- Hirdetés -

Nagyot újít a Telekom

|

- Hirdetés -

A Telekom teljesen új alapokra helyezi lakossági havidíjas mobil portfolióját, és rugalmas, teljes egészében az ügyfelek saját igényeihez, használati szokásaihoz igazítható tarifarendszert vezet be március 24-étől. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ügyfelek maguk állíthatják össze a csomagjukat az alapján, hogy mennyit szeretnének telefonálni, illetve mobilnetezni.

 

Ehhez a négy különböző hangcsomag mellé a rendelkezésre álló öt adatcsomagból választhatnak, így áll össze egyedi díjcsomagjuk. „Az ügyfelek visszajelzései, és a használati szokásaikban felfedezhető különbségek azt mutatták, hogy az lehet számukra a legelőnyösebb, ha maguk határozhatják meg, havonta mennyi adatot és lebeszélhető percet szeretnének felhasználni. Vannak köztük, akik továbbra is elsősorban beszélgetni szeretnek a telefonjukon, míg mások már mobilinternet eszközként tekintenek a készülékükre. Az új, saját igényekre szabható, rugalmas rendszer ezekre az egyszerre jelenlévő, de egymástól eltérő igényekre ad egyszerű választ, így a jövőben minden ügyfelünk megtalálhatja és kialakíthatja a számára legideálisabb csomagot” – mondta el Rékasi Tibor, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

 

A legkisebb hangcsomag 80 egységnyi percet és SMS-t tartalmaz, a legnagyobb pedig korlátlan beszélgetést és SMS-t. A csomagban foglalt keret felhasználását követően egységesen 35 Ft a perc- és SMS-díj minden új díjcsomagban. Ami az adatcsomagokat illeti, az ügyfelek 400 MB és 30 GB havi közötti adatmennyiségek közül választhatnak, ha pedig elfogy a havi adatkeret, az ExtraNet opció igénybevételével még ezen felül is további gigabájtokhoz juthatnak. Külön jó hír az utazóknak, hogy az EU-ban is extra költségek nélkül használhatják telefonjukat, pl. az EU tagországokból Magyarországra indított hívásokra és küldött SMS-ekre, illetve internetezésre is felhasználhatók a díjcsomagokban foglalt egységek (percek, SMS-ek, adatmennyiség). Továbbá EU roaming helyzetben egyik csomag esetén sem kell hívásfogadási díjat fizetni.

 

A szabadon kombinálható csomagok közül mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet. Kiemelt ajánlat a Mobil M csomag és Net 400MB adat kombinációja, amellyel belföldön közel 5 millió telekomos mobilszámot hívhatnak korlátlanul az ügyfelek 3.000 Ft-os havidíjért (legalább három otthoni szolgáltatás megléte esetén járó Telekom kedvezménnyel és ePack kedvezménnyel).

 

Új előfizetés vásárlásakor az ügyfelek választhatnak, hogy a költési szintre vállalt hűségért havidíjkedvezményt vagy inkább készülékkedvezményt szeretnének igénybe venni. Aki nagyobb adatcsomagot vásárol, kedvezőbb áron juthat készülékhez, amennyiben ezt a kedvezménytípust választja.

 

Az új csomagokkal a családok számára is könnyebbé válik a kapcsolattartás. Az új Partnerkártya kedvezménnyel a második mobil előfizetéstől 20% havidíjkedvezményt kaphat az ügyfél. Legalább három otthoni szolgáltatás (telefon, internet, tv) megléte esetén pedig 25% havidíjkedvezmény érvényesíthető a mobil előfizetés havidíjára is. Az új portfolió díjcsomagjai a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevonhatók.

 

A Mobil S hangcsomag mellé külön havidíj ellenében választható költségkontroll opcióval lehetőség nyílik a havidíjas előfizetés költségeinek kontroll alatt tartására, azaz a díjcsomagban foglalt, lebeszélhető percek elhasználása után – a Domino feltöltéshez hasonlóan – lehetőség van további forgalmidíjas szolgáltatások igénybevételére.

 

További változás, hogy az adatforgalmi keret felhasználása esetén az adatforgalmazás leállításra kerül, azonban néhány egyszerű lépéssel azonnal igényelhető kiegészítő adatcsomag (ExtraNet opció), így folyamatosan az elérhető leggyorsabb mobilinternet sebességet élvezhetik az ügyfelek.

 

Jó hír a diákoknak, hogy ők havi +2 GB adatmennyiséget kapnak 2 éven keresztül bármely elérhető adatdíjcsomag mellé.

 

A Telekom minden ügyfele az adott helyen elérhető maximális sebességgel mobilnetezhet a szolgáltató 4G hálózatán.

 

A Telekom korábbi mobil díjcsomagjai május 1. után már nem igényelhetők, az ügyfelek a hűségidejük lejártakor az új portfolióból választhatnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...

Egyre fontosabb a fogyatékossággal élők munkaerőpiaci integrációja

Nem csak kiemelt társadalmi ügyként kezelik, hanem el is várják a munkáltatóktól a fogyatékosággal élők munkaerőpiaci integrálását a dolgozók – derült ki a Szerencsejáték Zrt. megbízásából a közelmúltban készített 1000 fős online kutatásból. A...

Nyáron érkezik hozzánk a Disney+

A Disney hivatalosan is bejelentette, hogy idén nyártól újabb 42 országban teszik elérhetővé a Disney+ streaming szolgáltatást, az újabb bővítési körbe pedig Magyarország is bekerült. Az új piacok között, ahol megjelenik a Disney+ számos európai...

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. A csomagok többsége házhoz szállítással érkezett, a...

Világhírű befektető csapott le a magyar startupra

Az elektromosautó-flották számára útvonaltervezőt fejlesztő Volteumra a világ egyik legmeghatározóbb startup befektetője is felfigyelt. A korábban a Start it @K&H inkubátorban fejlődött csapat most bekerült a Techstars „Cities of the Future” akcelerátor programjába, ami...

Komoly kockázatot jelenthet az ügyfélazonosítás

Az utóbbi időszakban a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb fókuszt kapott a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni fellépés az Európai Unióban. Bár az EU-s jogszabályban rögzített átvilágítási folyamat alapjaiban nem változott, a most elkészült...

Ezek hatnak a pénzügyeinkre az idén

Egy sor olyan változással kell számolnunk 2022-ben, melyek alapvető hatással lesznek a pénzügyek intézésére. A digitalizáció és az adat alapon személyre szabott szolgáltatások megjelenése nem csak új termékeket, de más ügyfélélményt is teremt, míg...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...