
Harminc alatti fiatal PR-szakemberekből álló nemzetközi kommunikációs csapat dolgozott a Próbakő vezetésével a CUPRA kommunikációján Budapesten. A tíz országból érkezett fiatalok feladata a Győrben gyártott CUPRA Terramar kommunikációs stratégiájának kidolgozása, valamint a Z-generáció minél hatékonyabb bevonása volt.
(kiemelt fotón: R. Nagy András)
Tíz országból közel 20 fiatal PR-szakember érkezett Budapestre, az áprilisi Worldcom Youth Meetingre, hogy egy nemzetközi csapat kreatív potenciálját és sokszínűségét kihasználva közösen dolgozzanak a CUPRA autómárka kommunikációján. A projekt azért is különleges, mert a fiatal szakemberek kiemelt feladata éppen a korban hozzájuk nagyon közel álló Z-generáció bevonása és aktiválása.
„A Worldcom PR Group EMEA Young Professionals Meeting már több alkalommal bizonyította, hogy a fiatal szakemberek új színt és lendületet tudnak hozni szinte bármilyen márka kommunikációjába. Az évek során „dolgoztunk” már startup vállalkozásnak, italgyártónak, gyorsétteremláncnak, drónforgalmazó cégnek – hogy csak egy néhányat említsek” – mondta R. Nagy András, a Young Professional Meetinget szervező Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régiós igazgatótanácsi tagja.
„Bízunk benne, hogy a GenZ célközönséghez korban és attitűdben is közel álló nemzetközi csapat valóban érdekes és újszerű megoldásokat mutat nekünk. Bár ez most csak egy „játék”, együttgondolkodás, a jó gondolatok eredménye később akár a megvalósítás is lehet” – mondta Horváth Judit, a CUPRA marketing menedzsere.
A budapesti rendezvény sok éve a Worldcom PR Group és a Próbakő Kommunikáció egyik sikerprojektje. A Young Professionals Meeting alapítása óta már több mint 250 fiatal európai PR-es vett részt a rendezvényen. A 2024 év végén elindult Virtuális Meetingeknek köszönhetően pedig a Worldcom és a Próbakő nemzetközi kezdeményezése valóban globálissá vált, hiszen azon amerikai és ázsiai fiatalok is rendszeresen részt vesznek.