- Hirdetés -

Növekvő stratégiai tudás

|

- Hirdetés -

Szabó Béla
Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató

– Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?
– Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát is arra inspiráltunk (legalábbis szeretnénk ezt gondolni), hogy vágjon bele ebbe a működésbe; a csapat-összetartozás és -szellemiség új szintre emelkedett; a BrandComms szervezetünk agilis módszertan szerinti működése remekül teljesít, a stratégiai tudás minden egyes kolléga esetén erősödött; az Arany Pengén az Év Megbízója lettünk rengeteg díjjal és a 6:3 digitalizációs projektjével mint Grand Prix. Alapvetően csaknem minden projektünket díjazta a szakma.

– Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?
– A márka és a márkapurpose fontossága az adaptív képesség és stratégiai működés szempontjából, a gyorsaság, valamint a folyamatos újratervezés.

– Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?
– Top márkastratégiai tudás, analitikai képesség, amely egyrészt a hagyományos, például kutatási analitikát, másrészt az egyre fontosabb digitális értést és alkalmazást jelenti, emellett az adott terület üzleti drivereinek és modelljeinek értése.

– Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre?
– I am mother, Ozark, The Platform, Raja Rajamannar: Quantum Marketing, Nigel Vaz: Digital Busi­ness Transformation, Cormac McCarthy: Odakint a sötétség.

– Milyen marketingtrendek jellemzik majd 2022-t, lesz-e olyan közülük, ami még jobban kiemelkedhet, felerősödhet jövőre?
– A connectivity fontosságának erősödése, az adaptivitás képessége mind céges, mind társadalmi szinten, a vállalat, márka, társadalom kapcsolatának újraértelmezése, illetve a VUCA.

– Van olyan kreatív díj, akár itthon, akár külföldön, akár Cannes-ban, amit szeretne megnyerni?
 – Cannes Lions Of Creativity: Titanium Grand Prix.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügynökségeket választott a Borsodi

Sikeresen lezárultak Borsodi Sörgyár ügynökségi feladatokra korábban kiírt tenderei. A vállalat munkáltatói márka és ahhoz kapcsolódó közösségi média stratégiájának kidolgozásában „A Hatodik Szék” kreatív ügynökség lesz a Borsodi partnere, míg a sörgyár külső kommunikációs...

Fontos megállapodást kötött a Huawei

Globális szabadalmi keresztlicenc-megállapodást kötött a Huawei Technologies az Amazonnal és a kínai Vivo okostelefon-gyártó céggel. Az új partnerségek a szellemi tulajdon értékének kölcsönös elismerését jelentik a vállalatok között, valamint az iparág együttműködését tükrözik a...

Tovább terjeszkedik az AutoWallis

Az AutoWallis Csoport megállapodott a Geely Auto Group által gyártott, új energiaforrású, Farizon márkájú haszonjárművek kizárólagos forgalmazásáról 8 közép-kelet-európai országban. A kínai Geely Csoport a világ egyik legnagyobb autógyártója, élen jár az autóipari innovációkban,...

Mit jelent pontosan a mesterséges intelligencia szabályozása?

Az Európai Parlament a mai napon elfogadta a mesterséges intelligencia (MI) szabályzásáról szóló uniós rendeletet. A várhatóan még idén tavasszal életbe lépő jogszabályt megszegő vállalatok a jövőben akár 35 millió eurós (több mint 13...
Next Top Model TV2 nézettség

Felforgatta-e a nézettségi erőviszonyokat a TV2 új műsora?

Next Top Model Hungary címmel új műsort indított a múlt héten a TV2. Megnéztük, mennyire volt sikeres az első adás, illetve azt is, hogyan alakult összességében a múlt heti nézettségi verseny. Eléggé kicentizve, de két...

Postarendelet – kisegíti a webshopokat a Packeta

Március 28-tól a postai szolgáltatásokról szóló kormányrendelet módosítása értelmében a webáruházaknak kötelező az MPL szolgáltatását is elérhetővé tenni vásárlóik számára. Mivel a Packeta széles, 33 országra kiterjedő nemzetközi partnerhálózata mellett itthoni szállítókkal, így az...

Ezt érdemes tudni az adóbevallásról

Elérhetővé váltak a NAV által elkészített SZJA-bevallási tervezetek, amelyeket idén is a magánszemélyeknek kell kiegészíteni, ha olyan jövedelmekkel és fizetési kötelezettségekkel rendelkeznek, amelyek nem szerepelnek a NAV nyilvántartásában. Bár a bevallási határidő a pünkösdi...

Tudjuk, mit nézel húsvétkor: új sorozatok, friss évadok, ütős meccsek

A hónapban érkezik az apokaliptikus eseményeket feldolgozó Elveszve a paradicsomban a Direct One-ra, aminek minden része elérhető lesz a Direct Now appban, így a CANAL+ más sikeres sorozatai mellett akár ezt is egyben ledarálhatod....

Még népszerűbb lehet a dubajozás

Dubaj a világ egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, ahol a sivatag és az ősi beduin kultúra keveredik a modern városi életmóddal. A legek városában a fém- és üvegtornyok mellett óvárost és tengerpartot is találunk –...

Izgalmas podcastot indít a Femina

A Dilemma házigazdája Pintér Ada, aki napjaink legmegosztóbb és legérzékenyebb kérdéseiről beszélget szakértőkkel és a Femina újságíróival.Számtalan olyan izgalmas társadalmi és erkölcsi téma merül fel napjainkban, melyek hatással vannak hétköznapi életünkre, rengeteg kérdést vetnek...
- Hirdetés -