- Hirdetés -

Nézettség: két nyertese van az elmúlt hétnek

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél A mi kis falunk, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár bizonyult listavezetőnek. Az RTL Klub és a TV2 között 1 százalékponton belüli volt a különbség.

Továbbra is nagyon szoros a verseny a két piacvezető kereskedelmi csatorna között (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Múlt héten visszavette a vezetést az RTL Klub, de az előnyük kevesebb mint 1 százalékpontot tett ki a TV2 előtt. Előbbi 14,4 százalékot, utóbbi 13,5 százalékot ért el. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve ennél nagyobb volt az RTL Klub előnye, 14,8 százalékot ért el a főműsoridős közönségarányuk, miközben a TV2-é 12,9 százalék volt. Rendhagyó módon a szombat estét megnyerte a TV2 18,4 százalékkal a 15,1 százalékos share-t hozó RTL Klub előtt. Vasárnap szoros versenyben az RTL Klub nyert 12,2 százalékkal, a TV2 11,7 százalékot produkált.

A teljes médiacsoportokat vizsgálva az RTL Magyarországnak volt erősebb hete, 29,1 százalékos share-t hoztak össze, a TV2 Csoport pedig 27,1 százalékkal zárta az elmúlt hetet. A nemzetközi portfóliók külön versenyében ismét jól teljesített a Paramount (exViacom), 7,2 százalékot tett ki a heti share-jük, majd az AMC következett 6,6 százalékkal, az Antenna Group pedig kerek 5 százalékkal.

13. hét / 12. hét/ 11. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,4% / 13,5% / 13,4%
TV2 – 13,5% / 14,2% / 13,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (13. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (5,1%)
Híradó – 22,5% (20,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,1% (18,2%)
Keresztanyu – 16,9% (16,1%)
Híradó – 12,7% (10,8%)
Hotel Margaret – 9,4% (8,2%)

TV2
Remények földje – 19,3% (20,9%)
Tények – 18,5% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,1% (12,8%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 14% (15,5%)
Tények – 8,3% (11,2%)

Ahogy az megszokott, csatornaátlag felett hozott a Keresztanyu az RTL Klubon. Az Exatlon is megugrotta a TV2 átlagát, de nem sokkal. Szegény Hotel Margaret pedig heti átlagban továbbra is alulról nézegette a 10 százalékos szintet.

A szombati főműsoridőt a Sztárban sztárnak köszönhetően tudta nyerni a TV2. A műsor évadzárója 19,1 százalékos közönségarányt ért el. Érdekes módon az RTL Klub esti műsorait nem viselte meg az erősebb konkurencia: a Séf meg a többiek 15,8 százalékos, A mi kis falunk pedig 20 százalékos közönségarányt hozott. Egy héttel korábban ugyanez a Séfnél 14,8 százalék, A mi kis falunknál 20,9 százalék volt egy nem túl erős filmmel szemben.

Vasárnap este a híradó után az RTL Klubnak volt egy rövidebb, 20 perces választási műsorblokkja, ami 18 százalékos közönségarányt ért el. Viszont az esti RTL-es választási műsor (amikor már eredmények is voltak) 12,1 százalékos, a TV2-s párja 11,8 százalékos share-rel futott. Igazából egyik sem túl erős eredmény. Pláne, hogy az M1 választási műsora 13,2 százalékot hozott – szintén a 18-49 éveseknél.

A 18-49 évesek körében A mi kis falunk bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a kereskedelmi célcsoportból 257 ezer nézőt vonzott a sorozat. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár évadzárója számított listavezetőnek a maga 797 ezer nézőjével. A Sztárban sztár a 18-49-es lista második helyén végzett 226 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a szerda esti RTL Híradóé volt az ezüstérem, ami 724 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_13het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_13hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...
televízió nézettség

A The Floor és a Tények áll az élen

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de...

Erősen nyitott az HBO új dokumentumfilmje

Május 21-e, kedd óta elérhető a Maxon Hörcher Gábor kreatív dokumentumfilmje, az Emma és Eddie: A képen kívül, amely rögtön a top 3-ban nyitott, pontosabban a Dűne: Második rész után a legnézettebb film lett...

Erősen árérzékenyek lettek a hazai sörfogyasztók

A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – állítják az Auchan szakértői. A klasszikus ízek a legkedveltebbek, emellett a csökkentett energia- és alkoholtartalom került előtérbe. A legjobban...

Világhírű festőművésszel dolgozott a BMW

A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott valóra. A 20-as rajtszámot viselő BMW M Hybrid V8 versenyautó június 15-én...

Bababolt szekciót indít az eMAG

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakulóban a hazai rendezvénypiac

Turbulens éveken van túl a rendezvényipar, amely nemcsak hazánkban, de a nemzetközi színtéren is komoly változásokat hozott. A COVID-intézkedések valósággal a földbe állították piacot: 2020-ban az események 80 százalékát kényszerültek lemondani a magyar cégek,...

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...