- Hirdetés -

Online Sportmarketing Napot rendezett a Szerencsejáték Zrt.

|

A Sportmarketing Nap 2021 rendezvényt hagyományteremtő céllal hívta életre idén a nemzeti lottótársaság, mint a hazai sportélet egyik legnagyobb együttműködő partnere. Az online webinárium hazai és nemzetközi előadók közreműködésével járta körbe a legújabb globális sportmarketing trendeket, a Covid-19 járvány okozta nehézségeket és növekedési lehetőségeket a sport területén. A 20 előadásból álló ingyenes program hazai sportszervezetek számára alkalmazható ismereteket, tapasztalatokat és legjobb gyakorlatokat mutatott be közel 140 klubcsapat és szövetség szakemberei számára. A Szerencsejáték Zrt. célja, hogy közös tudásmegosztással, a legjobb példák bemutatásával elősegítse a szurkolói elköteleződés és a fenntartható értékteremtés építését a hazai sport területén.

A Groupama Arénából közvetített modern virtuális stúdióban zajló online rendezvényt Dr. Szabó Tünde sportért felelős államtitkár nyitotta meg, aki kiemelte: „A legújabb sportmarketing trendek ismerete különösen nagy segítséget nyújt a kluboknak, a versenyzőknek és a szövetségeknek abban, hogy a jelenlegi, kihívásokkal teli időszakban is sikeresek legyenek.” A rendezvényen többek között előadott Laura Gentile, az ESPN, Sébastien Klotz, az UEFA, Andy Fahey, a PwC, Konstantin Kornakov, a European Club Association képviselője, a hazai szakemberek közül pedig Dudás Hunor, a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának elnöke, Biró Balázs, a HUNESZ elnöke, valamint Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Kft. vezérigazgatója is.

A hazai és nemzetközi előadások során szó esett arról, melyek a globális e-sport piac következő trendjei és a hagyományos fizikai sportok és az e-sportok kapcsolódási pontjai, illetve az előttünk álló időszakban milyen lehetőségeket rejt magában a terület a klubok és a sportszervezetek számára. Hangsúlyosan jelent meg a női sport üzleti értékének elmúlt időszakban bekövetkezett növekedése, valamint említésre került az is, hogy a közösségi média térnyerésével milyen kreatív megoldásokat adaptáltak a sportmarketing szakemberek, legyen szó kézilabdáról vagy labdarúgásról. A hallgatóság megtudhatta azt is, hogy az UEFA milyen marketingeszközök bevezetését tervezi a fiatalabb célcsoport elérésére és kiderült az is, hogy a big data és a személyre szabott marketing alkalmazása mennyiben járul hozzá a szurkolói elköteleződés növeléséhez.

„A hagyományteremtő céllal életre hívott Sportmarketing Napunk kiemelt célja, hogy erősítsük szerepvállalásunkat a szakmai edukáció és a tudásmegosztás területén” – mondta dr. Czepek Gábor, a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója. Hozzátette: „A nemzeti lottótársaság egyik legdinamikusabban bővülő üzletága a sportfogadás, amelyhez nagyban hozzájárul a látványsportok szakági sportszövetségeivel, valamint a Magyar Olimpiai Bizottsággal és a Magyar Paralimpiai Bizottsággal évek óta folytatott hatékony és innovatív együttműködés.”

A nemzeti lottótársaság magyar sportszektorban betöltött szerepét kettős cél vezérli: a sportfogadási bevételek jelentős alapját adó látványsportágak professzionális és tiszta működésének biztosítása, valamint felelős nemzeti vállalatként az egyéni és csapatsportok sikereihez történő hozzájárulás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...