A mobilhirdetésekre specializálódott Madhouse kiemelt partnereinek sora tovább bővült, az egyik legnagyobb hazai utazási tartalommal, az Utazómajommal.
A pár hónapja már tesztüzemben elkezdődött, most bejelentett megállapodás értelmében, a Madhouse értékesíti az Utazómajom hirdetési felületeit, amely magában foglalja az Utazomajom.hu weboldal hirdetési felületei, valamint a Facebook-oldala natív megoldásainak értékesítését. A hazai hirdetési piacon a Madhouse a mobilfelhasználók számát tekintve, Magyarország egyik legmagasabb elérésével rendelkezik, az új együttműködéssel pedig tovább erősíti piacvezető pozícióját.
Aki az utóbbi pár hónapban felkereste az utazomajom.hu oldalt, már biztosan találkozott a Madhouse ügyfeleinek hirdetéseivel, mint a Erste Bank vagy Decathlon. „Az Utazómajom független portálként tölti be a magyar piacon tátongó űrt a minőségi utazási tartalom terén. Az erősödő tartalomnak és az új honlapnak köszönhetően, a 360 ezres Facebook-rajongótábor mellett havi 1,7 millió oldalletöltéssel is büszkélkedhetünk. Az Utazómajmok világmegváltó csoportja az egyik legaktívabb hazai utazással kapcsolatos fórum, közel 37 ezer taggal, naponta átlagosan 300 új hozzászólással. A tartalom erősítése mellett eddig kevesebb figyelem jutott a hirdetési területre, ezen szerettem volna változtatni, ami a Madhouse csapata személyében meg is történt” – mondta Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa.