- Hirdetés -

Palik László a Mannához igazol

|

- Hirdetés -

A televíziós legenda egy hazánkban még sosem látott, teljesen új formátumban tér vissza. A „Palikék világa by Manna” YouTube csatorna szórakoztató és közéleti videós tartalmakat kínál hetente többször, a brand alatt többféle videós formátum várja majd a nézőket, a Palik Lászlótól megszokott televíziós minőségben. Természetesen Palik rendszeresen feltűnik majd a Budapesten és környékén fogható Manna FM 98,6-os rádiófrekvenciáján is.

Palik Lászlót televíziós karrierje során rengeteg szerepben láthattuk már, amelyeket egytől-egyik csúcsra járatott, most viszont úgy döntött, hogy egy teljesen új platformon, az online térben is szeretné kipróbálni magát. A „Palikék világa by Manna” csatorna igazodik a Manna brand szellemiségéhez, de önálló stílusjegyekkel rendelkezik majd.

„Amibe most kezdünk, hatalmas kihívás számomra, talán az utolsó: a YouTube-ra a világon percenként ötszáz óra anyagot töltenek fel, és ide töltjük fel mi is a tartalmainkat. Olyan mértékű a verseny, ami szinte felfoghatatlan, és ez az, ami engem mindig is érdekelt, és hajtott előre: a verseny az én éltető erőm”– kezdte Palik, aki izgatottan várja a startot – „A mai nappal létrejön, és november 15-én indul el a Palikék Világa by Manna csatorna, ami egy önálló tartalmi struktúra a YouTube-on. Heti három alkalommal adunk friss tartalmakat: hétfőn, csütörtökön és szombaton, mindhárom alkalommal más-más tematikában. A hétfői adás főként az aktualitásokról szól, ahogy mi látjuk a minket körülvevő világ eseményeit. Lesz kifejezetten sportos tartalom is, amivel a sporthoz való viszonyomat szeretném másoknak is átadni, ez lesz a »Futtában« című formátum, amelyben futás közben beszélgetek meghívott vendégemmel, aki lehet űrhajós, színész, politikus vagy például orvos. A lényeg, hogy futva beszélgessünk, hiszen tapasztalatból tudom, hogy sport közben mi emberek teljesen más arcunkat mutatjuk, mint úgymond nyugalmi helyzetben. Aztán készülni fognak olyan tartalmak is, amelyben olyan kihívásokat kell teljesítenem, amelyek elé a közönség, vagy a kollégák állítanak. Lehet, hogy villamost fogok vezetni, vagy tortát sütök majd, és ha mondjuk elég bátor vagyok, akkor meg is eszem. Emellett olyan epizódok is várhatóak, amelyekben felkeresünk a nyilvánosság elől már jó ideje eltűnt embereket, de időnként toplistát is összeállítunk majd, legyen szó akár az adott hét legjobb futócipőjéről vagy a legnagyobb hazugságairól, szóval bármiről, ami az embereket érdekelheti” – árult el néhányat Palik László a sokszínű csatorna felépítésének részleteiből.

A „Palikék világa by Manna” három műsorkészítő közös világa, ahol Palik mellett Wágner Tamás kreatív producer és Konyári Edinka szerkesztő is aktív szerepet kap, nemcsak a kamera mögött, hanem a kamerák előtt is. Ebben a világban tehát azt is látni fogják a felhasználók, ami eddig rejtve maradt a színfalak mögött.

Enyedi András, a közösségi rádió ügyvezetője idén nyáron foglalta el pozícióját, és már akkor is a tervei között szerepelt egy olyan, a rádió köré épített multiplatform médiaportfólió létrehozása, amely mind a felhasználók, mind a hirdetők igényeit a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki.

„A munkánk legizgalmasabb része, amikor egy addig még nem létező, új formátumot, egy a megszokottól eltérő médiaterméket fejlesztünk. Ez a folyamat innovációs készséget, kreativitást igényel, és persze egy motivált, szakértő csapatot, amely képes az együtt gondolkodásra és tagjait eltölti az alkotási vágy öröme. Ilyen adottságok mellett készül a Palikék világa by Manna. Nagy várakozással tekintek a projekt elé, hiszen ez egy komoly és nagy lépés a Manna FM életében, amellyel kilép a rádiós keretek közül, és belép az online műsorszolgáltatók világába” – tette hozzá Enyedi András.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre is az ARENA4 és az ARENA4+ közvetíti az IndyCart

Alighogy elkezdődött, szinte véget is ért a pilótakeringő az IndyCarban. Kialakult a 2023-as rajtrács, amely újra parázs küzdelmeket ígér. A magyar nézők a következő szezonban is az ARENA4, valamint az ARENA4+ műsorán követhetik az...

Körzeti rádiót birságolt a Médiatanács

A Prime csatornán vetített Dr. Balthazar című sorozat előzetesét vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Szabálytalanságokat tárt fel a testület a körzeti Forrás Rádió vizsgálata közben.A Prime csatornán futó Dr. Balthazar...

Új évaddal jön a Comedy Club stand-upos műsora

A Fiatal Félőrültek Estje keretében tizenkét ifjú és újonc humorista debütált a Comedy Centralon, ám most itt az idő, hogy a humorcsatorna „nagykutyái” is mikrofont ragadjanak. A Comedy Club október 7-től egészen novemberig érkezik...

Médiaügynökséget választott a BMW

A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól...

Új kommunikációs vezetővel erősít az Electrolux

2022. október 1-től Bacskainé Ruska Mónika felel a svéd háztartásigép-gyártó vállalat országos vállalati kommunikációjáért. A szakember 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik kommunikáció, CSR, fenntarthatóság, közkapcsolat és PR területen.Nyíregyházán és Pécsett folytatott tanulmányai után a...

A nők dönthetik el, mely cégek élik túl a válságot

Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából....

Újabb fordulat a Twitter-sztoriban

A Twitter elutasította Elon Musk megújított 44 milliárd dolláros vételi ajánlatát a közösségi médiavállalatra - közölték a milliárdos vállalkozó ügyvédei csütörtökön, akik azt kérik, hogy a Delaware állambeli bíróság függessze fel az adásvétel körülményei...

Élen a Femina a női oldalak között

Magabiztosan vezette a női oldalakat rangsorát több mint 3,3 millió havi látogatóval a femina.hu szeptemberben, a második nlc.hu több mint 2,9 millió látogatót vonzott – derül ki a DKT legfrissebb havi elemzéséből. A napi...

Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai számára vásárolt kakaó 100%-a ellenőrzött, felelős forrásból származik majd. A...

Egy fesztivál ami, csak lányoknak szól

Egy fesztivál lányoknak a lányokért és a közös jövőnkért. Képzeljünk el egy hagyományos pályaorientációs napot, és felejtsük is gyorsan el! Milyen lehet egy nap alatt megmenteni a bolygót, robotokat idomítani, tornyot építeni valamelyik érzékszervünk...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták az Inspiráló Nőket

Két év kihagyás után idén újra átadta a Femcafé.hu az Inspiráló Nők Díját. A nemrég megújult női portál olvasói soha eddig nem tapasztalt lelkesedéssel nyilvánítottak véleményt, több, mint százezer voksot adtak le a hét...

Jövőre is az ARENA4 és az ARENA4+ közvetíti az IndyCart

Alighogy elkezdődött, szinte véget is ért a pilótakeringő az IndyCarban. Kialakult a 2023-as rajtrács, amely újra parázs küzdelmeket ígér. A magyar nézők a következő szezonban is az ARENA4, valamint az ARENA4+ műsorán követhetik az...

Körzeti rádiót birságolt a Médiatanács

A Prime csatornán vetített Dr. Balthazar című sorozat előzetesét vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Szabálytalanságokat tárt fel a testület a körzeti Forrás Rádió vizsgálata közben.A Prime csatornán futó Dr. Balthazar...

Új évaddal jön a Comedy Club stand-upos műsora

A Fiatal Félőrültek Estje keretében tizenkét ifjú és újonc humorista debütált a Comedy Centralon, ám most itt az idő, hogy a humorcsatorna „nagykutyái” is mikrofont ragadjanak. A Comedy Club október 7-től egészen novemberig érkezik...

Médiaügynökséget választott a BMW

A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól...
- Hirdetés -

Don't Miss

Marics Petivel, Sápi Viviennel és közönségtalálkozóval kampányolt a CCC

Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z generáció tagjait szerették volna megszólítani, ehhez minden médiafelületet felhasználtak. A fiatalok...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai számára vásárolt kakaó 100%-a ellenőrzött, felelős forrásból származik majd. A...

Egyre nagyobb problémát jelentenek az elektronikai hulladékok

2019-ben például 53,6 millió tonna keletkezett, amelynek több mint 80 százaléka ismeretlen helyen – nem hivatalos hulladéklerakóhelyeken, hulladéktelepeken, bontókban – végezte, és amelyből csupán 10 millió tonna volt az a mennyiség, amelyet dokumentáltan és...

Így állunk az energiatakarékos eszközökkel

A vásárlók fontosnak tartják, hogy az eszközeik energiatakarékosak legyenek, azonban az energiacímkék jelentésével a többségük nincs tisztában, és nem mindenki hajlandó jelentősen többet fizetni a jobb energiabesorolású gépekért – derült ki az Euronics Műszaki...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....