A Turner International először biztosít a hirdetők számára olyan megoldást, amellyel nemzetközi, régiós és helyi kampányokat hozhatnak létre, kapcsolatot teremtve a márkák és a rajongók közt. A Turner digitális megoldásaival a világ túlnyomó részébe juthatnak a hirdetők egykapus hirdetési rendszerrel.
A Turner International Digital Advertising Sales (T1) elindításával a Turner egyetlen közös divízióban egyesíti az összes digitális hirdetési lehetőségét, ezzel kiegészítve a meglévő helyi digitális és lineáris értékesítési megoldásokat, valamint a Latin-Amerika-, EMEA- és APAC-szerte működő, a CNN nemzetközi platformjait monetizáló CNN International Commercialt (CNNIC). A T1 célja, hogy összekapcsolja az Egyesült Államokon kívüli globális hirdetési hálózatot és a Turner digitális szórakoztató, gyerek-, hír- és sportplatformjait, köztük a Bleacher Report, a Cartoon Network, a Boomerang, a CNN, az ELEAGUE, a TNT, a TBS, a Great Big Story, az Esporte Interativo és a COPA90 márkákat.
A T1 sokoldalú kreatív és adatvezérelt hirdetési megoldásokat kínál a márkáknak, például hosszú távú stratégiai partneri megállapodásokat, testre szabott kampányokat, branded tartalmat, natív hirdetéseket, termékelhelyezéseket, valamint pre-roll és teljes képernyős hirdetéseket a Turner International digitális portfóliójában. A T1-et direkt arra tervezte a Turner, hogy nagy márkákkal, akár régiókon átívelő, specifikusan célzott kampányokat futtathassanak a hirdetők biztonságos és prémium mobil-, asztali és közösségi felületeken.
A T1 a CNNIC sikeres digitális stratégiája nyomán jött létre, hogy az adat- és tartalomalapú megoldásokat összekapcsolja. A T1 megalkotója és vezetője Rani Raad, a CNNIC igazgatója.
A T1-ben reklámértékesítő, tanácsadó és műveleti szakértők dolgoznak a Turner International vezetésével, technológiájával, hirdetési osztályával, termékmenedzsereivel és szerkesztőségeivel szorosan együttműködve, hogy minél jobban kihasználják a monetizálási lehetőségeket a digitális platformokon. A T1-et Rob Bardley, a CNNIC és a T1 digitális kereskedelmi stratégiáért és reklámértékesítésért felelős igazgatója felügyeli.
Olyan már létező megoldásokat is használ a T1, mint a Launchpad nevű közösségimédia-eszköze, amellyel a Turner-márkák világszerte elért 750 millió követőjét lehet megszólítani márkázott tartalmakkal.
„A T1 a One Turner (Egységes Turner) filozófiánk megtestesítője, amellyel még jobban ki tudjuk szolgálni a közönségünk és a hirdetőink igényeit” – mondta Rani Raad. „Ez az új divízió kinyitja a lehetőséget a hatalmas digitális portfóliónkon való hirdetés előtt, innovatív megoldásokat bevezetve a piacra. Mindezt a multiplatform-stratégiára alapozva, amelyből a CNNIC is kinőtt. Úttörő partnermegállapodásokra számítunk az elkövetkező időben azokkal a cégekkel, amelyek a Turner-márkák világszerte elérhető tartalmain keresztül szeretnék megjelentetni magukat.”