- Hirdetés -

Országosan is siker lenne a Sláger FM – interjú Radu Morarral

|

- Hirdetés -

A Sláger FM zenei repertoárjában szélesebbé vált a 90-es évek spektruma, így már a 20-as éveiben járó korosztály is megtalálja kedvenc dalait – árulta el Radu Morar, a rádió tulajdonosa a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Radu Morart megkérdeztük arról is, hogy indulnak-e az országos frekvenciacsomagra kiírt pályázaton.

 

– Lassan már egy éve, hogy nincs országos kereskedelmi rádió. Hallgatottsági szempontból ebből mennyit tudott profitálni a Sláger FM?

 

– Az elmúlt egy évben folyamatosan növekvő hallgatói bázissal a rádiós iparág egyik meghatározó szereplőjévé vált. Az országos kereskedelmi adók helyzetének átalakulása alatt, Budapest leghallgatottabb rádiójaként, regionális eléréssel, országos sikerekkel is büszkélkedhet a csatorna. Az idei programstratégia mentén a Sláger FM a térség kiemelkedő rádiós terméke lett, a terveiknek megfelelő ütemben, a hallgatottsági adatok igazolták a törekvéseinket.

 

– Van olyan célcsoport, vagy műsorsáv, ahol azért még nem ártana erősíteni a hallgatottságot?

 

– A Sláger FM arculatának megfelelően Budapesten és országosan a rádió elérése elsősorban a teljes lakosság körében kimagaslóan erős. Az elmúlt hónapokban a rádió core hallgatói bázisának megerősítéseként a fő profilunknak számító 30–59-es, kereskedelmileg fontos, fizetőképes célcsoport növekvő elérésének tendenciája mutatkozik. A budapesti hallgatottsági adatok szerint a rádió megközelíthetetlen előnnyel vezeti a teljes napos görbét. A fővárosban a teljes lakosság körében a leghosszabb rádióhallgatási időt is a Sláger FM jegyzi. 2017-ben egyre népszerűbbé váltunk a 25 évesnél idősebbek körében, nem titkolt célunk, hogy tovább erősödjünk mind az idősebbek, mind a fiatalabbak körében. A következő időszakban arra összpontosítunk, hogy Magyarországon is nemzetközi színvonalon szórakoztassunk.

 

– Az utóbbi időben mintha több újabb zene szólna a rádióban. Ezt jól érzem, és tényleg történt némi átpozicionálás?

 

– A csatorna zenei arculata a 80-as, 90-es évek legnagyobb slágereit sorakoztatja. A kutatásainkban nagy hangsúlyt fektetünk a zenék folyamatos utánkövetésére, így a rádió profiljába illő évtizedek slágerei időközönként frissülnek. A hallgatói igényeknek megfelelően a Sláger FM zenei repertoárjában szélesebbé vált a 90-es évek spektruma, így a 80-as évek legnagyobb sikerei mellett már a húszas éveikben járó korosztály is megtalálja kedvenc dalait.

 

– Reklámbevételek terén hogyan teljesít a rádió az elmúlt évhez képest?

 

– A reklámértékesítést a Radio Sales House Kft. végzi, és nyugodtan elmondhatom, hogy elégedettek vagyunk a munkájukkal.

 

– Kihirdették az országos kereskedelmi rádiós pályázatot. Tervezik-e, hogy elindulnak ezen?

 

– Az igazat megvallva biztos vagyok benne, hogy a Sláger FM országosan átütő siker lenne, hiszen a hallgatottsága jelenleg is versenyez az országos és nagyobb hálózatos rádiókkal, úgy is, hogy csak budapesti körzeti frekvenciáról beszélünk. A Sláger brand már amúgy is országosan ismert és kedvelt, hiszen a Sláger Tv már évek óta a legnézettebb országos zenei csatorna, és épp nemrég, szeptember 20-án váltottunk egységes Sláger Tv- és Sláger FM-arculatra. Természetesen tanulmányozzuk a pályázati felhívást, de többet egyelőre erről nem szeretnék nyilatkozni. Már sokat nem kell várni, hiszen a benyújtási határidő közeleg, és akkor minden kiderül.

 

Heszler Róbert

 

Az interjút teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA