- Hirdetés -

Összefognak a plázák

|

Idén először összefognak az ország plázái karácsonykor. A vidéki és fővárosi bevásárlóközpontok egy súlyosan beteg kisgyerek álmát szeretnék valóra váltani a Rejtélyek karácsonya programsorozattal. December első három hétvégéjén, csütörtöktől vasárnapig a plázákban egy óriási karácsonyfagömbbel és izgalmas játékokkal találkozhatnak a családok, akik játék közben a kívánságteljesítő Csodalámpa Alapítványt támogathatják.

Idén karácsonykor országosan 15 plázában egy óriási karácsonyfagömbbe bújva, játék közben segíthetnek a kicsik és szüleik a Csodalámpa Alapítványnak, hogy szebbé tegyék egy beteg gyermek karácsonyát. A plázákban rendezett Rejtélyek karácsonya keretében gyűjtött adományokból a szervezet egy daganatos betegséggel küzdő kislány gyógyulását szeretné segíteni.

A Csodalámpa 2003 óta teljesíti életveszélyesen beteg gyerekek egy-egy különleges kívánságát. Céljuk, hogy az álmok megvalósításával váratlan örömet, maradandó élményt és ezzel erőt adjanak a gyermekeknek és családjuknak a hosszú kezelések elviseléséhez. Az alapítvány évente 260-280 életveszélyesen beteg 3 és 18 év közötti, Magyarországon gyógykezelt gyermek álmát váltja valóra, megalakulásuk óta eddig összesen 3751 alkalommal nyújtottak segítséget.

Az idei karácsonyi kezdeményezéshez 13 megyéből összesen 15 pláza csatlakozott, amelyekben három héten keresztül csütörtöktől vasárnapig lehet kipróbálni az óriás karácsonyfagömböt, amelyben játékos fejtörők megoldásával a kicsiknek a Mikulás elveszett szaloncukorraktárához kell megtalálniuk a kulcsot. A Csodalámpát támogató lelkes adományozók nagylelkűségük jeléül egy lemosható, karácsonyi tetoválást kapnak, amely igazolja jótettüket.

Felkai Márta, a Csodalámpa kommunikációs vezetője az összefogás kapcsán elmondta: „Nagyon örültünk a bevásárlóközpontok összefogásának, hiszen karácsony előtt sokan az itt található üzletekben vásárolnak ajándékokat, így minden eddiginél több emberhez eljuthat a szervezetünk híre. A plázákat üzemeltető Indotek Group marketingvezetője, Rázmány Hedviga hozzátette, a bevásárlóközpontok jó lehetőséget biztosítanak a vásárlók társadalmi felelősségvállalásának ösztönzésére, hiszen ajándékvásárlás közben bárki megpihenhet egy játék erejéig, és amíg gyermeke játszik, egy tetszőleges összeggel hozzájárulhat a hatéves kislány álmának megvalósításához.

A kezdeményezéshez csatlakozó bevásárlóközpontok:

Balaton Plaza, Veszprém

Duna Pláza, Budapest

Corvin Pláza, Budapest

Csepel Pláza

Debrecen Pláza

Kaposvár Pláza

Sopron Pláza

Szolnok Pláza

Szeged Plaza

Zala Pláza

Nyír Pláza, Nyíregyháza

Alba Pláza, Székesfehérvár

Kanizsa Centrum , Nagykanizsa

Győr Pláza

Miskolc Pláza

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...