- Hirdetés -

Ősszel is megéri a Balatonra utazni

|

A négyévszakos tematikus balatoni kínálatot mutatja be a napokban startolt VisitBalaton365.hu weboldal. Az új honlap 1500 szolgáltató, 80 fesztivál és számos rendezvény ajánlatát gyűjti össze és hangsúlyozza, hogy a főszezon után is érdemes meglátogatni a Balatont. A térségi desztinációmenedzsment feladatokat ellátó VisitBalaton365 a magyar tenger négyévszakos lehetőségeit népszerűsítve sajtóreggelin mutatta be az „1000 indok az őszi Balaton mellett” nevű kampányát, melyhez a szolgáltatók is csatlakozhatnak. A Balaton ugyanis sem ősszel, sem télen nem zár be, sőt!

A magyar tenger vendégvonzó képességéről szóló panelbeszélgetésen Princzinger Péter, a VisitBalaton365 ügyvezetője elmondta: „A Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködve 2019 óta dolgozunk a Balaton négyévszakos kínálatának megteremtésén. BalatonBike365 márkanéven az elmúlt években egy olyan térségi szintű látogatómenedzsment rendszert hoztunk létre, melynek eredményeként egyre többen keresik fel a Balatont ősszel és tavasszal is. Az idei évtől munkánkat kiterjesztve már nemcsak a biciklis lehetőségeket, hanem a balatoni turisztikai kínálat teljes spektrumát támogatjuk kommunikációval, a szolgáltatókat pedig szakmai támogatással.” Az ügyvezető hozzátette, hogy ebből a célból indították el első őszi, kifejezetten a belföldi nagyközönséget megcélzó forgalomélénkítő kampányukat is, és hozták létre a VisitBalaton365 oldalt. A weboldal a magyar tenger minden évszakban szép és izgalmas arcára hívja fel a figyelmet és 1500 szolgáltató felvonultatásával könnyíti meg az utazók tájékozódását a nyitva tartó üzleteket, valamint az aktuális programlehetőségeket illetően.

A panelbeszélgetés résztvevői hangsúlyozták; tévhit, hogy a Balaton a nyár végével bezár. A témára reflektálva Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója kifejtette, a Balatonnál is lezárult egy hosszabb fejlesztési időszak, a jövőben pedig még nagyobb fókuszt kap a megújult kínálat. „A Visit Hungary célul tűzte ki, hogy a magyar turizmus egyik legvonzóbb desztinációja, az országimázs szempontból is meghatározó Balaton markánsan jelenjen meg kül- és belföldön egyaránt. Ezt segítik majd a márka őszi kampányaktivitásai, amelyben a gyógyfürdők, valamint a tó körüli szabadidős tevékenység is kiemelt szerepet kap. Hiszen a magyar tenger minden évszakban érdemes a felfedezésre, újrafelfedezésre” – mondta el a vezérigazgató. Továbbá tájékoztatott arról, hogy a Visit Hungary a VisitBalaton355-tel közösen ösztönzi a balatoni hálózatosodást és az ökoszisztéma-szintű összefogást is, hogy erős és egységes élményalapú termékcsomagok jöjjenek létre a Balatonnál.

Az őszi kampánynak a weboldalon keresztül maguk a szolgáltatók is aktív részesei. A beszélgetés során Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa kiemelte, hogy aki még nem látta az ősz színeit, a naplemente hangulatát, az nem is tudja, milyen sokszínű a Balaton egész évben. Úgy fogalmazott: "Vegyél egy mély lélegzetet, élvezd az illatokat, a színeket és az itteni ízeket ételben és italban is, és rájössz, hogy nem kell messzire utazni a csodához. Mi egész évben várunk ezzel az érzéssel” ‒ igazolta vissza az egész éves kínálatot az elismert gasztronómiai szolgáltató. Karádi Szabolcs, a Segreto Cukrászüzem tulajdonosa továbbá a balatoni szezonális ízekre is felhívta a figyelmet a panelbeszélgetésen: „Nekünk az ősz az új ízeket, színeket, formákat jelenti. A balatoni szőlő, alma, gesztenye, mandula és bor változatos formákban jelenik meg a tányérokon, poharakban. Arra bíztatunk mindenkit, kóstoljon bele az őszi Balaton kínálatába!” ‒ mondta.

A panelbeszélgetésen a színes programkínálat is szóba került, melyet Lobenwein Norbert, a MOL Nagyon Balaton alapítója is visszaigazolt. „Amikor kezdenek eltűnni a dolgozó családok, az iskolás gyerekek, akkor jön el az én második szezonom. Akár egy vízparti teraszon, akár a suli után nagyokat bringázva. A Balaton ősszel is a miénk, sőt!” – emelte ki. Szabó Lajos, a BalatonBike365 déli területének vezetője, ökoturisztikai szakember ugyanakkor arra is kitért, hogy az őszi erdő felfedezésekor a látogatók törekedjenek a természeti értékek megóvására. A beszélgetés szereplői egyetértettek, hogy a balatoni összefogás és közös kommunikáció során a fenntarthatósági törekvésekre is nagy hangsúlyt kell fektetni. „A cél nemcsak a vendégforgalom növekedése, hanem egy olyan »csendes« vagy »lassú« turizmus megteremtése is, amely óvja a térség állat- és növényvilágát, valamint tiszteletben tartja a többi vendég, a természetjárók, a helybeliek és a jövő generációk érdekeit is” – zárta a beszélgetést az ökoturisztikai szakember.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...