- Hirdetés -

Paralimpiai sportolókat támogat a Procter&Gamble

|

A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai és paralimpiai játékoknak, és idén egy olyan programot hívott életre a Magyar Paralimpiai Bizottsággal közösen, amely a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezelését támogatja.

A hazai paralimpiai sportolók az elmúlt években rendkívül figyelemreméltó teljesítményt nyújtottak. A jelenlegi adatok szerint az idei párizsi paralimpiai játékokon várhatóan 4400 sportoló vesz majd részt különböző sportágakban. Hazánknak közel 500 regisztrált parasportolója van, akik több, mint 30 sportágban képviselik az országot. A kvalifikációk ugyan több sportágban még tartanak, de a mai napig a Magyar Paralimpiai Csapat versenyzői 10 sportágban összesen 30 kvótát gyűjtöttek, így várhatóan 40-45 fő körüli magyar sportoló jut ki a XVII. Paralimpiai Játékokra, amelyet 2024. augusztus 28. és szeptember 8. között rendeznek meg a francia fővárosban.

A P&G kiemelt nemzetközi olimpiai és paralimpiai támogatóként idén új hazai programot indít el, amelynek keretében, együttműködve a Magyar Paralimpiai Bizottsággal, a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseit támogatják. A program nagykövete Hajmási Éva, paralimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és hatszoros Európa-bajnok tőr- és kardvívó. A fizioterápia létfontosságú a paralimpiai sportolók számára a teljesítmény fokozása, a sérülések megelőzése és a gyógyulás elősegítése érdekében. A célzott gyakorlatok és rehabilitációs technikák révén a fizioterápia segíti a mobilitás, az erő és az állóképesség fenntartását és javítását, ami elengedhetetlen a magas szintű versenyzéshez. Emellett jelentős szerepet játszik a verseny utáni felépülésben, biztosítva a sportolók hosszú távú egészségét és jóllétét, lehetővé téve számukra, hogy továbbra is eredményesen edzhessenek és versenyezhessenek.

„Hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok évében a Procter&Gamble a paralimpikonok fizioterápiás kezeléseit támogatja, és én lehetek ennek a fantasztikus kampánynak az arca és közvetítője. – mondta el Hajmási Éva az együttműködésről. – Én, mint élsportoló, a szakmai vívóedzések mellett elengedhetetlennek tartom a prevenciót és a jó kondíciót, a kiegészítők fontos elemei a felkészülésemnek. Állóképesség- és gyorsaságfejlesztő, erősítő edzésekre járok heti kétszer, amelyek során manuálterapeuta segíti az erőnlétemet. Emellett heti egy masszázst iktatok be a regenerációért, illetve mindent bevetek, hogy a testi képességeim mellett lelki szinten is a legjobbat hozzam ki magamból.”

A fizikai kezelésen túl a fizioterapeuták holisztikus ellátást nyújtanak, amely magában foglalja a pszichológiai támogatást is, segítve a sportolókat abban, hogy megbirkózzanak az edzések és a versenyzés okozta nyomással.

„A Bizottságnál fontosnak tartjuk a paralimpiai mozgalom eszméinek népszerűsítését, a mozgáskorlátozott sportolók esélyegyenlőségének, integrációjának és elfogadásának biztosítását, ezért minden ilyen kezdeményezésnek nagyon örülünk. Alapvetően minden sportoló számára fontos a megfelelő egészségügyi kezelés és terápia, ám a parasportolók esetében ez hatványozottan így van.” – állítja Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke.

„Ahogy a Bizottságnak is, nekünk is célunk, hogy rávilágítsunk a paralimpiai sportolók figyelemre méltó tehetségére, és az ő teljesítményükkel, kitartásukkal, bátorságukkal szeretnénk motiválni mindenkit a sport mellett arra is, hogy merjék megragadni a lehetőségeket az életben, hiszen ők a legjobb bizonyíték arra, hogy nem létezik lehetetlen. – tette hozzá Montague-Katus Adrienn, a Procter&Gamble vásárlói marketing igazgatója. – Ma, a Párizs 2024 olimpiai és paralimpiai játékokhoz közeledve elindítjuk „A Mindennapok Bajnokai” nevű kampányunkat, amelynek során termékeink és fogyasztóink segítségével mindannyian hozzájárulhatunk a parasportolók fizioterápiás kezeléseihez.”

Az idei program a vállalat eddigi egyik legnagyobb kampánya, mert az ország szinte valamennyi kiskereskedelmi hálózatában, üzletében megtalálható összes P&G márka megvásárlása után adományt juttat el a Bizottságnak a paralimpiai sportolók fizioterápiás kezelésére. Ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy az elkövetkező 2,5 hónap során bárki, aki a megjelölt üzletekben és időszakokban Ariel, Lenor, Gillette, Jar, Pampers, Always, Pantene, H&S vagy bármilyen egyéb P&G terméket vásárol, azzal a paralimpiai sportolókat segíti.

Az anyagi segítség mellett a nagyobb láthatóság és támogatás révén a vállalat abban is bízik, hogy a paralimpikonok inspiráló teljesítményei motivációt nyújthatnak más hasonló helyzetben lévő embernek, és példát mutathatnak, hogy a sport mindenkié.

„Az olimpiai és paralimpiai sportolók évtizedes támogatójaként inspirál bennünket a lendületük és az elkötelezettségük, hogy mindig a legjobbat nyújtsák. Minden egyes nap beleadják a maximumot, hogy a lehető legjobbak legyenek. Ugyanígy termékeink minőségére és teljesítményére is büszkék vagyunk, hiszen a sportolók kitartása és kemény munkája ihlet bennünket arra, hogy mi is a legmagasabb színvonalat próbáljuk meg elérni. Tudjuk, hogy a csúcsteljesítményt a mindennapi kemény munka és odaadás hozza el, amelyet a paralimpikonok és mi is beleteszünk a legjobb eredmények elérése reményében” – tette hozzá Montague-Katus Adrienn.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...