A harmadik negyedévben 368 millió eurós bevételt ért el a Digi, ami 12 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbi eredményt. A társaság előfizetőinek száma is nőtt, a magyar piacon viszont felemásak az eredmények, a tévés és vezetékes internetes ügyfelek száma csökkent, a mobilelőfizetőké viszont bővült.
A romániai központú, TV, internet és mobilszolgáltatást nyújtó Digi a harmadik negyedév végén 19,9 millió előfizetővel rendelkezett, ami 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. A cég különösen Spanyolországban nőtt nagyot, ahol viszonylag új belépőnek számítanak. A mobilelőfizetőik száma 26 százalékkal, 2,8 millióra nőtt, míg a vezetékes szolgáltatásaikat használóké szeptember végén 393 ezer volt, ez éves összevetésben 134 százalékos bővülést jelent.
A hazai piacon, Romániában is sikerült erősíteniük, a tévéelőfizetők száma 9 százalékkal, 5,1 millióra bővült. Még nagyobb mértékben nőtt a szélessávú internet szolgáltatásukat használók száma, ami a harmadik negyedév végén 3,7 millió volt, ez 15 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A romániai mobilelőfizetők száma 12 százalékkal, 4,1 millióra nőtt.
Bár a cég bevétele összességében nőtt, illetve az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA is 10 százalékkal bővült, elérve a 136 millió eurót, mégis veszteséges időszakot zárt a Digi. A társaság 8,7 millió eurós veszteségről számolt be a harmadik negyedévre vonatkozóan, amit az intenzív spanyolországi piacszerzés miatt megnövekedett költségekkel magyaráznak.
A harmadik negyedéves jelentésben arra nem tértek ki, hogy mi a helyzet a magyar piacon és mik a terveik az itteni érdekeltséggel. Közölték viszont, hogy Portugáliában eredményesen pályáztak az 5G-s mobil frekvencia tenderen, aminek köszönhetően egy új piacon jelenhetnek meg majd jövőre.