- Hirdetés -

Ötödször is a Bosch a legsportosabb vállalat

|

A Bosch ötödször is első helyen végzett a hazai vállalatok megmérettetésén, a Fut a cég versenyen. A legsportosabb vállalatként a cég munkatársai 18 ezer kilométert gyűjtöttek össze 2023-ban.

Folytatódik a sportsiker-széria: a Bosch ötödik alkalommal végzett első helyen a Fut a cég országos megmérettetésen, ezzel ismét kivívta a legsportosabb hazai vállalatnak járó címet. A Budapest Sportiroda versenyén, mely kifejezetten a munkahelyi közösségeket célozza, a Bosch sportolói közel 14 ezer kilométert futottak, 3500 kilométert kerékpároztak és több mint 400 kilométert úsztak. Ezzel a cég nemcsak a nagyvállalatok kategóriában, hanem a teljes mezőnyt tekintve is a dobogó legfelső fokára került.

A vállalati sport új dimenziója: kimagasló eredmények a 2000 fős Bosch-sportközösségtől

Az újabb győzelem a Bosch 10 éve alakult, mára 2000 főt számláló budapesti sportközösségének köszönhető, melynek tagjai rendszeres mozgással tesznek az egészségesebb mindennapokért.

A vállalaton belül működő 50 különböző sport-, kulturális, és szabadidős programot, valamint versenynevezéseket egy közel 50 fős önkéntes csapat koordinálja. „Büszke vagyok a kollégáim teljesítményére, hiszek abban, hogy egymást motiválva lehetünk igazán eredményesek a sportban is. A legaktívabb ismét a Bosch futóközössége volt: amellett, hogy évről évre nő a megtett kilométerek száma, új rekord is született, hiszen kollégáink több mint 1200 alkalommal neveztek versenyekre 2023-ban” – mondta el Popa Victor, a Robert Bosch Kft. innovációért felelős csoportvezetője, a Bosch sportközösségének vezetője.

A Bosch minden telephelyén, így Budapest mellett Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben is ösztönzi munkavállalóit a rendszeres mozgásra.

Motiváló sportközösségben még könnyebb az életmódváltás

„A rendszeres sport jól látszik a munkatársak egészségi állapotán. A tudatosság a kulcs: ha elhatároztuk, hogy egészségesebben szeretnénk élni, néhány egyszerűen beépíthető gyakorlattal már nagy változást érhetünk el. Ez már általában a következő szűrővizsgálat során is látható javulást eredményez, hosszú távon pedig számtalan betegség kockázatát csökkenti” – mondta el dr. Ficzere Ferenc, a Bosch Medical Center igazgatója.

5 egyszerű szokás az egészséges mindennapokért a Bosch Medical Centertől

Mozogjunk legalább 150 percet hetente! Szakmai ajánlások szerint 150 perc közepes intenzitású mozgásra van szükség az egészségünk megóvásához, az ülőmunka negatív hatásainak ellensúlyozásához. Ez azt jelenti, hogy ha naponta 20 percet szánunk a mozgásra, már sokat tettünk magunkért.

Aludjunk legalább napi 7 órát! Az alvás jelentőségét hajlamosak vagyunk alulbecsülni, pedig az egészséges mindennapok alapfeltétele. A rendszeres sporttal javíthatjuk alvásminőségünket is.

Étkezzünk tudatosan! Ne kínozzuk magunkat szigorú diétákkal, de figyeljünk arra, hogy inkább minőségi, változatos tápanyagokban gazdag élelmiszereket válasszunk; és a mértékletesség fontos.

Járjunk rendszeres ellenőrzésre, szűrővizsgálatokra! Az egészségmegőrzés fontos pillére a rendszeres orvosi szűrővizsgálat, hogy a betegségek kialakulását megelőzzük vagy a már kialakult betegségek káros hatását mérsékeljük. Ez visszajelzést jelent számunkra arra vonatkozóan is, hogy szükséges-e még változtatnunk életmódunkon.

Csatlakozzunk sportközösségekhez! A közösségi programokban való részvétel, a hasonló célokért küzdő társak megtalálása nemcsak a mindennapjainkra van pozitív hatással. Az életmódváltás is sokkal könnyebb egy motiváló csapatban, például egy munkahelyi sportközösségben.

Bosch: a sporttal mindenki nyer

A fizikai aktivitás nemcsak a szervezet működésére, hanem a szellemi teljesítményre is pozitívan hat. A rendszeres sport segít fenntartani a mentális fittséget, javítja a kreativitást, növeli az energiaszintet és csökkenti a stresszt. A közös sportolás erősíti a munkatársak közötti kapcsolatot, együttműködést, amelynek fontos szerepe van a csapatmunkán alapuló projektekben is.

Magyarország egyik legnagyobb munkaadója, a Bosch szerint a munkavállalók egészsége és jólléte alapvető fontosságú a vállalat sikere szempontjából. Vállalati kultúrájának fontos pillére a munkatársak folyamatos fejlődésének támogatása mellett a rugalmas és kiegyensúlyozott munkakörnyezet megteremtése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...