- Hirdetés -

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

|

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált Paris2024 oldal, 15 sportág idővonaljelzője, az aranyéremre figyelmeztető funkció valamint a többnyelvű közvetítési lehetőség választása.

A 2024-es párizsi olimpiai játékok közeledtével a Warner Bros. Discovery ma bemutatta, hogyan élvezhetik majd a rajongók az eseményeket a vállalat továbbfejlesztett streamingszolgáltatásán, a Maxon.

Számos új funkcióval bővítették az alkalmazást, hogy az előfizetők még magasabb szintű nézői élményben részesülhessenek, és saját maguk irányíthassák az olimpiai közvetítést. Ez többek között 3800 órányi élő tartalomhoz biztosít hozzáférést, amely július 24-től az augusztus 11-i záróünnepségig elérhető, és a legizgalmasabb pillanatokban akár 54 egyidejű élő közvetítést is jelenthet.

Scott Young, a WBD Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti műveletekért felelős igazgatója elmondta: „Növekedésünk alapja a közvetlen fogyasztói stratégia. A Max platform bevezetése óriási sikert aratott Európában. Most, hogy az olimpiai játékok először érkeznek ide, biztosak vagyunk benne, hogy még több rajongót tudunk bevonni az olimpiai tartalmak révén. Nagyon várjuk, hogy kibővíthessük a játékokról szóló tudósítások körét, és a sportolók történeteit a lehető legszélesebb közönséghez eljuttathassuk Európa-szerte.”

Az alábbi új funkciók teszik különlegessé az olimpiai élményt idén nyáron a rajongók számára:

Az új idővonaljelzőknek köszönhetően 15 sportág rajongói bármikor visszanézhetik kedvenc pillanataikat.

A legnépszerűbb olimpiai sportágak kedvelői könnyedén visszakereshetik az események legfontosabb mozzanatait, így a lehető legtöbben lehetnek tanúi az olimpia történelmi pillanatainak. Ez az innovatív funkció a webes és mobilalkalmazásokban érhető el, és olyan sportágakat foglal magában, mint a strandröplabda, röplabda, kézilabda, tenisz, labdarúgás, hetes rögbi, atlétika, úszás, pályakerékpározás, országúti kerékpározás, hegyikerékpározás, ökölvívás, kosárlabda, judo és művészi torna.

Aranyérem jelzések

A MAX minden platformján – mobilon és weben egyaránt – felugró ablakok figyelmeztetik a rajongókat, ha közeleg egy aranyéremért folyó küzdelem döntő pillanata. Az előfizetők könnyedén váltogathatnak az események között, így biztosak lehetnek benne, hogy nem mulasztják el a sporttörténelem fontos pillanatait, majd egyszerűen visszatérhetnek az előző közvetítéshez.

In-player discovery rail – sáv a lejátszás közbeni felfedezéshez

Egy esemény nézése közben a felhasználók megjeleníthetnek egy sávot (ez a funkció a csatlakoztatott TV-ken keresztül lesz elérhető a Maxen), amelyen más, éppen zajló élő események láthatók. Ez lehetővé teszi az egyszerű navigációt az alkalmazáson belül, és az események közötti zökkenőmentes váltogatást, így lebilincselő, a lehető legjobb élményt nyújtó streamingélményt biztosít.

Személyre szabott megtekintési listák

A Max-felhasználók konkrét eseményeket adhatnak hozzá a „Saját listám” funkcióhoz, amivel személyre szabott olimpiai menetrendet hozhatnak létre a verseny 19 napja alatt.

Helyi szinten releváns történetek

A rajongók többnyelvű hanganyaghoz férhetnek hozzá, és a legtöbb eseménynél akár 20 nyelv közül is választhatnak. A Eurosport közvetítésein 400 szakértő kommentátor tudósít majd a lehető legszenvedélyesebb módon. Emellett külön erre a célra létrehozott oldalakon keresztül speciálisan összeállított élő, közelgő és igény szerint nézhető tartalmakat is elérhetnek, amelyekben helyi olimpikonok szerepelnek.

Mind a 32 sportág kap egy külön oldalt az alkalmazáson belül, hogy a felhasználók könnyen megtalálják a kihagyhatatlan eseményeket.

Az olimpiai játékokat minden díjcsomag tartalmazza

Ahogy a WBD az év elején bejelentette, a Max minden díjcsomagjában elérhető lesz az olimpiai játékok minden pillanata. A Max Standard csomagja két felhasználónak teszi lehetővé az egyidejű streamelést. A Prémium csomag a legjobb felhasználói élményt nyújtja, lehetővé téve, hogy egyszerre négy eszközön streameljenek, valamint akár 100 letöltést is kínál, amelyeket offline módban és útközben is élvezhetnek.

Az olimpiai hősök és a közkedvelt karakterek együttesen alkotják a lehető legizgalmasabb tartalomkínálatot

A Max és az HBO Max előfizetői a világ egyik leglenyűgözőbb tartalomkínálata mellett élvezhetik az olimpiai játékokat. A kínálat része az ikonikus sorozatokat tartalmazó paletta, amely minden családtag számára tartogat valamit, például a Sárkányok háza, a The Last of Us és A Fehér Lótusz, valamint olyan sikerfilmek, mint a Barbie, a Wonka, az Aquaman és az Elveszett Királyság, illetve a Harry Potter és A Gyűrűk Ura franchise-ok. Ezek a tartalmak a rajongók által kedvelt csatornákon, hálózatokon és márkákon keresztül érhetők el, például a Warner Bros. Movies, az HBO, a DC, a Discovery Channel, a TLC és a Cartoon Network felületein.

Átfogó kísérőélmények

Azok az előfizetők, akik szeretnék a 2024-es párizsi olimpia legjobb pillanatait élvezni, hozzáférhetnek az összes esemény streamjéhez, valamint a Eurosport 1 és a Eurosport 2 élő közvetítéseihez. Ezek a csatornák a Eurosport helyben készített elemző műsorait sugározzák, amelyek a párizsi épületek tetején berendezett stúdiókból és a város ikonikus versenyhelyszíneiről jelentkeznek. Így a rajongók a stadionoktól az utcákig, több képernyőn – tévén, mobilon vagy táblagépen – élvezhetik az eseményeket.

A lehető legmagasabb minőségű streamingélmény

A Szajnán zajló történelmi nyitóünnepség, valamint az ikonikus Stade de France stadionban történő záróünnepség minden piacon megszakítás nélküli közvetítésben, HDR-ben lesz nézhető. Egyes piacokon a nézők bizonyos sportágak és események esetében további HDR-képminőségű közvetítéseket is élvezhetnek.

A Discovery márkanév alatt közvetített utolsó nyári olimpiai játékok, a 2020-as tokiói olimpia nézettsége rekordot döntött: több mint 175 millióan nézték a közvetítést televízióban és digitális platformokon, ami 13-szor annyi, mint a 2018-as pjongcsangi olimpia nézőszáma. További közel 200 millió ember követte az olimpiát azoknál a partner műsorszolgáltatóknál, amelyekkel a Discovery allicenc-megállapodást kötött, köztük 45 szabadon fogható nemzeti műsorszolgáltatóval Európa-szerte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...