- Hirdetés -

Újabb százmilliókról döntött a Médiatanács

|

- Hirdetés -

A Magyar Média Mecenatúra program két pályázatán 50 helyi, körzeti médiaszolgáltatót összesen 245,8 millió forinttal támogat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület e heti ülésén döntés született két nemzetközi filmfesztivál támogatásáról is.

 

A Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra program keretében 27 televíziót és rádiót összesen 141,3 millió forint értékben támogat a közösségi médiaszolgáltatók számára kiírt, működési és üzemeltetési költségek fedezésére irányzott pályázatának második fordulójában. Támogatást nyert a közösségi rádiók közül a fővárosi Klasszik Rádió és a Karc FM, a szentgotthárdi Rádió Monoster, a Magyar Katolikus Rádió két adója, illetve a kisközösségi rádiók közül a székesfehérvári Alpha Rádió, a nyíregyházi Mustár Rádió, a szombathelyi Credo Rádió, a gyomaendrődi Rádió Sun, a miskolci Csillagpont Rádió és az Első Pesti Egyetemi Rádió. A támogatott közösségi televíziók között van a Mezőtúri Városi Televízió, a Körös Tv, a sümegi Info Tv, a budakalászi VKC Tv, a Karcag Televízió, a mohácsi Városi Tv, a Tv Szentendre, a Gödöllő környéki Régió Plusz Tv, a Komló és Térsége Tv, a dunaharaszti KiSDuNa Tv, az Újpesti Közéleti Televízió, a Dabas környéki Mag Televízió, a Balmazújváros Televízió, a Csorna központú Rábaközi Televízió, a fővárosi Bonum Tv és a Buda Környéki Televízió.

 

A mecenatúraprogramban futó műsortámogatási pályázat negyedik fordulójában hírműsorok, közéleti és kulturális magazinok elkészítésére összesen 104,5 millió forint támogatást ítélt meg a Médiatanács 23 helyi és körzeti televíziónak. A testület a döntéssel a Gyöngyösi, az Ózdi és a Mezőtúri Városi Televízió, a Zemplén és az Érd Tv, valamint a Sopron Televízió és a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kölcsey Televízió hírműsorainak elkészítéséhez járul hozzá. Kulturális magazinok finanszírozásában kap segítséget a Vásárhelyi és a Kecskeméti Televízió, a fővárosi Hegyvidék Televízió, a Veszprém Tv, a Makói és a Pápa Városi Televízió, a budakalászi VKC Tv és a százhalombattai Halom Televízió. Közéleti magazinműsor kategóriában támogatást nyert a Putnoki és a Kistelek Városi Televízió, a Bükkalján fogható Eleven Televízió, a főváros XV. kerületében elérhető XV Tv, a Csongrád Tv, a dunaújvárosi D+ Tv, a VTV Mór és a Trió Tv Dunántúl.

 

Döntés született arról, hogy a Médiatanács közreműködik a március 29. és április 2. között zajló 5. Friss Hús Budapest Nemzetközi Rövidfilmfesztiválon, és 500-500 ezer forintot ajánl fel a legjobb magyar élőszereplős kísérleti és kisjátékfilm, illetve a legjobb magyar animációs rövidfilm kategória nyertese számára. Hasonló együttműködés keretében képviselteti magát a szeptember 8–17-i 14. Jameson CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztiválon, illetve összesen 3 millió forint támogatást ajánlott fel a legjobb rövidfilm, az Újhullám-díj és a magyar animáció ifjú tehetségének járó Dargay Attila-díj kiosztásához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA