- Hirdetés -

Együttműködik a Logiscool és a Da Vinci Media

|

A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.

A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci TV inspiráló programjai gondolatébresztők, érdekesek, és az észrevétlen tanulás mottója köré épülnek. A lineáris televízió mellett ugyanez a minőség a kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App alkalmazásban és a különleges helyszíneken megrendezett éjszakai pizsamapartikon is megjelenik.

A 2014-ben alapított Logiscool egy élményalapú programozó iskola, ahol az egyedülálló oktatási platform és az izgalmas tananyag egyszerre illeszkedik a diákok életkorához, tudásához és érdeklődéséhez. Magyarország legnagyobb programozó sulijában a folyamatos sikerélményre és a pozitív visszacsatolásra is nagy hangsúlyt fektetnek, a jó hangulatról pedig lelkes, egyetemista oktatók gondoskodnak. A Logiscoolban nincsen házi feladat, számonkérés és főleg unalmas tanórák: a menő irodai környezetben helyet kapó színes, vagány sulikba mindig szívesen jönnek a diákok.

A két intézmény missziója nagyon közel áll egymáshoz: a kreatív gondolkodás, élethosszig tanulás, változáskövetés, kritikus szemlélet, problémamegoldó készség fejlesztése áll aktivitásaik középpontjában. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában.

A játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviselő ottalvós bulikon a résztvevők élményeken keresztül ismerkednek meg az egyes helyszínek témáival – a sorozathoz új helyszínként most a Logiscool csatlakozott. A Da Vinci Logiscool Szuperhős Pizsamaparti során a gyerekek egy virtuális szabadulószobában kódfejtéssel, rejtvényekkel foglalkoznak majd, és szuperhős-képzésben is részt vesznek a Da Vinci premiersorozatának segítségével. A Legyek Szuper! sorozatban – mely október 13-án debütál a képernyőn, és ugyanaznap a Szuperhős pizsamapartin – a gyerekek azt vizsgálják, a szuperhősök képességeit hogyan lehet megvalósítani a való életben. A Logiscool pizsamapartiján pedig maguk is szuperhős bőrbe bújhatnak, hiszen az este kerettörténete szerint csak együttes erővel menthetik meg a gyerekek számítógépes játékait.

„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják az okoseszközöket, legyen az táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire, és hogy hogyan.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „Magyarországi munkatársainknak köszönhetően a Logiscool iskolahálózatot is partnereink között üdvözölhetjük, és közösen képezhetjük és szórakoztathatjuk a digitális bennszülötteket.” – teszi hozzá.

„Valóban, a mai gyerekek már digitális eszközökkel a kezükben nőnek fel. Ahhoz azonban, hogy ezeket ne csak passzívan használják, hanem kreatívan alakíthassák is a maguk hasznára, át kell adnunk nekik a jövő tudását. – folytatja Breuer Anita, a Logiscool egyik alapítója. – A Logiscoolba járó gyerekek nap mint nap megtapasztalják, hogy programozni vagány dolog, amit bárki meg tud tanulni, a Da Vinci Media-val közösen szervezett programokon pedig a kódfejtés izgalmas világába is belekóstolhatnak – a tervek szerint havi rendszerességgel.”

A Logiscool és a Da Vinci Media közös programjain és akcióiban a gyermek könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális vagy a valós térben a világ felfedezésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...