- Hirdetés -

Ökobarát anyagok és hulladékgyűjtés: ezt teszi a HONOR a környezetünkért

|

- Hirdetés -

A HONOR technológiai újításokkal tesz a környezetért: a csomagolástól a különböző, szerteágazó erőfeszítésekig. 2021 óta a vállalat nagyjából 1733 tonnányi elektromos hulladékot gyűjtött be, és dolgozott fel, valamint 2016 óta kb. 3379 tonna veszélyes anyagot távolított el termékeiből. Összesen 76 HONOR okostelefon és tablet kapott „A” környezetvédelmi minősítést a CQC-től.

A HONOR számos környezetvédelmi intézkedést hozott meg azért, mert jobb és zöldebb világot szeretne. Fontos, hogy fogyasztói tudják, hogy a termékeik nem csak a környezetet nem szennyezik, de az emberi egészségre sem károsak. A márka folyamatosan csökkenti a természetre gyakorolt hatást, közben pedig kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat biztosít többszáz millió felhasználónak – ez az elköteleződés érezhető a terméktervezéstől a végső gyártásig és forgalmazásig minden folyamaton keresztül.

A körforgásos gazdaság szellemében ökobarát anyagok használatával és a termékek élettartamának meghosszabbításával összpontosít a zöld tervezésre. Ezek csökkenthetik a nyersanyagfelhasználást, és így a bolygóra gyakorolt hatást. A zöld csomagolás, a tartós termékek, a felelős e-hulladék és a biztonságos vegyszerek alkotják a vállalat zöld működésének négy pillérét.

A zöld csomagolással a HONOR könnyű, kicsi, könnyen gyűjthető és környezetbarát csomagolást használ, célja ezzel is csökkenteni a nyersanyagfelhasználást.

Laptopjai csomagolásához egyszerűbb és strapabíróbb, integrált, hajtogatható, úgynevezett „origami” tervet talált ki, így 2021 óta már nem kartondobozokban szállítják ezeket a laptopokat, ami a széndioxid-kibocsátást összesen 208 tonnával csökkentette. Ezen felül a gépek és hordozható termékek ésszerű elhelyezésével és az egységes nyomtatott anyagokkal 74 tonna papírt takarított meg, ami 77 tonnányi széndioxidnak feleltethető meg.

Az ajándékdobozokat és a felhasználói útmutatókat szójatintával nyomtatja, ami nem csak kevésbé káros az egészségre, de csökkenti a függést az olajtól, valamint elősegíti az anyagok újrahasznosítását. A HONOR 2014 óta nyomja promóciós anyagait ezzel a tintafajtával, ami kb. 80 tonnával kevesebb széndioxid-kibocsátást jelent a hagyományos anyagokhoz képest.

A cég tudja, hogy mennyire fontos az erdők és a biodiverzitás fenntartása, ezért is alkalmaz környezetbarát csomagolóanyagokat. A HONOR Magic3, a Magic V, a HONOR Watch GS3 és más termékek ajándékdobozainak anyagai mind átmentek az FSC minősítésen. A HONOR Magic széria termékek mobiltelefon-tálcái már cukornádból készülnek, míg a töltők és adatkábelek műanyag védőrétegét papír váltotta fel.

A terméktervezés fontos kritériuma még a tartósság. A márka átfogó megbízhatósági teszteket végzett a gépeken és az alkatrészeken, és úgy hosszabítja meg termékei élettartamát, hogy azokat minden szempontból megvizsgálja.

A HONOR már a terméktervezési fázisban a zöld tervezést tartja szem előtt. A nyersanyagok kiválasztásától az újrahasznosításig és hulladékkezelésig a termék teljes életciklusa alatt törekszik minimalizálni a környezetre gyakorolt hatást. 2021 óta a különböző csatornáin keresztül 1733 tonna elektronikus hulladékot gyűjtött be és dolgozott fel a vállalat.

A nemzetközi előírások jegyében a HONOR komoly szabályokat fektetett le. A cég a következő hat, potenciálisan veszélyes anyagot távolította el készülékeiből: klór, brómozott égésgátlók, PVC, berillium és berillium vegyületek, ftalátok és antimontrioxidok (Sb2O3). Ezentúl számos beszállítótól több tucat anyagösszetételt próbált ki azért, hogy a telefonjainak és tabletjeinek halogénmentes töltőkábelei legyenek.

2016 óta a cég nagyjából 3379 tonnányi veszélyes anyagot távolított el termékeiből.

Jelenleg összesen 76 HONOR telefon és tablet kapott „A” környezetvédelmi minősítést a CQC-től, kettő pedig a kínai hatóságtól szerzett megfelelő minősítést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...

Cégvezetőket díjaztak a Bizalom Gálán

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta. A Bizalmi Kör Vezetői klubja által rendezett díjátadó szinte minden díjazott...

A TikTokon is megjelent a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a...

Tovább nőtt a dollármilliomosok száma

Világméretű járvány ide, az orosz-ukrán háború következtében kialakult gazdasági nehézségek oda, tovább növekedett a high net worth individual (HNWI), azaz a hipergazdagok (akiknek a likvid, szabadon befektethető vagyona legalább 1 millió dollár) száma –...

Jövőre a Pannon Egyetem lesz az EFOTT házigazdája

Mivel az egyetem székhelye, Veszprém Európa Kulturális Fővárosa lesz jövőre, a fesztiválon is kiemelt szerepet kap a kultúra – olyan értékek mellett, mint a fenntarthatóság, a sport vagy a testi és lelki egészség. Az...

Sok felnőtt pályaváltás miatt dönt a tanulás mellett

A szakmatanulás legfőbb motivációja a munkahelyváltás, de magas azok száma is, akik a papír miatt vagy éppen egy régi álom beteljesítése érdekében ülnek újra iskolapadba – derül ki a TanfolyamOKJ.hu 2022 szeptemberében, az oldalán...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....