- Hirdetés -

Női reggeli műsorral erősít a Manna FM

|

- Hirdetés -

Igazi női konkurenciát kap a reggeli rádiózás három karakán, vicces és saját jogán sikeres nő személyében. Pálfi Éva, Balázs Andrea és Argyelán Kriszta tabudöntögető, extrém, izgalmas de olykor igazán mélyre menő témákkal várja a hallgatókat február 5-től minden hétköznap reggel 7 és 10 között a Manna FM-en.

(Fotó: MTAphoto - Maklári Tót Attila)

Már a próbaadások során kiderült, hogy a rádiózás három női muskétása között csak úgy vibrál a levegő és ezt minden bizonnyal a rádióhallgatók is érzik majd. Pálfi Éva, Balázs Andrea és Argyelán Kriszta ugyan teljesen más karakterek, egy valamiben azonban nagyon is egyformák: mindhárman tapasztalt, a saját jogukon sikeres nők, akik határozott véleménnyel rendelkeznek a rekordgyorsasággal változó világról és benne a nők helyzetéről.

Pálfi Éva élvonalbeli női marketing szakértőként régóta munkálkodik azon, hogy mind a cégek, mind pedig a média felelősen kommunikáljanak a nők felé, ezáltal ők sikeresebbek, a nők pedig magabiztosabbak tudatosabbak lesznek és nem hagyják magukat manipulálni. Pontosan tudja mire vágynak a nők és milyen kihívásokkal küzdenek ma, hiszen évente 2 reprezentatív kutatást vezet. Ezek eredményeit az évente megrendezésre kerülő ezerfős szakmai B2W Fesztiválon osztja meg cégvezetőkkel, nagyvállalati döntéshozókkal.

„Nagyon jól működünk együtt, noha teljesen különbözőek vagyunk, éppen ezért nem is értünk egyet mindenben, de nagyon érdekes más megközelítésből is végiggondolni a dolgokat. Rengeteg témát fogunk érinteni, szóba kerülnek intim dolgok, munkával, magánélettel, öregedéssel kapcsolatos történések is. Éppen attól lesz majd olyan színes és izgalmas a műsor, hogy mindhárman más karakterek vagyunk. Andi inkább a vicces, csipkelődő karakter, Kriszta egy cuki szeretetgombóc, én pedig leginkább az egyensúlyra ügyelek majd. Egy azonban biztos: mindhárman bevállalósak vagyunk a témákat illetően” - fejtette ki Pálfi Éva.

Balázs Andreát „Kasszás Erzsi”-ként ismerhette meg a nagyközönség, de a televízióban és a színpadon is számos produkcióban találkozhattunk már vele. A rádiózás sem ismeretlen a számára, a Bézs FM-en három éve saját műsora fut. A színésznő számára a korán kelés sem jelent majd gondot.

„A forgatások miatt nem volt ritka, hogy fél öt előtt kellett kelnem, ráadásul vidéki lány vagyok, nem vagyok későn kelő típus. Nagyon izgatottan várom ezt a számomra új kihívást, mert ilyenben még nem volt részem. A műsor annak ellenére, hogy leginkább a nőkről szól, túlmutat majd a női csacsogáson, és nagyon gondolatébresztő lesz. Igazodunk a napi történésekhez, hírekhez is, de nőként, női szemmel látunk rá a problémákra és azok megoldására is. De nem csak a nők, hanem a férfiak számára is érdekes, tanulságos lesz a műsor, hiszen egy kicsit közelebb juthatnak hozzánk, ahhoz, hogy milyen a gondolkodásmódunk, ami segít jobban megismerni minket” - tette hozzá Balázs Andrea.

Argyelán Kriszta régi motorosnak számít már a rádiózás világában, hisz műsorvezetőként, illetve szerkesztőként több rádiónál is hallhatták már őt a rádióhallgatók, de a televíziózás világa sem áll messze tőle. A TV2 női csatornahangja is volt, de láthatták a nézők az RTL Klub Egészségkalauz című magazinműsorának háziasszonyaként is.

„Mindenképpen hiánypótló lesz ez a műsor, hisz sok olyan témát érintünk, amikről sok nő még ma is azt gondolja, nem szabad vagy nem lehet beszélni róla. Lesz szó a menopauzáról, de arról is, hogy miért keresnek sok munkahelyen még ma is kevesebbet a nők, mint férfi kollégáik, de arról is szót ejtünk, vajon miért nincs egy mai pénzérménken sem női történelmi személy képe. Nyíltan, de nem sértő vagy bántó módon beszélünk azokról a problémákról, jelenségekről, amelyek meghatározzák a mai nőket és talán utat mutatunk néhány régi, berögzült sztereotípia megdöntésében” - magyarázta Argyelán Kriszta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...