Kézhez kapta és vizsgálja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 51,5 millió forintos bírság kiszabásáról szóló határozatát a Magyar Telekom. A társaság közölte azt is, hogy megfontolják a határozattal szembeni fellebbezést.
Ahogyan arról az mmonline.hu is beszámolt, az NMHH a helyhez kötött műsorterjesztési szolgáltatás analógról digitális technológiára történő lecserélése során az ügyfelek tájékoztatásában talált problémákat, ezért rótta ki a több tízmillió forintos büntetést a Telekomra.
A legnagyobb hazai távközlési szolgáltató az ügy kapcsán kiadott közleményében jelezte, hogy az ügyfelek érdekében korszerűsítették a hálózatukat, és az analóg kábeltelevíziós szolgáltatás helyett korszerű IPTV szolgáltatást vezettek be, mely – ahogy azt az NMHH is hangsúlyozza – jobb minőségű televíziózási élményt (több csatorna, HD minőség és on-demand TV) biztosít az ügyfelek számára. Az átállásra műszaki szempontból is szükség volt, mivel az analóg tévéjelek érzékenyek a zavartatásra, és számos külső rádiójel fokozottan gyengíthette volna a hagyományos tévézés minőségét. Az ügyfelek részére nyújtott TV szolgáltatás folyamatos volt az átállás időszakában (is) – derül ki a Telekom közleményéből.