A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak nemzetközi szinten is. Az utóbbi években a cégcsoport dinamikus terjeszkedésnek indult Európán kívül a közel-keleti és közép-ázsiai régiókban is. Mára jelen van Egyiptomban, Ománban, illetve Azerbajdzsánban, Grúziában, és Kazahsztánban is.
"Lászlóval 2023 végén indult az együttműködésünk. Ebben az időszakban, mint külső marketing tanácsadó segítette a munkámat. Már az első pillanattól kezdve megvolt a kémia és a kölcsönös bizalom közöttünk. Decemberben mindketten úgy éreztük, hogy ideje továbblépni az együttműködésünkben és úgy döntöttünk, hogy januártól László látja el cégcsoportunk globális marketing vezetői feladatait.
A DEVELOR hálózatának eredményeiben meghatározó szerepe van ennek a pozíciónak, mivel meggyőződésem, hogy a marketing-kommunikáció kiemelt jelentőségű a helyi cégeink és a nemzetközi márkánk erősítésében. Központi marketingünknek nem csak általános kommunikációs támogatást kell nyújtania az országainknak, hanem direkt módon kell hozzájárulnia az értékesítési és nemzetközi terjeszkedési céljainkhoz is." - nyilatkozta Pozvai Zsolt, a DEVELOR International Zrt. Global CEO-ja.
Fazekas László (képünkön) közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik marketing-kommunikáció területén. 10 éven át ügynökségi oldalon tevékenykedett ügyfélkapcsolati és digitális területek vezetőjeként olyan cégeknél, mint például a HD Group és a hat Márka Művek. Olyan márkákkal dolgozott, mint az AXA, a Bayer, a Generali, a Heineken, a Johnson&Johnson, a Leo Pharma, a Milli, a Pöttyös, a Magyar Telekom, a Suzuki, a Szerencsejáték Zrt és az Unicef. Ezt követően a Müpa digitális marketing területét vezette több mint 4 évig, majd 2018-ban váltott és főként B2B, valamint startup cégek marketingkommunikációs és sales támogatására koncentrált. Ebben az időszakban több éven keresztül vezette a nemzetközi szinten is aktív, saját digitális tanulási platformot fejlesztő Games for Business marketing és sales csapatát. 2022 eleje óta a Tutti Biscotti marketing és kommunikációs igazgatójaként dolgozik, amit a DEVELORnál betöltött nemzetközi pozíciója mellett továbbra is visz tovább.
"Kifejezetten izgalmasnak tartom az együttműködésünket és örömmel dolgozom újra a képzési és fejlesztési szektorban. Alapvetően nagyon közel áll hozzám ez a terület és őszintén hiszek a jelentőségében és jótékony hatásában a cégek és az ott dolgozók nem csak szakmai, de azon túlmutató életére is. A DEVELOR nemzetközi hálózatának támogatása nagyon változatos, és közben stratégiai szinten kifejezetten fókuszált feladat. Hiszem, hogy ennek az iparágnak mindig is kimagasló jelentősége volt és lesz, főként az alapján, amilyen irányba a világunk tart. Az embereknek és a cégeknek egyre nagyobb szükségük van szakmailag megfelelő alapokra épülő, átgondolt és hatékony képzésekre. Ezek nem csupán adott speciális készségekben tudnak segíteni, de akár szemléletmódot és mindennapi viselkedést és rutinokat is tudnak változtatni. A DEVELORnál pontosan ilyen szolgáltatással találkoznak az ügyfeleink." - mondja Fazekas László.
László érkezésével együtt a cég életében egy meghatározó változás is elindult, ami vállalati arculatuknak megújítását jelenti. A DEVELOR vizuális világa több éve jól felismerhető és beazonosítható, és most ezen a területen is valami újjal, valami izgalmassal jelentkezik hamarosan a cég.
Az újdonságok sora nem ér itt véget.
Az elmúlt hónapokban a DEVELOR kiterjedt nemzetközi felmérést készített, ami 21 ország több mint 1700 HR és L&D szakemberének részvételével zajlott. A kutatás rávilágít a terület kihívásaira, a trendekre és a lehetőségekre is. A kutatási riport az "L&D Kaleidoscope 2024" nevet kapta és a DEVELOR weboldaláról ingyenesen letölthető.
„Az L&D Kaleidoscope nevet gondosan alkottuk meg, hogy a riportban található kutatási eredmények és gondolatok lényegét tükrözze – kiemeli azokat a színes, részletes és változatos mintákat, amelyek akkor keletkeznek, amikor az L&D különböző nézőpontjai, stratégiái és gyakorlatai találkoznak. Hasonlóan ahhoz, ahogy a kaleidoszkóp végtelen mintákat hoz létre a fény, a színek és minták találkozása révén, ennek a tanulmánynak az a célja, hogy bemutassa, milyen sokféle módon erősíthetik a szervezetek L&D kezdeményezéseiket, alkalmazkodhatnak a változó szükségletekhez, és támogathatják a folyamatos fejlődés és tanulás kultúráját.
A dokumentum nem csak egy eszköz a gondolkodáshoz, hanem egy útmutató is a HR-csapatok számára, akik keresik az útjukat a mai munkaerőpiac összetettségében. Azáltal, hogy részletes összehasonlítást nyújtunk az iparági best practicekkel, és rávilágítunk a közös globális kihívásokra, lehetővé tesszük a HR-szakemberek számára, hogy a stratégiájukat szélesebb kontextusban szemléljék és akár igazítsák." – nyilatkozta Fazekas László.