- Hirdetés -

Négylábú kedvenceinkért kampányol a CIB új

|

Ezúttal négylábúaknak segít az otthonszerzésben az idén negyvenéves CIB Bank. Ennek érdekében novemberben Facebook oldalának üzemeltetését is átengedte két napra a reklámjaiból már jól ismert Brúnó kutyusnak és Della cicának, hogy ők is segítsenek gazdát és otthont találni a mátészalkai Összefogás az Állatokért Alapítvány állatmenhely negyven lakójának.

Az alapítása óta eltelt negyven év alatt a CIB Bank számos magyar családnak segített az otthonteremtésben. A mostani kerek évfordulóhoz érve viszont azért indított kampányt, hogy a mátészalkai állatmenhelyen élő negyven négylábú kedvencnek segítsen szerető gazdit és otthont találni. Nem véletlen, hogy a bank kutyákat és macskákat segít ezzel a kezdeményezésével: 2017 óta minden reklámfilmjének főszereplője is egy kutya és egy cica, Brúnó és Della. A kampányban résztvevő állatok bemutatkozója elérhető a CIB saját honlapján, a www.cib.hu/orokbefogadas linken.

A bank reprezentatív kutatást is készített, melyből kiderült, hogy magyarok 70 százalékának van kutyája vagy macskája, és ez nem véletlen: a lakosság 77 százaléka szerint otthonosabb az a ház vagy lakás, amelyben élnek négylábúak is, és közel ugyanennyien gondolják úgy, hogy a kutyák és a macskák családtagok. Ráadásul azok közül, akiknél tervben van egy új házi kedvenc befogadása, sokan (40%) állatmenhelyről szeretnék beszerezni őket, különösen Budapesten erős ez a választás (47%). 61 százalékuk kutyát szeretne, 35 százalékuk pedig cicát.

Az örökbefogadás népszerűsítése érdekében a CIB bevetette két reklámarcát is, Brúnót és Dellát: a kutyus és a cica az ügy érdekében még a bank Facebook oldalának kezelését is átvette novemberben két napra, hogy posztoljanak és válaszokat adjanak az érdeklődők kérdéseire.

Munkájukat több ismert dogfluencer segítette, például Szabó Kimmel Tamás kutyája, a rendkívül megnyerő Winston. A yorkshire terrier nem csupán saját gazdáját és családját méltatta, hanem egyenesen arra kérte az embereket, hogy fogadják örökbe nehezebb sorsú társait Mátészalkáról.

A buzdításra amiatt is szükség van, mert kutatások szerint a fekete szőrű kutyákat és macskákat kisebb arányban választják ki örökbefogadáskor, így nekik még nehezebb szerető családot találni. Erre a CIB Bank külön Facebook posztokban hívta fel a figyelmet, az aktivitás mellett létrehoztak egy külön ezeknek az állatoknak dedikált aloldalt is. A Black Pet Friday célja az, hogy az érdeklődő gazdik adjanak esélyt a fekete kutyáknak és cicáknak, hiszen ők is ugyanolyan szerethetőek, mint más színű szőrrel rendelkező társaik.

Az örökbefogadási kampány mellett a CIB Bank kupongyűjtő akciót is indított: a bankfiókjaiba látogatók névre szólóan bedobhatják a kupongyűjtő dobozba az állatok bemutatkozóját tartalmazó szórólapban található ételkuponokat, és azt is ráírhatják, hogy melyik kisállatnak szeretnének ételt adományozni. A bank a leadott kuponok mennyiségének megfelelő, összesen maximum 500 000 forint értékű ételadománnyal segíti a mátészalkai Összefogás az Állatokért Alapítványt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...