- Hirdetés -

Októberben is a TV2 lett a legnézettebb csatorna (x)

|

A sikeres szeptemberi kezdés után októberben is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon. Mindemellett a TV2 kábelportfóliója szintén az első helyen végzett, így a TV2 Csoport magabiztos előnnyel a legnézettebb csatornacsalád lett mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon (A18-59, A18-49, A4+). (x)

Ezekhez a sikerekhez nagyban hozzájárultak a TV2-n futó főműsoridős műsorok. A konyhai csatatér egy időre bezárt, és a népszerű séfek búcsúztak, ugyanis 25 adást követően, október 22-én a 3. évad végéhez ért a Séfek séfe. A műsor hamar belopta magát a nézők szívébe, egy-egy epizódot a 4 éves vagy annál idősebb nézők közül átlagosan közel félmillióan láttak. A gasztro-tehetségkutató jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett a hétköznap estékben a megelőző időszakhoz képest – a teljes 3. évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 13,5%-a, a 18-49 éves nézők 14,4%-a, míg a teljes lakosság 12,8%-a követte figyelemmel. A séfeket a ninja-jelöltek váltották hétköznap esténként, október 25-én ugyanis több éves kihagyást követően visszatért a Ninja Warrior Hungary. A nézők már nagyon várták a harmadik évadot, a premierre ugyanis több, mint félmillió néző (A4+) volt kíváncsi.

A hétvégéket októberben is a zenés-táncos showműsorok uralták a TV2-n. A vasárnaponként futó Sztárban sztár leszek! az ősz egyik legsikeresebb műsora. Az októberi 5 élő show egy-egy adását több, mint félmillió 18-59 éves, és több, mint egymillió 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel. Ezzel az eredménnyel átlagosan a 18-59 évesek körében 25,4%-os, míg a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt 25,8%-os nézői részesedést ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 12,1%, 12,2%, 12,1%).

Szombat este a táncé a főszerep, a profi táncosok és partnereik hétről hétre elvarázsolnak a Dancing with the Stars színpadán a különböző témájú adásoknak köszönhetően. A táncos showműsor októberi adásai átlagosan a 18-59 éves nézők 14,1%-át, a 18-49 éves nézők 12,5%-át, míg a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,8%-át ültették le a tévéképernyők elé.

A Mokka folytatva eddigi kiemelkedő eredményét, októberben is idősávja legnézettebb műsora lett. A 18-59 éves nézők 17,5%-át, a 18-49 éves nézők 18,3%-át és a 4 éves vagy annál idősebb tévénézők 19,3%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 7,7%-ot, 7,2%-ot és a teljes lakosság körében 13,1%ponttal kevesebbet, csupán 6,2%-ot mondhatott magáénak. A hétköznap reggelek másik kiemelkedő infotainment műsora a Mokkacino, ami hasonlóan népszerű a tévénézők körében, hiszen októberben mind a 3 kiemelt korcsoportban ugyanígy magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját.

A főműsoridős hírműsorok is magas nézettséget értek el, így októberben a Tények a teljes lakosság körében 678 ezres nézettséggel az idősávja legnézettebb műsora lett, és ezzel átlagosan 20,8%-os nézői részesedést mondhat magáénak. A Tények a 18-59 évesek körében 16,2%-ot, a 18-49 évesek körében pedig 15,3%-ot hasított ki a tévénézők táborából, míg a Tények Plusz a 4 éves vagy annál idősebbek körében 14,1%-os, a 18-59 évesek körében 11,8%-os, a 18-49 évesek körében pedig 11,4%-os közönyégarányt mondhat magáénak.

A TV2 kábelportfóliójának egyik zászlóshajója, a Mozi+ októberben a 2 fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb csatorna lett a 18-59 évesek körében (4,1% SHR), és ezzel az eredménnyel 2021-ben továbbra is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét ebben a célcsoportban.

 

A TV2 online platformját is rengeteg látogató kereste fel októberben. A videó megtekintések (VV) száma több mint 12 millió (12.196.970), az egyedi felhasználók (RU) száma közel 3 millió (2.800.988), az oldal megtekintések (PV) száma pedig 62 millió (62.671.834) volt a tizedik hónapban. A TV2 Play és a Dancing with the Stars online felülete rekordot is döntött már a hónap elején: október 3-án a videó megtekintések (VV) száma kis híján elérte az 1 milliót (955.620), az oldal megtekintések (PV) száma közel 8 millió (7.755.035), az egyedi felhasználók (RU) száma pedig 694.960 volt! Ezzel a legmagasabb számokat hozta versenytársaival szemben október 3-án a TV2 Csoport online felülete. A Dancing with the Stars online kísérőműsorai és Sztárban Sztár leszek! reklámszünetei alatt látható exkluzív interjúk is sokakat érdekelnek: szombat és vasárnap esténként több tízezren követik figyelemmel az élő stream-et a TV2 Play oldalán, melyre október végéig már közel 400 ezren regisztráltak. (x)

Live + As live adatok

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Gemius Hungary Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...