- Hirdetés -

Obi-Wan Kenobi ihlette a legújabb Volkswageneket

|

- Hirdetés -

Két igazán különleges „Obi-Wan Kenobi” ihlette Volkswagen ID. Buzz is látható volt az idei Star Wars Celebration rendezvényen a kaliforniai Anaheimben (május 26–29.), a Volkswagen márka és az új, május 27-én a Disney+ streaming platformon debütált sorozat jelenlegi együttműködésének részeként. Az ID. Buzz „Light Side Edition” és az ID. Buzz „Dark Side Edition” bemutatójárművek, az Erő világos és sötét oldalát testesítik meg a Star Wars rajongók számára izgalmas és szemet gyönyörködtető látványvilággal.

Mindkét ID. Buzz bemutatójármű látható volt a vörös szőnyegen az „Obi-Wan Kenobi” című sorozat premierjén. Meglepetésként érkeztek a rajongói rendezvényre, ahol a Volkswagen márkanagykövete és a sorozat sztárja, Ewan McGregor is jelen volt.

A Volkswagen és a Lucasfilm tervezőinek első közös munkája

A tervezők speciális ragasztófóliák segítségével olyan borítást készítettek az ID. Buzz járművek karosszériájára, amelyek az Erő két oldalát képviselik, inspirációt merítve

Obi-Wan Kenobiból és Darth Vaderből, a közelgő sorozat két ikonikus karakteréből. A Lucasfilm és a Volkswagen tervezői szorosan együttműködve dolgoztak a különleges projekten.

„A lehetőség, aminek köszönhetően felfedezhettük az „Obi-Wan Kenobi” és a Volkswagen márka járműben megtestesülő együttműködését, nagyon szórakoztató volt.” A jó és a gonosz, a fény és a sötétség nem feltétlenül olyan fogalmak, amelyeket a járművekre alkalmazunk. Az ID. Buzz-együttműködés egyedülálló lehetőséget kínált arra, hogy a járművek két ikonikus karakter képi megjelenésévé váljanak” – mondta Doug Chaing, a Lucasfilm alelnöke és kreatív igazgatója.

„A Lucasfilmmel szoros együttműködésben az ID. Buzz időtlen és praktikus kialakítását ötvözzük Obi-Wan Kenobi lenyűgözően részletes világával” – magyarázta Jozef Kabaň, a Volkswagen vezető formatervezője. Ez a szemléletmód határozta meg a járművek hátulján található ID. Buzz feliratot is, amelyet a klasszikus Star Wars „Aurebesh” betűtípussal terveztek, a normál Volkswagen modellek betűtípusa helyett. A sorozat ihlette egyéb feliratok a sárvédőkön találhatók.

Világos oldal – ID. Buzz „Light Side Edition”

A „Light Side Edition” személyszállító változat alsó részének színe bézs, amelyet Obi-Wan Kenobi tunikájának árnyalata ihletett. A felső rész fényes krómja a Star Wars-univerzum űrhajóinak és droidjainak dizájnjára utal. Az oldalon végigfutó kék vonal, amely az ID. Buzz elején a fényszórókban és a fénycsíkban folytatódik, Obi-Wan kék fénykardját szimbolizálja. Az elektromos ID. Buzz üvegfelületeit átlátszó kék színben tervezték, amelyek tökéletesen harmonizálnak az alváz alatti világítással. A Lázadók Szövetségének logói az oldalablakokon, valamint a felnik középső részén láthatók. Az egyedi, 21 colos kerekeken is megmutatkozik az egész jármű egyedülálló arculata.

Sötét oldal – ID. Buzz „Dark Side Edition”

Az ID. Buzz Cargo szolgál a „Dark Side Edition” alapjaként. A fekete és a vörös baljós árnyalatain keresztül az ID. Buzz „Dark Side Edition” a sötét oldalt testesíti meg. A karosszéria alsó részén a fólia fényes fekete, míg a Buzz felső része matt fekete színű borítást kapott. Az oldalsó vonalak, a fényszórók, a fénycsíkok és az ablakfelületek piros árnyalatúak, Darth Vader fénykardjának ihletésére. A piros és a fekete kontrasztja a piros alváz alatti világításban folytatódik. Az egyedi tervezésű 21 colos felnik közepén és az ID. Buzz karosszériáján a Birodalom szimbóluma látható.

Obi-Wan Kenobi” és a Volkswagen együttműködése

Ezeknek az egyedi bemutatójárműveknek a leleplezése a múlt heti bemutatót követő következő lépés a márka új sorozatának ünneplésében. „Ez két ikon egyesítéséről szól” – mondta Jozef Kabaň. „Az „Obi-Wan Kenobi” a Star Wars ikonikus karaktereinek visszatérését jelképezi, és biztosan világszerte generációkat fog összekötni – akárcsak a VW busz, amelynek mítosza az ID. Buzz-zal lép be az elektromobilitás új korszakába.”

Az új partnerséggel a Volkswagen emellett a még több érzelemre összpontosít a márka pozicionálásakor, ami újabb lendületet ad a globális villamosítási stratégiájának. A széleskörű „Obi-Wan Kenobi” kampány saját reklámfilmmel indul, amely a Lucasfilm és az Industrial Light & Magic együttműködésében készült, és amiben az ID. Buzz a jól ismert Star Wars karakterek mellett szerepelt.

Az „Obi-Wan Kenobi” című új Star Wars-sorozat első évada Magyarországon 2022. június 14-től elérhető a Disney+ streaming platformon. Az új ID. Buzz és ID. Buzz Cargo már rendelhető az európai piacokon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Béremelésről döntött a Tesco

Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint az Egyenlő.hu – a modern szakszervezet. A Tesco idén 5,7 milliárd forintot fektet az áruházakban...

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi Múzeum gyűjteményeire épülő Motívumalkotó alkalmazás nyert el 2023. január 25-én....

A nőké a főszerep az HBO-n

Ebben a hónapban az HBO csatorna középpontjában a fantasztikus nők állnak. Újabb thriller érkezik a Cinemaxra, ufókkal találkozhatunk a Discoveryn.Jön Emma Thompson főszereplésével készült Minden jót, Leo Grande (02.05), Kristen Stewart a Spencerben (02.12)...

Fizetős streaminggel pörög az európai piac

Az európai piac 100 legnagyobb audiovizuális szolgáltatója kétszer olyan gyors növekedést tudott felmutatni a 2016-2021 közötti időszakban, mint a piac egésze – derül ki a European Audiovisual Observatory nevű szervezet elemzéséből. Bár a teljes...

Már naponta 2,5 óra megy el közösségi médiára

A jelek szerint ismét változóban van a felhasználók online viselkedése, miközben az interneten töltött idő csökkent az elmúlt egy évben, a közösségi média oldalakra még több időt szánnak. A „Digital 23” jelentésből kiderült az...

Már kevésbé tartunk az inflációtól

Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint a fogyasztói bizalmi index javulása e negyedév alatt összesen is hibahatáron belüli,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....