- Hirdetés -

Ők ültettek milliókat a képernyők elé

|

A TV2 jolly jokere, Till Attila érte el tavaly a hírességek közül a legtöbb nézőt. Összességében viszont az RTL Magyarország részéről került be több celeb a 25-ös nézettségi toplistába, aminek az utolsó helyéhez is négymillió fős elérésre volt szükség.

A hazai tévés piacon két csatornacsalád tud kitermelni sztárokat, az RTL Magyarország és a TV2 Csoport. Ez a legnagyobb tanulsága az évek óta elkészített celebes nézettségi toplistának. Igazán nagy tömegekhez ugyanis azok a hírességek képesek eljutni, akik a két nagy televíziós médiacsoport valamelyikén kerülnek képernyőre.

A friss listánk kapcsán is azt a korábbi gyakorlatunkat követtük, hogy a hír-, illetve magazinműsorok vezetőit nem számoltuk a celebek közé. Ennek egyébként az utóbbiak örülhetnek, hiszen a TV2-féle Tények éves elérése tavaly 7,15 milliót, az RTL Híradóé 7,06 milliót, a Fókuszé pedig 6,8 milliót tett ki.

Egy évvel ezelőtt a top 25-ös listánk élén az RTL-es Nádai Anikó végzett, de már akkor is csak alig maradt el tőle a TV2-s Till Attila, az idén pedig Tilláé lett az első hely. Ez mondjuk nem is csoda, hiszen igazi „álláshalmozóról” van szó, 2021-ben hat műsorban tűnt fel, amelyek révén 6,44 millió nézőt tett ki az éves összesített elérése.

Nádai Anikó az idén a 11. helyen végzett 5,4 milliós kumulált nézőszámmal. Az élen egyébként most is szoros volt a verseny, ugyanis az RTL új üdvöskéje, Miller Dávid 6,39 milliós reachet hozott össze az X-Faktor, az Álarcos énekes, a Nagy szám és a Reggeli révén. Rajtuk kívül Majka ugrotta meg a hatmilliós elérést a Sztárban sztár leszek!-kel és a Bezár a bazárral.

A pandémia miatt tavaly is egész magas volt a tévénézési idő, amit a toplista is visszaigazol. Az éllovasok 2020-ban és 2021-ben is hasonló nézőszámot hoztak össze. A top 25 utolsó helyéhez pedig mindkét esztendőben majdnem pontosan ugyanannyi, azaz kerek négymillió néző kellett.

 

Továbbra is igaz, hogy kifejezetten magas nézőszámot azok a celebek érnek el, akik az év során több műsorban is feltűnnek, és ezek közül legalább egy naponta képernyőre kerül. Az utóbbiak egy adásra jutó nézőszáma jellemzően hiába alacsonyabb, mint a nagyszabású hétvégi produkcióké, összességében – a hébe-hóba odakapcsoló nézőknek köszönhetően – az elérésük egész jó.

Így például Palik László az Exatlon műsorvezetőjeként a lista ötödik helyén végzett. A maratoni hosszúságú, több mint öt hónapon át futó adással egymagában 5,6 millió nézőhöz jutott el. A Konyhafőnök és a VIP-s kiadása szintén ehhez hasonló, 5,56 milliós nézettséget hozott a Fördős Zé, Rácz Jenő, Sárközi Ákos triónak.

Hasonló volt a helyzet a lista egyetlen, RTL-en és TV2-n kívüli szereplőjével, Kovács Áronnal, aki a Viasat 3 hétköznapi főműsoridejének rendszeres szereplője volt az Észbontók című vicces vetélkedővel. Mindez összességében 4,9 milliós nézőszámot jelentett neki. Viszont például Bochkor Gábor hiába tűnt fel minden hétvégén az ATV képernyőjén, ez éves szinten csak 3,5 millió nézőt hozott a konyhára, amivel messze volt a top 25-től.

A TV2-s Sztárban sztár leszek! egy ideig heti két adással jelentkezett, illetve hétköznap esténként is ismételték, így pusztán már az így elérhető 5,56 milliós nézettség is elegendő volt a lista élbolyához. Ennek révén, akik feltűntek a produkcióban, be is jutottak az első tízbe. Az x-faktoros mentorok a középmezőnyben kaptak helyet, 5,2 milliós eléréssel, míg a Dancing with the Stars 4,5, az Álarcos énekes pedig négymillió nézőt jelentett a műsorok szereplőinek.

Nagy visszatérője a listának Kamarás Norbert, azaz ÉNB Lali, aki két éve a hasonló összeállításunk élén végzett, tavaly viszont nem került be a 25-be. Azonban 2021-ben az Éjjel-nappal Budapest mellett a Nyerő párosban is szerepet kapott, ami 5,5 millió fős elérést hozott neki. Nem sokkal maradt el tőle Varga Miklós, nem az énekes, hanem az Éjjel-nappal Budapest Joe-ja, akit tavaly a Survivor vezetőjeként is láthattunk a képernyőn.

A tavalyi összeállításunkban a hatodik helyen állt, most a 15.-en végzett Stohl András, aki A nagy Ő, a Dancing with the Stars és a Neked énekelek gálaműsorral sepert be 5,15 milliós nézettséget. A TV2-nél maradva, Demcsák Zsuzsa és Gáspár Zsolti is bekerült a listára, nekik 4,59 milliós elérést jelentett a Farm VIP és a kísérőműsora. Ez a produkció egyébként jobban teljesített, mint 2020-ban, amit az is mutat, hogy egy évvel ezelőtt négymillió nézővel éppen csak bekerültek a top 25-be.

A korábbi esztendőkben hol a TV2, hol az RTL részéről jutott be több celeb a nézettségi toplistára.
Összességében viszont egész kiegyenlített közöttük a verseny, csakúgy, ahogy az idén. A listára a
sok holtverseny miatt 40-en kerültek fel. Ebből az RTL Magyarország csatornái 22, a TV2 Csoport 17 főt adott, valamint Kovács Áron révén az Antenna Group foglalt még el egy helyet. Tehát „darabra” az RTL nyert, de a TV2 sem bánkódhat, hiszen náluk szerepel a listavezető, valamint az összeállításunk élmezőnyében több műsorvezetőjük kapott helyet – konkrétan a top 10-ben nyolcan vannak a TV2-s és öten az RTL-es hírességek.

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...