- Hirdetés -

Női reggeli műsorral erősít a Manna FM

|

- Hirdetés -

Igazi női konkurenciát kap a reggeli rádiózás három karakán, vicces és saját jogán sikeres nő személyében. Pálfi Éva, Balázs Andrea és Argyelán Kriszta tabudöntögető, extrém, izgalmas de olykor igazán mélyre menő témákkal várja a hallgatókat február 5-től minden hétköznap reggel 7 és 10 között a Manna FM-en.

(Fotó: MTAphoto - Maklári Tót Attila)

Már a próbaadások során kiderült, hogy a rádiózás három női muskétása között csak úgy vibrál a levegő és ezt minden bizonnyal a rádióhallgatók is érzik majd. Pálfi Éva, Balázs Andrea és Argyelán Kriszta ugyan teljesen más karakterek, egy valamiben azonban nagyon is egyformák: mindhárman tapasztalt, a saját jogukon sikeres nők, akik határozott véleménnyel rendelkeznek a rekordgyorsasággal változó világról és benne a nők helyzetéről.

Pálfi Éva élvonalbeli női marketing szakértőként régóta munkálkodik azon, hogy mind a cégek, mind pedig a média felelősen kommunikáljanak a nők felé, ezáltal ők sikeresebbek, a nők pedig magabiztosabbak tudatosabbak lesznek és nem hagyják magukat manipulálni. Pontosan tudja mire vágynak a nők és milyen kihívásokkal küzdenek ma, hiszen évente 2 reprezentatív kutatást vezet. Ezek eredményeit az évente megrendezésre kerülő ezerfős szakmai B2W Fesztiválon osztja meg cégvezetőkkel, nagyvállalati döntéshozókkal.

„Nagyon jól működünk együtt, noha teljesen különbözőek vagyunk, éppen ezért nem is értünk egyet mindenben, de nagyon érdekes más megközelítésből is végiggondolni a dolgokat. Rengeteg témát fogunk érinteni, szóba kerülnek intim dolgok, munkával, magánélettel, öregedéssel kapcsolatos történések is. Éppen attól lesz majd olyan színes és izgalmas a műsor, hogy mindhárman más karakterek vagyunk. Andi inkább a vicces, csipkelődő karakter, Kriszta egy cuki szeretetgombóc, én pedig leginkább az egyensúlyra ügyelek majd. Egy azonban biztos: mindhárman bevállalósak vagyunk a témákat illetően” - fejtette ki Pálfi Éva.

Balázs Andreát „Kasszás Erzsi”-ként ismerhette meg a nagyközönség, de a televízióban és a színpadon is számos produkcióban találkozhattunk már vele. A rádiózás sem ismeretlen a számára, a Bézs FM-en három éve saját műsora fut. A színésznő számára a korán kelés sem jelent majd gondot.

„A forgatások miatt nem volt ritka, hogy fél öt előtt kellett kelnem, ráadásul vidéki lány vagyok, nem vagyok későn kelő típus. Nagyon izgatottan várom ezt a számomra új kihívást, mert ilyenben még nem volt részem. A műsor annak ellenére, hogy leginkább a nőkről szól, túlmutat majd a női csacsogáson, és nagyon gondolatébresztő lesz. Igazodunk a napi történésekhez, hírekhez is, de nőként, női szemmel látunk rá a problémákra és azok megoldására is. De nem csak a nők, hanem a férfiak számára is érdekes, tanulságos lesz a műsor, hiszen egy kicsit közelebb juthatnak hozzánk, ahhoz, hogy milyen a gondolkodásmódunk, ami segít jobban megismerni minket” - tette hozzá Balázs Andrea.

Argyelán Kriszta régi motorosnak számít már a rádiózás világában, hisz műsorvezetőként, illetve szerkesztőként több rádiónál is hallhatták már őt a rádióhallgatók, de a televíziózás világa sem áll messze tőle. A TV2 női csatornahangja is volt, de láthatták a nézők az RTL Klub Egészségkalauz című magazinműsorának háziasszonyaként is.

„Mindenképpen hiánypótló lesz ez a műsor, hisz sok olyan témát érintünk, amikről sok nő még ma is azt gondolja, nem szabad vagy nem lehet beszélni róla. Lesz szó a menopauzáról, de arról is, hogy miért keresnek sok munkahelyen még ma is kevesebbet a nők, mint férfi kollégáik, de arról is szót ejtünk, vajon miért nincs egy mai pénzérménken sem női történelmi személy képe. Nyíltan, de nem sértő vagy bántó módon beszélünk azokról a problémákról, jelenségekről, amelyek meghatározzák a mai nőket és talán utat mutatunk néhány régi, berögzült sztereotípia megdöntésében” - magyarázta Argyelán Kriszta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hollywoodi hangulattal ünnepel a filmcsatorna

Tíz évvel ezelőtt indult útjára a Paramount Network magyarországi adója, így idén március 1-től egy teljes hónapot szentel mindannak, amely a csatorna esszenciáját képezi, és tisztelettel hódol a hetedik művészeti ág előtt. Az alkalomból...

Így bukhat havonta 15 ezret, ha nem választ jól

A két-háromszoros különbség sem ritka a hasonló tartalmú lakásbiztosítások díjai között itthon, emiatt egy adott kategórián belül a legdrágább terméket választó ügyfelek jóval többet fizethetnek otthonuk biztosítására. Egy 120 négyzetméteres budai sorház tulajdonosa például...

Ezek a városok voltak a magyarok téli kedvencei

A Szallas.hu foglalási darabszámait összesítve a főváros vonzotta a legtöbb utazót a téli időszakban. Budapestet Eger és Pécs követte a dobogón, vendégéjszakákból viszont Pécs helyett Gyula lett a bronzérmes. A téli kikapcsolódások során a...

Ingatlant venne? – Erre lesz érdemes figyelni

A két éve indult fordulat 2023-ban leginkább korrekciót hozott a lakáspiacon, amiből már most látszanak a kilábalás jelei. Az OTP csoport szakértői szerint a javuló gazdasági, hitelezési környezetnek és a régi-új állami támogatásoknak köszönhetően...

Megvan a Gyermelyi tehetségkutatójának győztese

Eredményt hirdetett a Gyermelyi, Molnár Virág lett az idei Recept Rulett influencer tehetségkutató győztese. A feltörekvő gasztro tartalomgyártó a 2 millió forintos fődíj mellett, 1 évre elegendő Gyermelyi termékeket, és Braun konyhai kisgépeket vihetett...

Új vezetővel folytatja az Antenna Hungária

Március 1-től Papp-Gerlei Gyöngyvér az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója. A szakember az elmúlt egy évben a vállalat operatív vezérigazgató-helyetteseként részt vett a társaság irányításában, és közvetlenül vezette az Antenna Hungária média divízióját. Az új vezérigazgató...

Itt a Blikk nagy dobása

A Blikk első száma 1994. március 1-jén jelent meg Magyarországon a Ringier kiadó gondozásában. Egyenesen az égből szállt alá, hiszen este 19 órakor egy katonai helikopterről raklapnyi kiadványt eresztettek a tömegbe a Városligeti Műjégpálya...

Tudatosabb építkezés

A nagyobb zajban ma tudatosabb márkaépítésre van szükségük a celebeknek, mint néhány évtizeddel ezelőtt, az önazonosság és a közvetlenség azonban soha nem megy ki a divatból. Schiwert-Takács Lászlót, az RTL Magyarország talent relations managerét...

Kiderült, kik a TikTok hazai sztárjai

Töretlen népszerűségnek örvendenek a rövid videós tartalmak, a TikTokon jelen lévő márkák száma pedig folyamatosan növekszik. A hazai influenszerek közül egyre többen érik el az egymilliós követőszámot, és a fenntarthatóság is mind nagyobb hangsúlyt...

A digitális üzletágat is Csikesz Erika vezeti majd a TV2-nél

Március 7-től Csikesz Erika feladatköre bővül, a TV2 Média Csoport Értékesítési és Digitális Igazgatójaként folytatja munkáját a cégcsoportnál. Új feladatkörében Csikesz Erika felügyeli a digitális üzletágat is, és minden részleg támogatásával a TV2 Csoport...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos változás az ALDI-nál

Az ALDI valamennyi áruházában üzembe álltak a visszaváltó automaták. A vásárlók már megtalálhatják a polcokon az első visszaváltási díjas termékeket. A 2024-ben induló üvegvisszaváltási rendszer bevezetése miatt a visszaváltási díjjal forgalomba hozott egyszer használatos PET,...

Hollywoodi hangulattal ünnepel a filmcsatorna

Tíz évvel ezelőtt indult útjára a Paramount Network magyarországi adója, így idén március 1-től egy teljes hónapot szentel mindannak, amely a csatorna esszenciáját képezi, és tisztelettel hódol a hetedik művészeti ág előtt. Az alkalomból...

Így bukhat havonta 15 ezret, ha nem választ jól

A két-háromszoros különbség sem ritka a hasonló tartalmú lakásbiztosítások díjai között itthon, emiatt egy adott kategórián belül a legdrágább terméket választó ügyfelek jóval többet fizethetnek otthonuk biztosítására. Egy 120 négyzetméteres budai sorház tulajdonosa például...

Ezek a városok voltak a magyarok téli kedvencei

A Szallas.hu foglalási darabszámait összesítve a főváros vonzotta a legtöbb utazót a téli időszakban. Budapestet Eger és Pécs követte a dobogón, vendégéjszakákból viszont Pécs helyett Gyula lett a bronzérmes. A téli kikapcsolódások során a...

Ingatlant venne? – Erre lesz érdemes figyelni

A két éve indult fordulat 2023-ban leginkább korrekciót hozott a lakáspiacon, amiből már most látszanak a kilábalás jelei. Az OTP csoport szakértői szerint a javuló gazdasági, hitelezési környezetnek és a régi-új állami támogatásoknak köszönhetően...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Tudatosabb építkezés

A nagyobb zajban ma tudatosabb márkaépítésre van szükségük a celebeknek, mint néhány évtizeddel ezelőtt, az önazonosság és a közvetlenség azonban soha nem megy ki a divatból. Schiwert-Takács Lászlót, az RTL Magyarország talent relations managerét...

Fokozódó verseny

A közösségi média használata a különböző médiatípusokat vizsgálva is az elsők között van, ha a rá szánt időt nézzük – mondta el Novák Péter. Az Aleph Hungary ügyvezető igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt...

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az agglomerációban is erősít a GreenGo

Az autómegosztók sikerének és népszerűségének egyik kulcsa, hogy a felhasználók számára elérhető-e a szolgáltatás mindennapi életük fontos helyszínei közelében. A szolgáltatási terület bővíthetőségének korlátait a GreenGo most Külső Zónák megnyitásával bontotta le, megnyitva a...

Több mint egy tonna műanyag flakont gyűjtöttek össze

A Henkel és a Rossman tavaly már a 7. alkalommal rendezte meg a népszerű „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promócióját. A kezdeményezés a Trade Magazin Év promóciója versenyén második helyezést érdemelt ki Non food...

Zöldre vált az Erste ingatlanalapja

A magyarországi ingatlanalapok közül elsőként működik ESG-alapként az Erste Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap. Az ingatlanalap tulajdonában lévő épületek – értékalapon számítva – több mint fele „A” kategóriás irodaház, amelyek mindegyike rendelkezik legalább egy zöld...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....