- Hirdetés -

Ők ültettek milliókat a képernyők elé

|

- Hirdetés -

A TV2 jolly jokere, Till Attila érte el tavaly a hírességek közül a legtöbb nézőt. Összességében viszont az RTL Magyarország részéről került be több celeb a 25-ös nézettségi toplistába, aminek az utolsó helyéhez is négymillió fős elérésre volt szükség.

A hazai tévés piacon két csatornacsalád tud kitermelni sztárokat, az RTL Magyarország és a TV2 Csoport. Ez a legnagyobb tanulsága az évek óta elkészített celebes nézettségi toplistának. Igazán nagy tömegekhez ugyanis azok a hírességek képesek eljutni, akik a két nagy televíziós médiacsoport valamelyikén kerülnek képernyőre.

A friss listánk kapcsán is azt a korábbi gyakorlatunkat követtük, hogy a hír-, illetve magazinműsorok vezetőit nem számoltuk a celebek közé. Ennek egyébként az utóbbiak örülhetnek, hiszen a TV2-féle Tények éves elérése tavaly 7,15 milliót, az RTL Híradóé 7,06 milliót, a Fókuszé pedig 6,8 milliót tett ki.

Egy évvel ezelőtt a top 25-ös listánk élén az RTL-es Nádai Anikó végzett, de már akkor is csak alig maradt el tőle a TV2-s Till Attila, az idén pedig Tilláé lett az első hely. Ez mondjuk nem is csoda, hiszen igazi „álláshalmozóról” van szó, 2021-ben hat műsorban tűnt fel, amelyek révén 6,44 millió nézőt tett ki az éves összesített elérése.

Nádai Anikó az idén a 11. helyen végzett 5,4 milliós kumulált nézőszámmal. Az élen egyébként most is szoros volt a verseny, ugyanis az RTL új üdvöskéje, Miller Dávid 6,39 milliós reachet hozott össze az X-Faktor, az Álarcos énekes, a Nagy szám és a Reggeli révén. Rajtuk kívül Majka ugrotta meg a hatmilliós elérést a Sztárban sztár leszek!-kel és a Bezár a bazárral.

A pandémia miatt tavaly is egész magas volt a tévénézési idő, amit a toplista is visszaigazol. Az éllovasok 2020-ban és 2021-ben is hasonló nézőszámot hoztak össze. A top 25 utolsó helyéhez pedig mindkét esztendőben majdnem pontosan ugyanannyi, azaz kerek négymillió néző kellett.

 

Továbbra is igaz, hogy kifejezetten magas nézőszámot azok a celebek érnek el, akik az év során több műsorban is feltűnnek, és ezek közül legalább egy naponta képernyőre kerül. Az utóbbiak egy adásra jutó nézőszáma jellemzően hiába alacsonyabb, mint a nagyszabású hétvégi produkcióké, összességében – a hébe-hóba odakapcsoló nézőknek köszönhetően – az elérésük egész jó.

Így például Palik László az Exatlon műsorvezetőjeként a lista ötödik helyén végzett. A maratoni hosszúságú, több mint öt hónapon át futó adással egymagában 5,6 millió nézőhöz jutott el. A Konyhafőnök és a VIP-s kiadása szintén ehhez hasonló, 5,56 milliós nézettséget hozott a Fördős Zé, Rácz Jenő, Sárközi Ákos triónak.

Hasonló volt a helyzet a lista egyetlen, RTL-en és TV2-n kívüli szereplőjével, Kovács Áronnal, aki a Viasat 3 hétköznapi főműsoridejének rendszeres szereplője volt az Észbontók című vicces vetélkedővel. Mindez összességében 4,9 milliós nézőszámot jelentett neki. Viszont például Bochkor Gábor hiába tűnt fel minden hétvégén az ATV képernyőjén, ez éves szinten csak 3,5 millió nézőt hozott a konyhára, amivel messze volt a top 25-től.

A TV2-s Sztárban sztár leszek! egy ideig heti két adással jelentkezett, illetve hétköznap esténként is ismételték, így pusztán már az így elérhető 5,56 milliós nézettség is elegendő volt a lista élbolyához. Ennek révén, akik feltűntek a produkcióban, be is jutottak az első tízbe. Az x-faktoros mentorok a középmezőnyben kaptak helyet, 5,2 milliós eléréssel, míg a Dancing with the Stars 4,5, az Álarcos énekes pedig négymillió nézőt jelentett a műsorok szereplőinek.

Nagy visszatérője a listának Kamarás Norbert, azaz ÉNB Lali, aki két éve a hasonló összeállításunk élén végzett, tavaly viszont nem került be a 25-be. Azonban 2021-ben az Éjjel-nappal Budapest mellett a Nyerő párosban is szerepet kapott, ami 5,5 millió fős elérést hozott neki. Nem sokkal maradt el tőle Varga Miklós, nem az énekes, hanem az Éjjel-nappal Budapest Joe-ja, akit tavaly a Survivor vezetőjeként is láthattunk a képernyőn.

A tavalyi összeállításunkban a hatodik helyen állt, most a 15.-en végzett Stohl András, aki A nagy Ő, a Dancing with the Stars és a Neked énekelek gálaműsorral sepert be 5,15 milliós nézettséget. A TV2-nél maradva, Demcsák Zsuzsa és Gáspár Zsolti is bekerült a listára, nekik 4,59 milliós elérést jelentett a Farm VIP és a kísérőműsora. Ez a produkció egyébként jobban teljesített, mint 2020-ban, amit az is mutat, hogy egy évvel ezelőtt négymillió nézővel éppen csak bekerültek a top 25-be.

A korábbi esztendőkben hol a TV2, hol az RTL részéről jutott be több celeb a nézettségi toplistára.
Összességében viszont egész kiegyenlített közöttük a verseny, csakúgy, ahogy az idén. A listára a
sok holtverseny miatt 40-en kerültek fel. Ebből az RTL Magyarország csatornái 22, a TV2 Csoport 17 főt adott, valamint Kovács Áron révén az Antenna Group foglalt még el egy helyet. Tehát „darabra” az RTL nyert, de a TV2 sem bánkódhat, hiszen náluk szerepel a listavezető, valamint az összeállításunk élmezőnyében több műsorvezetőjük kapott helyet – konkrétan a top 10-ben nyolcan vannak a TV2-s és öten az RTL-es hírességek.

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...

LEGO-val erősít az Euronics

Hosszú távú együttműködést kötött az Euronics Műszaki Áruházlánc és a LEGO Csoport. A partnerség értelmében a kreatív, gondolkodásra késztető LEGO játékkészletek válogatott kínálata már megvásárolható az Euronics üzleteiben.Bár a LEGO játékok eddig is széles...

Nem védjük eléggé a gyerekeket az online térben

Sokkal kevésbé képesek felismerni a gyerekek a számukra ártalmas tartalmakat az interneten, mint azt saját bevallásuk szerint állítják ­– állapítja meg egy friss felmérés. Mindeközben a szülők sem feltétlen tudják, hogyan álljanak hozzá gyermekük...

Élőben követhetjük Kimi Raikkönen visszatérését

Az ARENA4 és az ARENA4+ nézői élőben láthatják Magyarországon Kimi Raikkönen visszatérését. A Formula-1-es világbajnok vasárnap este futja élete első NASCAR Cup Series versenyét a Watkins Glen International szupergyors pályáján. Raikkönen tavaly jelentette be...

Ábel Anita lesz a TV2 új napi sorozatának egyik főszereplője

Hazatalálsz címmel készül a TV2 új napi szériája, a Blikk információi szerint a produkcióban tér vissza a sorozatok világába a Szomszédokban ismertté vált Ábel Anita. Az új produkció egy horvát licencen alapuló, történetalapú, helyzetkomikumokra...

Összeállt a Warner Bros. Discovery régiós menedzsmentje

Bemutatták a Warner Bros. Discovery régiós vezetői csapatát, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét. Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery...

A streaming megelőzte a kábeltévét

Idén júliusban első alkalommal fordult elő, hogy az Egyesült Államokban a tévézésre szánt időből a streaming tartalmak fogyasztása nagyobb arányt tett ki, mint a kábeltévés műsorok. A Nielsen mérései szerint az amerikai júliusban hetente...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy leégésre számíthatnak a magyarok

Még mindig sokan, háromból egy magyar nyaraló perzselődik a napon 11-15 óra között, a legerősebb UV-sugárzás idején – derült ki a Szallas.hu felméréséből. Minden tizedik válaszadó egyáltalán nem gondoskodik a fényvédelemről. Ráadásul a válaszadók...

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...
- Hirdetés -

Don't Miss

Védeni kell a szakmát, a szakembereket, a büdzséket, a fogyasztókat

Most különösen fontos, hogy hitelesen és felelősen használjuk a marketing eszközeit – mutatott rá Bujáki Zsolt. A Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívásokkal szembesül az autóipar és elárulta...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....