Szeptember 17-én ismét összegyűlnek a hazai marketinges szakma képviselői, az idei Marketing Summit fókuszában természetesen a Covid-19 járvány utáni újrakezdés áll. A biztonságra a helyszínen is kiemelt figyelmet fordítanak, de az sem marad le semmiről, aki inkább otthonról követné az eseményeket.
Egyedülálló és megismételhetetlen szakmai előadások és kerekasztal-beszélgetések szerepelnek az idei Marketing Summit programján, fókuszban az új normális marketingkihívásokkal és -megoldásokkal. Az Akvárium Klubba ellátogatóknak igazi konferenciaélményben lehet részük, rég nem látott szakmabeli ismerősökkel találkozhatnak és persze a kapcsolatépítésre is lesz lehetőség.
Téma pedig bőven akad, amit érdemes átbeszélni, talán soha nem volt annyi mondanivaló a marketinges szakmával kapcsolatban, mint amennyi az elmúlt időszakban felmerült, és a Summiton – amelynek társszervezője a Marketing&Media magazin – mindenről szó lesz.
A rendezvény előadásai és networking platformjai abban segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Az esemény inspiráló premier előadásai, tartalmai azonnal bevethető megoldásokat, eszközöket, technikákat, információkat nyújtanak.
Korlátozott létszám és maximális egészségügyi védelem mellett rendezik meg az idei Summitot, de ha valaki mégis úgy dönt, hogy inkább otthon marad, akkor sem marad le semmiről. Az online streamnek köszönhetően követheti az eseményeket, ráadásul 15 napig vissza is nézheti az előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket.