- Hirdetés -

Nemzetközi felvásárlást jelentett be a UPS Healthcare

|

- Hirdetés -

A UPS felvásárolja a Bomi Groupot, mely egyike a világ vezető, multinacionális egészségügyi logisztika szolgáltatóinak. A tranzakció révén 14 országban található hőmérséklet-szabályozott létesítményekkel és a Bomi Group közel 3000 magasan képzett munkatársával bővül a UPS Healthcare hálózata Európában és Latin-Amerikában.

A Bomi Group 1985-ös alapítása óta nyújt egyedi és testre szabott szolgáltatásokat a gyógyászati technológiai ágazat és a gyógyszeripar számára. A minőségorientált vállalat elkötelezett az egészségügy iránt, és világszerte több mint 150 multinacionális ügyféllel épített ki szilárd és hosszú távú üzleti kapcsolatokat.

"Vezető egészségügyi logisztikai vállalatként a Bomi felvásárlásával megerősítjük a szolgáltatási portfóliónkat, emellett az ügylet segít elérni azt a célunkat, hogy a komplex egészségügyi logisztika első számú szolgáltatójává váljunk az egész világon" - mondta el Kate Gutmann, a UPS nemzetközi, egészségügyi és ellátási lánc megoldások üzletágainak elnöke. "A UPS és a Bomi Group munkatársai hasonló értékeket vallanak, kultúránk a legjobb minőségre való törekvésen alapul. Az egyesített csapataink még inkább támogatni tudják majd egészségügyi ügyfeleinket abban, hogy újabb és újabb életmentő innovációkat nyújthassanak."

A Bomi Group kulcsfontosságú vezetői - köztük Marco Ruini vezérigazgató - a tranzakció lezárása után is jelenlegi pozíciójukban folytatják a munkát. A cég alkalmazottai is fontos szerepet játszanak majd az egyesített szervezetben.

"Az egészségügyi logisztikai iparágban eltöltött több mint 35 év alatt csapatunk a legjobb szolgáltatásokat fejlesztette ki, amelyek célja, hogy megfeleljenek, sőt meg is haladják az orvostechnológiai és gyógyszeripari ügyfeleink igényeit" - mondta Ruini. "A UPS csapatához való csatlakozásunkkal kibővítjük ezeket a képességeket, és még integráltabb, globális hálózatot hozunk létre ügyfeleink számára."

A felvásárlással több mint 350 hőmérséklet-szabályozott járművel és 391 ezer négyzetméternyi létesítménnyel bővül a UPS Healthcare globális jelenléte, mely az ügyfelek számára gyorsabb szállítási időt, nagyobb termelési rugalmasságot és új ügyfelek bevonását elősegítő szolgáltatásokat kínál. Az akvizíció kulcsszerepet játszik majd a következő generációs gyógyszeripari termékek és biológiai terápiák szállításában, amelyek egyre szigorúbb időkritikus és hőmérséklet-szabályozott logisztikát igényelnek.

"Olyan egészségügyi logisztikai képességek és szolgáltatások kiépítésére összpontosítunk, amelyek lehetővé teszik ügyfeleink számára a legújabb egészségügyi innovációk kiszállítását" - mondta Wes Wheeler, a UPS Healthcare elnöke. "Örömmel egyesítjük a Bomi tudását, szakértelmét és képességeit a UPS Healthcare erősségeivel - együtt páratlan megoldásokat kínálunk majd ügyfeleinknek, a UPS integrált, intelligens globális logisztikai hálózata révén."

A Bomi felvásárlása része a UPS Healthcare hálózata és szolgáltatásai folyamatos bővítését célzó projektjeinek - a mostani ügylettel együtt a UPS Healthcare 2020 óta megduplázta globális jelenlétét. A közelmúltbeli bővítések részeként a vállalat 13 000 négyzetméter, a legkorszerűbb hűtési technológiákkal felszerelt raktárterülettel bővítette budaörsi központját is. Ez a bővítés, amely több hitelesített, hőmérséklet-szabályozott környezetet biztosít a különböző hőmérséklet-érzékeny gyógyszerek és biológiai készítmények számára, azt jelenti, hogy a UPS Healthcare magyarországi kampuszának immár 37.000 négyzetméter dedikált egészségügyi terület áll rendelkezésére.

A UPS Healthcare a közelmúltban továbbfejlesztette a UPS Premier technológia-alapú szolgáltatását is, amely a UPS globális hálózatában bárhol 3 méter pontossággal képes a kritikus küldemények nyomon követését biztosítani.

A Bomi felvásárlását célzó tranzakció várhatóan az év végéig lezárul, a szokásos hatósági felülvizsgálat és jóváhagyás függvényében. Az üzlet értéke és feltételei nem nyilvánosak. A UPS pénzügyi tanácsadója a J.P. Morgan Securities LLC volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....