- Hirdetés -

Nézettség: két nyertese van az elmúlt hétnek

|

A 18-49 éveseknél A mi kis falunk, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár bizonyult listavezetőnek. Az RTL Klub és a TV2 között 1 százalékponton belüli volt a különbség.

Továbbra is nagyon szoros a verseny a két piacvezető kereskedelmi csatorna között (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Múlt héten visszavette a vezetést az RTL Klub, de az előnyük kevesebb mint 1 százalékpontot tett ki a TV2 előtt. Előbbi 14,4 százalékot, utóbbi 13,5 százalékot ért el. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve ennél nagyobb volt az RTL Klub előnye, 14,8 százalékot ért el a főműsoridős közönségarányuk, miközben a TV2-é 12,9 százalék volt. Rendhagyó módon a szombat estét megnyerte a TV2 18,4 százalékkal a 15,1 százalékos share-t hozó RTL Klub előtt. Vasárnap szoros versenyben az RTL Klub nyert 12,2 százalékkal, a TV2 11,7 százalékot produkált.

A teljes médiacsoportokat vizsgálva az RTL Magyarországnak volt erősebb hete, 29,1 százalékos share-t hoztak össze, a TV2 Csoport pedig 27,1 százalékkal zárta az elmúlt hetet. A nemzetközi portfóliók külön versenyében ismét jól teljesített a Paramount (exViacom), 7,2 százalékot tett ki a heti share-jük, majd az AMC következett 6,6 százalékkal, az Antenna Group pedig kerek 5 százalékkal.

13. hét / 12. hét/ 11. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,4% / 13,5% / 13,4%
TV2 – 13,5% / 14,2% / 13,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (13. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (5,1%)
Híradó – 22,5% (20,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,1% (18,2%)
Keresztanyu – 16,9% (16,1%)
Híradó – 12,7% (10,8%)
Hotel Margaret – 9,4% (8,2%)

TV2
Remények földje – 19,3% (20,9%)
Tények – 18,5% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,1% (12,8%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 14% (15,5%)
Tények – 8,3% (11,2%)

Ahogy az megszokott, csatornaátlag felett hozott a Keresztanyu az RTL Klubon. Az Exatlon is megugrotta a TV2 átlagát, de nem sokkal. Szegény Hotel Margaret pedig heti átlagban továbbra is alulról nézegette a 10 százalékos szintet.

A szombati főműsoridőt a Sztárban sztárnak köszönhetően tudta nyerni a TV2. A műsor évadzárója 19,1 százalékos közönségarányt ért el. Érdekes módon az RTL Klub esti műsorait nem viselte meg az erősebb konkurencia: a Séf meg a többiek 15,8 százalékos, A mi kis falunk pedig 20 százalékos közönségarányt hozott. Egy héttel korábban ugyanez a Séfnél 14,8 százalék, A mi kis falunknál 20,9 százalék volt egy nem túl erős filmmel szemben.

Vasárnap este a híradó után az RTL Klubnak volt egy rövidebb, 20 perces választási műsorblokkja, ami 18 százalékos közönségarányt ért el. Viszont az esti RTL-es választási műsor (amikor már eredmények is voltak) 12,1 százalékos, a TV2-s párja 11,8 százalékos share-rel futott. Igazából egyik sem túl erős eredmény. Pláne, hogy az M1 választási műsora 13,2 százalékot hozott – szintén a 18-49 éveseknél.

A 18-49 évesek körében A mi kis falunk bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a kereskedelmi célcsoportból 257 ezer nézőt vonzott a sorozat. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár évadzárója számított listavezetőnek a maga 797 ezer nézőjével. A Sztárban sztár a 18-49-es lista második helyén végzett 226 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a szerda esti RTL Híradóé volt az ezüstérem, ami 724 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_13het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_13hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...