- Hirdetés -

Otthoni munkára állnak át a MAKSZ tagok

|

Március 16-tól otthoni munkavégzésre állnak át a kommunikációs ügynökségek. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) tájékoztatása szerint a koronavírus járvány miatt kialakult helyzet azonnali kezelésére pénteken egy közös online platformot hoztak létre, amin keresztül összekötötték a tagügynökségek HR vezetőit.

Az ennek eredményeképp létrejött online munkacsoportban már több mint 30 ügynökségi HR szakember tud egymással folyamatosan tapasztalatot és információt cserélni, ezzel is segítve az ügynökségeket a tájékozódásban, valamint abban, hogy hatékony akcióterveket dolgozhassanak ki a vírus miatt kialakuló helyzet kezelésére. A szervezet HR munkacsoportjába érkező gyakori kérdéseket, válaszokat, best practice-eket a MAKSZ a jövő héttől a weboldalán teszi közzé.

A MAKSZ elnökének tájékoztatása szerint tagügynökségeik a járvány nemzetközi terjedését látva, gyors mérlegelést követően, pár nap leforgása alatt megfeszített munkával átszervezték működésüket, felkészítették és tesztelték IT hátterüket, átálltak online meeting platformokra, valamint akciótervvel összekötött új szakmai protokollokat vezettek be, hogy a home office működés körülményeit mielőbb biztosítani tudják.

Az azonnali reakciónak köszönhetően március 16. hétfőtől, megelőző intézkedésként – amíg azt a helyzet indokolja – az alábbi 46 MAKSZ ügynökség dolgozik szervezetileg home office-ban munkatársaik és ügyfeleik egészségének védelme érdekében.

Blaskó Nikolett, a MAKSZ elnöke azt kéri a kommunikációs iparágtól, hogy aki csak teheti, kövesse a MAKSZ ügynökségek példáját, és mindannyiunk egészsége érdekében válassza mielőbb a home office működést. Az elnök elmondta: „a megelőzés kulcsfontosságú a járvány megfékezésében, ezért, ha minél előbb, minél többen állnak át az otthoni munkavégzésre, ezzel is csökkentve a személyes interakciók számát, annál nagyobb esélyünk lesz a vírus terjedésének lassítására, megállítására.”

Az elnök hozzátette, hogy a kialakult helyzetben sorra mondják le az ügynökségi megbízásokat, az ügyfelek hirtelen forgalomcsökkenése miatt zuhannak a költségvetések. Óriási a bizonytalanság mindkét oldalon: sajnálatos módon egyre több ügynökség és ügyfél kerülhet egyik pillanatról a másikra kilátástalan helyzetbe. Ilyen körülmények között az összetartás, az odafigyelés, a tolerancia, egymás segítése elsődleges fontosságú, ezért a MAKSZ megértést és türelmet kér mindenkitől egymás iránt, valamint kitartásra és szakmai összefogásra buzdítja a piac ügyfél- és ügynökségoldali szereplőit.

Az otthoni munkavégzésre átálló ügynökségek:

1080p

ACG

Artificial Group

Café csoport: Be Social, Café Communications, Café Media, Café PR

Dentsu Aegis: Isobar, Carat, Viseum

Greenroom

GroupM: Maximize, Mediacom, Mindshare, Wavemaker

Havas csoport: Havas Creative, Havas Media

HPS

Human Telex

IPG Mediabrands: Fastbridge, Initiative, Universal McCann, Reprise, Cadreon

McCann Budapest

Mediator Group

Merlin Communications

Mito

Omnicom Media Group: OMD, Phd

PanMedia Western

Positive Adamsky

Progressive

Publicis Groupe Hungary: Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Zenith, StarCom

Sky Marketing

Spice Communication

Springer&Jacoby Budapest

Uniomedia

VMLY&R, Team Red

Well csoport: Well Reklám, Well PR

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...