Meghívásos tenderen a SentiOne-t választotta social média-figyelő ügynökségi partnernek a Budapest Airport. Az együttműködés sarokpontja a márkafókuszú közösségi média és online listening – a publikus webes tartalmak valós idejű figyelése és elemzése mentén.
A SentiOne szoftvere nem csupán egy 0/24-es ‘brand-awareness’-t támogat, de a felhasználók által generált kommentek, cikkek, posztok, bejegyzések elemzésén keresztül teljes körű rálátást és valós időben frissülő, az online felhasználók élményein, véleményein alapuló információs tudásbázist biztosít a kialakuló trendek, esetleges krízishelyzetek, kampányeredmények adatalapú támogatásához, méréséhez és értékeléséhez.
“A saját admin csatornák tartalmi menedzsmentje és frissítése csupán egy fejezetét írja annak a történetnek, amely meghatározza egy-egy márka online jelenlétének és percepciójának alakulását. Örülünk, hogy a Budapest Airport minket választott, és a social listeningen keresztül közzéppontba helyezi az adatalapú figyelmet…Hiszen az interneten minden IS szóba kerül” – mondja Vida Eszter, a SentiOne magyarországi ügynökségének kommunikációs vezetője.