A TEILOR, a gyémántékszerek széles portfóliójának büszke tulajdonosa 1998-ban még egyetlen üzlettel kezdett el működni, mára azonban több mint 60 ékszerbolttal rendelkezik Európában.
Az évek során a márka jelen volt a vörös szőnyegen Európa legfontosabb eseményein, például a Cannes-i Filmfesztiválon. Magyarországon 2021-ben nyitották meg első üzletüket az Etele Plázában, amelyet az Allee, az Aréna és a WestEnd követett. A cég jól működő online értékesítése is elérhető hazánkban.
A márka és a kollekciók ismertségének növelése érdekében bízta meg a TEILOR a magyar kommunikációs céget, hogy ismertesse meg az ékszercég történetét a nagyközönséggel, tovább építve pozíciójukat a prémium ékszerek első számú márkájaként a hazai piacon is.
Az elmúlt években a márka új piacokra lépett be Közép- és Kelet-Európában. Minden egyes üzlet új lehetőséget jelent számunkra, hogy közelebb kerüljünk az új vásárlókhoz. Nagyra törő terveink vannak a magyar piacon is, célunk, hogy a TEILOR a legnépszerűbb márka legyen, amikor gyémántokkal és drágakövekkel díszített nemes ékszerekről, menyasszonyi ékszerekről, eljegyzési és jegygyűrűkről, valamint friss és kortárs arany ékszerekről van szó. Az üzletek kialakítása, a vendégtér és a jól képzett értékesítési tanácsadók olyan emlékezetes élményt nyújtanak, amely megkülönböztetik a márkát. A termékportfólió és a személyre szabott tanácsadás segítenek nekünk a vásárlói hűség kiépítésében" – mondta el Anda Jurcă, a TEILOR kereskedelmi és termékigazgatója.
A márka kollekciói gyémánt- és drágaköves ékszerekből állnak, dizájnban a nemzetközi trendekhez igazodnak. A TEILOR kollekciójának minden ékszere 14 vagy 18K aranyból vagy platinából készül, és belső garanciális tanúsítvánnyal látták el azokat. A márka portfóliójában a két vezető intézmény, a De Beers Institute of Diamonds vagy a GIA - Gemological Institute of America által minősített gyémántokkal készült ékszerek is megtalálhatók. Ez lehetővé teszi a vásárló számára, hogy olyan gyémántokat vásároljon, amelyek előélete teljesen átlátható.
Az Avantgarde-ot nemzetközi ajánlás alapján választotta partnerének a magyar, a lengyel, a bolgár, a román és a cseh piacokat átfogó kampány vezetője.