosodó TRP Media. A Rallycafe.hu-t, a Racingline.hu-t, a P1race.hu-t és a 500miles.hu-t üzemeltető online kiadó októberben a releváns sportágak iránt érdeklődő közönség több mint 50 százalékát érte el.

Kiemelkedően sikeres hónapot zárt a TRP Media online portfóliója a Gemius mérése alapján. A TRP Hungary csoport autó-motorsporttal kapcsolatos tartalomszolgáltatásra szakosodó online kiadója október folyamán több mint 540 ezer egyedi látogatót ért el, így több mint 50%-os részesedéssel a szektor meghatározó szereplőjévé vált.

A növekedés motorja a portfólión belül a Rallycafe.hu, ami az augusztus elején megkezdett átszervezésnek köszönhetően októberben a piacvezetők közé emelkedett, és több mint 400 ezer egyedi látogatót szólított meg. Szeptemberhez képest szintén növekedett a Racingline.hu és a P1race.hu látogatottsága is.

A további előrelépés érdekében a TRP Media decembertől új munkatársakkal bővül és folytatódik a termékek fejlesztése is. A kiadó portfólióját augusztustól auditálja a Gemius, az első három hónapos időszakban a TRP Media az ország 24. legnagyobb forgalmú online kiadója lett, de októberben már a 23. helyet szerezte meg és középtávon a top 20-as eredmény elérése a cél.

„A TRP Hungary csoport a Racingline.hu átvételével 2021-ben lépett be a médiapiacra, de a ma már TRP Media néven működő portfólió építése csak 2022 tavaszán kezdődött meg. Augusztus elejétől tudatosan fejleszteni kezdtük a portáljainkat és a szervezetünket, örömmel látom, hogy ennek köszönhetően dinamikusan emelkedni kezdett a termékeink iránti érdeklődés” – nyilatkozta Őry Tamás, a TRP Media ügyvezető igazgatója.

„Külön kiemelném a Rallycafe.hu fejlődését, ami nyár vége óta nagyságrendi növekedést produkál és ezzel irányt mutat a többi kiadványunk számára is. Arra törekszünk, hogy a pozíciónkat tovább erősítsük, és a TRP Hungary másik két pillére, a rendezvényszervezésre szakosodó TRP Events, illetve a sportmenedzsmenttel foglalkozó MOTAM mellett a médiapiacon is minőségi élményt nyújtsunk a közönségünk és a partnereink számára.”

Újra lesz évkönyv, elindult a podcast gyártás, készül a webshop is

A portálok üzemeltetése mellett a TRP Media a vállalati tartalomszolgáltatás és a márkázott tartalmak gyártása terén is egyre aktívabb. A közelmúlt megbízásai között mobilapplikációba készített tartalmak, videós podcastok és promóciós videók is szerepelnek, emellett előkészületben van a tavaly megjelent Motorsports in Hungary fotókönyv idei kiadása, a Motorsport Album 2022 is.

A 240 oldalas, magyar és angol nyelvű kiadványban az érdeklődők a Magyarországon idén megrendezett, nagyszabású autó-motorsport rendezvényekről és hőseikről olvashatnak. A könyvet minőségi fotódokumentáció illusztrálja, amelynek nagy részét a rali-világbajnokság hivatalos fotósa, Makai Gergely készítette.

A Motorsport Album 2022-ben a SuperEnduro GP of Hungary, a Rallycross Európa-bajnokság nyirádi fordulója, a Kamion Európa-bajnokságot és az idén utoljára megrendezett Túraautó-világkupát felvonultató Super Racing fesztivál, az F1-es Magyar Nagydíj, az EnduroGP-világbajnokság zalaegerszegi futama, valamint a ZEG Rally Show összefoglalója elevenedik meg. Emellett exkluzív interjúk révén a versenyek hősei is megszólalnak köztük, Zsigovits Norbert, Kárai Tamás, Michelisz Norbert, Kiss Norbert, Szőke Márk, Turán Frigyes, valamint Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnöke is bemutatja a sportágat.

A kiadvány hamarosan megrendelhető lesz a TRP Hungary új webshopjában, ami várhatóan még november folyamán elindul, és a nyomtatott kiadványok mellett relikviákat és más, exkluzív ajándéktárgyakat is kínál majd az autó-motorsportok iránt érdeklődő közönségnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...