- Hirdetés -

Palik László a Mannához igazol

|

- Hirdetés -

A televíziós legenda egy hazánkban még sosem látott, teljesen új formátumban tér vissza. A „Palikék világa by Manna” YouTube csatorna szórakoztató és közéleti videós tartalmakat kínál hetente többször, a brand alatt többféle videós formátum várja majd a nézőket, a Palik Lászlótól megszokott televíziós minőségben. Természetesen Palik rendszeresen feltűnik majd a Budapesten és környékén fogható Manna FM 98,6-os rádiófrekvenciáján is.

Palik Lászlót televíziós karrierje során rengeteg szerepben láthattuk már, amelyeket egytől-egyik csúcsra járatott, most viszont úgy döntött, hogy egy teljesen új platformon, az online térben is szeretné kipróbálni magát. A „Palikék világa by Manna” csatorna igazodik a Manna brand szellemiségéhez, de önálló stílusjegyekkel rendelkezik majd.

„Amibe most kezdünk, hatalmas kihívás számomra, talán az utolsó: a YouTube-ra a világon percenként ötszáz óra anyagot töltenek fel, és ide töltjük fel mi is a tartalmainkat. Olyan mértékű a verseny, ami szinte felfoghatatlan, és ez az, ami engem mindig is érdekelt, és hajtott előre: a verseny az én éltető erőm”– kezdte Palik, aki izgatottan várja a startot – „A mai nappal létrejön, és november 15-én indul el a Palikék Világa by Manna csatorna, ami egy önálló tartalmi struktúra a YouTube-on. Heti három alkalommal adunk friss tartalmakat: hétfőn, csütörtökön és szombaton, mindhárom alkalommal más-más tematikában. A hétfői adás főként az aktualitásokról szól, ahogy mi látjuk a minket körülvevő világ eseményeit. Lesz kifejezetten sportos tartalom is, amivel a sporthoz való viszonyomat szeretném másoknak is átadni, ez lesz a »Futtában« című formátum, amelyben futás közben beszélgetek meghívott vendégemmel, aki lehet űrhajós, színész, politikus vagy például orvos. A lényeg, hogy futva beszélgessünk, hiszen tapasztalatból tudom, hogy sport közben mi emberek teljesen más arcunkat mutatjuk, mint úgymond nyugalmi helyzetben. Aztán készülni fognak olyan tartalmak is, amelyben olyan kihívásokat kell teljesítenem, amelyek elé a közönség, vagy a kollégák állítanak. Lehet, hogy villamost fogok vezetni, vagy tortát sütök majd, és ha mondjuk elég bátor vagyok, akkor meg is eszem. Emellett olyan epizódok is várhatóak, amelyekben felkeresünk a nyilvánosság elől már jó ideje eltűnt embereket, de időnként toplistát is összeállítunk majd, legyen szó akár az adott hét legjobb futócipőjéről vagy a legnagyobb hazugságairól, szóval bármiről, ami az embereket érdekelheti” – árult el néhányat Palik László a sokszínű csatorna felépítésének részleteiből.

A „Palikék világa by Manna” három műsorkészítő közös világa, ahol Palik mellett Wágner Tamás kreatív producer és Konyári Edinka szerkesztő is aktív szerepet kap, nemcsak a kamera mögött, hanem a kamerák előtt is. Ebben a világban tehát azt is látni fogják a felhasználók, ami eddig rejtve maradt a színfalak mögött.

Enyedi András, a közösségi rádió ügyvezetője idén nyáron foglalta el pozícióját, és már akkor is a tervei között szerepelt egy olyan, a rádió köré épített multiplatform médiaportfólió létrehozása, amely mind a felhasználók, mind a hirdetők igényeit a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki.

„A munkánk legizgalmasabb része, amikor egy addig még nem létező, új formátumot, egy a megszokottól eltérő médiaterméket fejlesztünk. Ez a folyamat innovációs készséget, kreativitást igényel, és persze egy motivált, szakértő csapatot, amely képes az együtt gondolkodásra és tagjait eltölti az alkotási vágy öröme. Ilyen adottságok mellett készül a Palikék világa by Manna. Nagy várakozással tekintek a projekt elé, hiszen ez egy komoly és nagy lépés a Manna FM életében, amellyel kilép a rádiós keretek közül, és belép az online műsorszolgáltatók világába” – tette hozzá Enyedi András.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA