- Hirdetés -

Nehéz terepre tervezték a Samsung legújabb tabletjét

|

- Hirdetés -

A Samsung bemutatja a Galaxy Tab Active 3 strapabíró tabletet, amely letisztult, kompakt kialakításával a népszerű Tab Active2 formavilágát idézi és megfelel a mai mobil munkaerő elvárásainak. A Tab Active3 készüléket a munkavállalók hatékonyságát és biztonságát szem előtt tartva, a modern üzletvitel követelményeinek megfelelően tervezték. A teljesítményt és hatékonyságot segítő funkciók kiváló megoldást jelenthetnek azok számára, akik nem csak irodában, hanem terepen is dolgoznak. A bekapcsolható magas érintésérzékenység lehetővé teszi az olyan szakemberek számára, mint az elsősegélynyújtók, hogy akár kesztyűben, zord, kihívást jelentő körülmények között is biztonsággal használhassák a készüléket.

„Az üzleti világ gyorsan változik, egyre többen dolgoznak irodán kívül, változatos terepen – mondta el KC Choi, a Samsung Mobilkommunikácós üzletág globális B2B csapatának ügyvezető alelnöke. – A Galaxy Tab Active3 tabletet a felhasználók és partnereink visszajelzései alapján fejlesztettük, egy olyan készüléket alkotva, amellyel bármilyen munka könnyebben végezhető. A Galaxy Tab Active3 nem csupán ellenállóbb, de a legújabb alkalmazásokkal még tovább növeltük a teljesítményét a lehető legnagyobb produktivitás érdekében.”

A Galaxy Tab Active3 MIL-STD-810H tanúsítvánnyal rendelkezik, így akár a legnagyobb kihívást jelentő munkáknál, extrém körülmények között is megállja a helyét. A készülék a továbbfejlesztett ütésállóságnak köszönhetően akár 1,5 méteres esésnek is ellenáll, az egyedi, gyári védőburkolatnak és az IP68-as por- és vízállóságnak köszönhetően pedig a kiszámíthatatlan kültéri viszonyok esetén is kiválóan alkalmazható.

A Tab Active3 nagy teljesítményű Exynos 9810 processzorral, 4 GB memóriával és akár 128 GB belső tárhellyel érkezik, így megfelel a mai digitális üzleti lét igényeinek, a MIMO-val ellátott Wi-Fi 6 pedig szupergyors kapcsolatot biztosít a nagyobb adatátviteli sebesség érdekében.

A hosszú élettartamú, cserélhető 5050 mAh kapacitású akkumulátor támogatja az USB és a POGO csatlakozókon keresztüli gyorstöltést is, így a felhasználók tovább használhatják az eszközt a konnektortól távol is. Az olyan vállalkozások esetében pedig, ahol a tabletet csak egy adott, fix helyen használják, a Tab Active3 az „Akkumulátor nélküli üzemmóddal” lehetővé teszi, hogy a készüléket akkumulátor nélkül használják.

A Tab Active3 egy sokoldalú és erőteljes készülék, amely környezettől függetlenül nyújt PC szintű teljesítményt. A készüléken elérhető a Samsung Dex, amely lehetővé teszi az osztott képernyős megjelenítést, így gördülékenyebb lehet a munka az irodában és terepen egyaránt.

A Tab Active3 további funkciói:

Teljeskörű fotózás: A 13 MP hátlapi kamerával éles fotók készíthetők és részletes dokumentumok is beszkennelhetők vele, az 5 MP előlapi kamera pedig ideális megoldás videókonferenciák esetén.

Kiterjesztett Valóság: A Google AR Core támogatásnak köszönhetően olyan új AR lehetőségek érhetők el a tablettel, mint például a távoli edzés funkció.

Gyors Elérés: A készülék oldalán található Aktív Kulcs azonnali hozzáférést tesz lehetővé a gyakran használt alkalmazásokhoz és programokhoz, alkalmas vészhívásokra, szkennelésre és többek között elérhető vele a Push to Talk funkció is.

Kereskedőknek: A Galaxy Tab Active3 kameráját vonalkódok leolvasására is optimalizálták, így leltározási feladatokra vagy vásárlás során is kiválóan alkalmazható. A készülék támogatja az NFC és az 1. Szintű EMV fizetési megoldásokat is.

Érintésérzékenység: A beállítások menüben aktiválható Érintésérzékenységnek köszönhetően a felhasználok akár kesztyűben is kezelhetik a tabletet, így nincs szükség a ruhadarabok gyakori le- és visszavételére.

IP68 Tanúsítvánnyal rendelkező S Pen: A víz- és porálló S Pen tökéletes megoldás aláírásokhoz vagy összetett dokumentumok szerkesztéséhez, akár kesztyűben is.

A Samsung az üzleti felhasználók számára is hosszútávú megbízható megoldásokat kínál. Ennek megfelelően a Tab Active3 és a strapabíró XCover Pro okostelefon is három generáción keresztül megkapja majd a legújabb Android frissítéseket. A Tab Active3 biztonságáért a Samsung egyedi védelmi platformja, a Knox és az Android biztonsági frissítései felelnek. A Samsung Knox a vállalkozások igényei szerint személyre szabható, képes kezelni az üzletmenetben elengedhetetlen alkalmazásokat és programokat, így a készülékek teljeskörű irányítást tesznek lehetővé és megkönnyítik a mindennapos feladatok elvégzését.

A Tab Active3 a Samsung vállalati ügyfelek iránti elköteleződésének legújabb példája. A vállalat célja, hogy kiemelkedő felhasználói élményt biztosítson minden eszközén és innovatív megoldásaival segítse a gazdálkodó szervezetek működését, így azok minden körülmények között számíthatnak a Samsung készülékeire, hogy teljes figyelmüket az üzletre fordíthassák.

A folyamatos fejlesztéseket a piac is elismeri. A Samsungot az IDC MarketScape a világ vezető gyártójaként emelte ki a strapabíró mobileszközök kategóriájában. „A Samsung a világ egyik legelismertebb mobilvállalataként sokéves tapasztalattal rendelkezik a csúcstechnológiás mobileszközök tervezésében és gyártásában. A Samsung az utóbbi években a vállalati és B2B megoldások terén is szélesítette portfólióját és a fogyasztói elvárásoknak megfelelően bővítette ütésálló készülékeinek kínálatát. A vállalat strapabíró megoldásai sikeres átmenetet képeznek az ipari szabványoknak megfelelő készülékek és a fogyasztói igényekre szabott eszközök között, így több, kihívásokkal teli környezetben is megállják a helyüket, miközben ismerős és intuitív felhasználói élményt nyújtanak.”

Az új Galaxy Tab Active3 Magyarországon október végétől érhető el 199.990 forintos ajánlott fogyasztói ártól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA