- Hirdetés -

Nézettség: komoly versenyt hozott az őszi szezon első napja

|

- Hirdetés -

Az RTL és a TV2 is találhat a számára örömteli elemeket a vasárnapi nézettségi adatokban. Az RTL-en a Sztárbox, a TV2-n az Ázsia Expressz és A Kísértés indította az őszi tévés szezont.

A mögöttünk álló 35. hét döntően még a nyári műsorrendben telt, azonban vasárnap az RTL és a TV2 is elindította az őszi tévés szezonját. Főműsoridőben, a 18-49 és 18-59 éveseknél a nyár utolsó hetét az RTL nyerte, 1,8 százalékpontos és 1,2 százalékpontos előnnyel. A többi összevetésben (főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2-é volt a múlt hét. A vasárnapot az RTL nyerte, nem is kis előnnyel, főműsoridőben a 18-49 éveseknél 18,1 vs. 9,8 százalék volt a két nagy csatorna share-je, de a 18-59 éveseknél és 4+-ban is nagy nagy előnyt ért el az RTL.

A teljes portfóliókat nézve a fentiekhez hasonló képet láthatunk. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más bontásban a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,5 14,2 9,2
RTL 11,7 11,2 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,2 7,7
RTL 7 6,6 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 24,0 20,7
RTL Magyarország 18,7 16,3 18,3
MTVA 6,0 10,0 4,9
AMC Networks 6,0 5,1 5,9
Network4 3,9 5,5 3,0
Warner Bros.Discovery 3,4 3,9 3,3
Antenna Entertainment Group 3,3 2,7 3,2
Paramount Global 2,7 2,6 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,7% / 12,8% (14,4% / 13,4%)
Tények Plusz – 11,7% / 9,9% (11,6% / 9,7%)
Szerencsekerék – 11,2% / 10,2% (9,6% / 8,9%)
A hegyi doktor – 7,1% / 5,3% (5,2% / 4,1%)

RTL
Híradó – 17,8% / 15,7% (16,8% / 13,8%)
Fókusz – 12,1% / 10,5% (10,8% / 9,4%)
A mi kis falunk – 10,7% / 9,7% (9,3% / 8,2%)
Drága örökösök – 7,1% / 6,9% (5,5% / 5,3%)

Pár hete a Tények még egész beérte az RTL Híradót, ehhez képest múlt héten komoly fölénnyel nyert az RTL-es hírműsor. A 18-49 éveseknél 2,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,1 százalékpontot tett ki az előnyük. Bár azt meg kell említeni, hogy a teljes lakosságnál nem történt változás, ott továbbra is jobb heti átlagot hozott össze a Tények (20,7%) az RTL Híradónál (19,1%).

A nézettség terén izgalmakat inkább a vasárnap este tartogatott. A TV2 ekkor indította el az Ázsia Expresszt és A Kísértést, az RTL pedig a Sztárboxot. Az Ázsia Expressz a 18-49 éveseknél 16,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,3 százalékos, a teljes lakosságnál 20 százalékos share-rel nyitott. Ez a két kereskedelmi célcsoportnál hasonló eredmény volt, mint a Sztárbox első etapja, a teljes lakosságnál pedig jelentős előnyük volt az RTL-es produkcióval szemben. A Kísértés azonban az említett három célcsoportnál 13,4 százalékos, 12,7 százalékos és 14,7 százalékos share-t hozott, aminél a Sztárbox jobban szerepelt. Utóbbinak egyébként a második etapja produkálta a legerősebb számokat, szintén a fenti három célcsoportnál maradva: 23,7 százalékot, 22 százalékot és 19,8 százalékot.

A fenti három közönségarány combos nézőszámot is jelentett, így a 18-49 és a 18-59 éveseknél ez a műsor bizonyult a hét legnézettebbjének 282 ezer, illetve 392 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig az Ázsia Expressz produkálta a hét legmagasabb – 722 ezres – nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 392 292 22,0
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 296 116 15,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 284 032 16,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 280 794 19,5
A KÍSÉRTÉS TV2 251 354 12,7
HÁZON KÍVÜL RTL 249 460 16,0
HÍRADÓ RTL 248 445 20,1
A MI KIS FALUNK RTL 211 401 11,9
SZERENCSEKERÉK TV2 203 044 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 199 701 14,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 722 397 20,0
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 630 676 19,8
TÉNYEK TV2 605 787 21,9
SZERENCSEKERÉK TV2 603 284 16,9
A KÍSÉRTÉS TV2 576 485 14,7
HÍRADÓ RTL 566 989 20,5
HÁZON KÍVÜL RTL 508 736 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 508 117 16,7
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 486 422 12,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 486 132 17,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 282 797 23,7
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 204 485 16,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 188 387 16,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 181 399 18,9
A KÍSÉRTÉS TV2 178 053 13,4
HÁZON KÍVÜL RTL 145 416 14,5
HÍRADÓ RTL 142 639 14,9
A MI KIS FALUNK RTL 131 457 11,2
SZERENCSEKERÉK TV2 128 493 11,3
TÉNYEK TV2 118 954 15,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...

Tovább zöldít az Erste

Alig néhány év alatt több mint 4600 tonnával csökkentette szén-dioxid-kibocsátását az Erste. A bank 2023-ban teljes energiafelhasználását 7 százalékkal, ezen belül villamosenergia-fogyasztását 7,5 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása is még tovább, egy év alatt több...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...