- Hirdetés -

Együttműködik a Logiscool és a Da Vinci Media

|

- Hirdetés -

A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.

A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci TV inspiráló programjai gondolatébresztők, érdekesek, és az észrevétlen tanulás mottója köré épülnek. A lineáris televízió mellett ugyanez a minőség a kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App alkalmazásban és a különleges helyszíneken megrendezett éjszakai pizsamapartikon is megjelenik.

A 2014-ben alapított Logiscool egy élményalapú programozó iskola, ahol az egyedülálló oktatási platform és az izgalmas tananyag egyszerre illeszkedik a diákok életkorához, tudásához és érdeklődéséhez. Magyarország legnagyobb programozó sulijában a folyamatos sikerélményre és a pozitív visszacsatolásra is nagy hangsúlyt fektetnek, a jó hangulatról pedig lelkes, egyetemista oktatók gondoskodnak. A Logiscoolban nincsen házi feladat, számonkérés és főleg unalmas tanórák: a menő irodai környezetben helyet kapó színes, vagány sulikba mindig szívesen jönnek a diákok.

A két intézmény missziója nagyon közel áll egymáshoz: a kreatív gondolkodás, élethosszig tanulás, változáskövetés, kritikus szemlélet, problémamegoldó készség fejlesztése áll aktivitásaik középpontjában. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában.

A játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviselő ottalvós bulikon a résztvevők élményeken keresztül ismerkednek meg az egyes helyszínek témáival – a sorozathoz új helyszínként most a Logiscool csatlakozott. A Da Vinci Logiscool Szuperhős Pizsamaparti során a gyerekek egy virtuális szabadulószobában kódfejtéssel, rejtvényekkel foglalkoznak majd, és szuperhős-képzésben is részt vesznek a Da Vinci premiersorozatának segítségével. A Legyek Szuper! sorozatban – mely október 13-án debütál a képernyőn, és ugyanaznap a Szuperhős pizsamapartin – a gyerekek azt vizsgálják, a szuperhősök képességeit hogyan lehet megvalósítani a való életben. A Logiscool pizsamapartiján pedig maguk is szuperhős bőrbe bújhatnak, hiszen az este kerettörténete szerint csak együttes erővel menthetik meg a gyerekek számítógépes játékait.

„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják az okoseszközöket, legyen az táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire, és hogy hogyan.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „Magyarországi munkatársainknak köszönhetően a Logiscool iskolahálózatot is partnereink között üdvözölhetjük, és közösen képezhetjük és szórakoztathatjuk a digitális bennszülötteket.” – teszi hozzá.

„Valóban, a mai gyerekek már digitális eszközökkel a kezükben nőnek fel. Ahhoz azonban, hogy ezeket ne csak passzívan használják, hanem kreatívan alakíthassák is a maguk hasznára, át kell adnunk nekik a jövő tudását. – folytatja Breuer Anita, a Logiscool egyik alapítója. – A Logiscoolba járó gyerekek nap mint nap megtapasztalják, hogy programozni vagány dolog, amit bárki meg tud tanulni, a Da Vinci Media-val közösen szervezett programokon pedig a kódfejtés izgalmas világába is belekóstolhatnak – a tervek szerint havi rendszerességgel.”

A Logiscool és a Da Vinci Media közös programjain és akcióiban a gyermek könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális vagy a valós térben a világ felfedezésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

DATA