- Hirdetés -

Obi-Wan Kenobi ihlette a legújabb Volkswageneket

|

- Hirdetés -

Két igazán különleges „Obi-Wan Kenobi” ihlette Volkswagen ID. Buzz is látható volt az idei Star Wars Celebration rendezvényen a kaliforniai Anaheimben (május 26–29.), a Volkswagen márka és az új, május 27-én a Disney+ streaming platformon debütált sorozat jelenlegi együttműködésének részeként. Az ID. Buzz „Light Side Edition” és az ID. Buzz „Dark Side Edition” bemutatójárművek, az Erő világos és sötét oldalát testesítik meg a Star Wars rajongók számára izgalmas és szemet gyönyörködtető látványvilággal.

Mindkét ID. Buzz bemutatójármű látható volt a vörös szőnyegen az „Obi-Wan Kenobi” című sorozat premierjén. Meglepetésként érkeztek a rajongói rendezvényre, ahol a Volkswagen márkanagykövete és a sorozat sztárja, Ewan McGregor is jelen volt.

A Volkswagen és a Lucasfilm tervezőinek első közös munkája

A tervezők speciális ragasztófóliák segítségével olyan borítást készítettek az ID. Buzz járművek karosszériájára, amelyek az Erő két oldalát képviselik, inspirációt merítve

Obi-Wan Kenobiból és Darth Vaderből, a közelgő sorozat két ikonikus karakteréből. A Lucasfilm és a Volkswagen tervezői szorosan együttműködve dolgoztak a különleges projekten.

„A lehetőség, aminek köszönhetően felfedezhettük az „Obi-Wan Kenobi” és a Volkswagen márka járműben megtestesülő együttműködését, nagyon szórakoztató volt.” A jó és a gonosz, a fény és a sötétség nem feltétlenül olyan fogalmak, amelyeket a járművekre alkalmazunk. Az ID. Buzz-együttműködés egyedülálló lehetőséget kínált arra, hogy a járművek két ikonikus karakter képi megjelenésévé váljanak” – mondta Doug Chaing, a Lucasfilm alelnöke és kreatív igazgatója.

„A Lucasfilmmel szoros együttműködésben az ID. Buzz időtlen és praktikus kialakítását ötvözzük Obi-Wan Kenobi lenyűgözően részletes világával” – magyarázta Jozef Kabaň, a Volkswagen vezető formatervezője. Ez a szemléletmód határozta meg a járművek hátulján található ID. Buzz feliratot is, amelyet a klasszikus Star Wars „Aurebesh” betűtípussal terveztek, a normál Volkswagen modellek betűtípusa helyett. A sorozat ihlette egyéb feliratok a sárvédőkön találhatók.

Világos oldal – ID. Buzz „Light Side Edition”

A „Light Side Edition” személyszállító változat alsó részének színe bézs, amelyet Obi-Wan Kenobi tunikájának árnyalata ihletett. A felső rész fényes krómja a Star Wars-univerzum űrhajóinak és droidjainak dizájnjára utal. Az oldalon végigfutó kék vonal, amely az ID. Buzz elején a fényszórókban és a fénycsíkban folytatódik, Obi-Wan kék fénykardját szimbolizálja. Az elektromos ID. Buzz üvegfelületeit átlátszó kék színben tervezték, amelyek tökéletesen harmonizálnak az alváz alatti világítással. A Lázadók Szövetségének logói az oldalablakokon, valamint a felnik középső részén láthatók. Az egyedi, 21 colos kerekeken is megmutatkozik az egész jármű egyedülálló arculata.

Sötét oldal – ID. Buzz „Dark Side Edition”

Az ID. Buzz Cargo szolgál a „Dark Side Edition” alapjaként. A fekete és a vörös baljós árnyalatain keresztül az ID. Buzz „Dark Side Edition” a sötét oldalt testesíti meg. A karosszéria alsó részén a fólia fényes fekete, míg a Buzz felső része matt fekete színű borítást kapott. Az oldalsó vonalak, a fényszórók, a fénycsíkok és az ablakfelületek piros árnyalatúak, Darth Vader fénykardjának ihletésére. A piros és a fekete kontrasztja a piros alváz alatti világításban folytatódik. Az egyedi tervezésű 21 colos felnik közepén és az ID. Buzz karosszériáján a Birodalom szimbóluma látható.

Obi-Wan Kenobi” és a Volkswagen együttműködése

Ezeknek az egyedi bemutatójárműveknek a leleplezése a múlt heti bemutatót követő következő lépés a márka új sorozatának ünneplésében. „Ez két ikon egyesítéséről szól” – mondta Jozef Kabaň. „Az „Obi-Wan Kenobi” a Star Wars ikonikus karaktereinek visszatérését jelképezi, és biztosan világszerte generációkat fog összekötni – akárcsak a VW busz, amelynek mítosza az ID. Buzz-zal lép be az elektromobilitás új korszakába.”

Az új partnerséggel a Volkswagen emellett a még több érzelemre összpontosít a márka pozicionálásakor, ami újabb lendületet ad a globális villamosítási stratégiájának. A széleskörű „Obi-Wan Kenobi” kampány saját reklámfilmmel indul, amely a Lucasfilm és az Industrial Light & Magic együttműködésében készült, és amiben az ID. Buzz a jól ismert Star Wars karakterek mellett szerepelt.

Az „Obi-Wan Kenobi” című új Star Wars-sorozat első évada Magyarországon 2022. június 14-től elérhető a Disney+ streaming platformon. Az új ID. Buzz és ID. Buzz Cargo már rendelhető az európai piacokon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...