- Hirdetés -

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

|

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak nemzetközi szinten is. Az utóbbi években a cégcsoport dinamikus terjeszkedésnek indult Európán kívül a közel-keleti és közép-ázsiai régiókban is. Mára jelen van Egyiptomban, Ománban, illetve Azerbajdzsánban, Grúziában, és Kazahsztánban is.

"Lászlóval 2023 végén indult az együttműködésünk. Ebben az időszakban, mint külső marketing tanácsadó segítette a munkámat. Már az első pillanattól kezdve megvolt a kémia és a kölcsönös bizalom közöttünk. Decemberben mindketten úgy éreztük, hogy ideje továbblépni az együttműködésünkben és úgy döntöttünk, hogy januártól László látja el cégcsoportunk globális marketing vezetői feladatait.

A DEVELOR hálózatának eredményeiben meghatározó szerepe van ennek a pozíciónak, mivel meggyőződésem, hogy a marketing-kommunikáció kiemelt jelentőségű a helyi cégeink és a nemzetközi márkánk erősítésében. Központi marketingünknek nem csak általános kommunikációs támogatást kell nyújtania az országainknak, hanem direkt módon kell hozzájárulnia az értékesítési és nemzetközi terjeszkedési céljainkhoz is." - nyilatkozta Pozvai Zsolt, a DEVELOR International Zrt. Global CEO-ja.

Fazekas László (képünkön) közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik marketing-kommunikáció területén. 10 éven át ügynökségi oldalon tevékenykedett ügyfélkapcsolati és digitális területek vezetőjeként olyan cégeknél, mint például a HD Group és a hat Márka Művek. Olyan márkákkal dolgozott, mint az AXA, a Bayer, a Generali, a Heineken, a Johnson&Johnson, a Leo Pharma, a Milli, a Pöttyös, a Magyar Telekom, a Suzuki, a Szerencsejáték Zrt és az Unicef. Ezt követően a Müpa digitális marketing területét vezette több mint 4 évig, majd 2018-ban váltott és főként B2B, valamint startup cégek marketingkommunikációs és sales támogatására koncentrált. Ebben az időszakban több éven keresztül vezette a nemzetközi szinten is aktív, saját digitális tanulási platformot fejlesztő Games for Business marketing és sales csapatát. 2022 eleje óta a Tutti Biscotti marketing és kommunikációs igazgatójaként dolgozik, amit a DEVELORnál betöltött nemzetközi pozíciója mellett továbbra is visz tovább.

"Kifejezetten izgalmasnak tartom az együttműködésünket és örömmel dolgozom újra a képzési és fejlesztési szektorban. Alapvetően nagyon közel áll hozzám ez a terület és őszintén hiszek a jelentőségében és jótékony hatásában a cégek és az ott dolgozók nem csak szakmai, de azon túlmutató életére is. A DEVELOR nemzetközi hálózatának támogatása nagyon változatos, és közben stratégiai szinten kifejezetten fókuszált feladat. Hiszem, hogy ennek az iparágnak mindig is kimagasló jelentősége volt és lesz, főként az alapján, amilyen irányba a világunk tart. Az embereknek és a cégeknek egyre nagyobb szükségük van szakmailag megfelelő alapokra épülő, átgondolt és hatékony képzésekre. Ezek nem csupán adott speciális készségekben tudnak segíteni, de akár szemléletmódot és mindennapi viselkedést és rutinokat is tudnak változtatni. A DEVELORnál pontosan ilyen szolgáltatással találkoznak az ügyfeleink." - mondja Fazekas László.

László érkezésével együtt a cég életében egy meghatározó változás is elindult, ami vállalati arculatuknak megújítását jelenti. A DEVELOR vizuális világa több éve jól felismerhető és beazonosítható, és most ezen a területen is valami újjal, valami izgalmassal jelentkezik hamarosan a cég.

Az újdonságok sora nem ér itt véget.

Az elmúlt hónapokban a DEVELOR kiterjedt nemzetközi felmérést készített, ami 21 ország több mint 1700 HR és L&D szakemberének részvételével zajlott. A kutatás rávilágít a terület kihívásaira, a trendekre és a lehetőségekre is. A kutatási riport az "L&D Kaleidoscope 2024" nevet kapta és a DEVELOR weboldaláról ingyenesen letölthető.

„Az L&D Kaleidoscope nevet gondosan alkottuk meg, hogy a riportban található kutatási eredmények és gondolatok lényegét tükrözze – kiemeli azokat a színes, részletes és változatos mintákat, amelyek akkor keletkeznek, amikor az L&D különböző nézőpontjai, stratégiái és gyakorlatai találkoznak. Hasonlóan ahhoz, ahogy a kaleidoszkóp végtelen mintákat hoz létre a fény, a színek és minták találkozása révén, ennek a tanulmánynak az a célja, hogy bemutassa, milyen sokféle módon erősíthetik a szervezetek L&D kezdeményezéseiket, alkalmazkodhatnak a változó szükségletekhez, és támogathatják a folyamatos fejlődés és tanulás kultúráját.

A dokumentum nem csak egy eszköz a gondolkodáshoz, hanem egy útmutató is a HR-csapatok számára, akik keresik az útjukat a mai munkaerőpiac összetettségében. Azáltal, hogy részletes összehasonlítást nyújtunk az iparági best practicekkel, és rávilágítunk a közös globális kihívásokra, lehetővé tesszük a HR-szakemberek számára, hogy a stratégiájukat szélesebb kontextusban szemléljék és akár igazítsák." – nyilatkozta Fazekas László.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...