- Hirdetés -

Pop-up szelfikamerával érkezik az új okosmobil

|

Új készüléket mutatott be a Huawei Fogyasztói Üzletága. A középkategóriát erősítő, tripla hátlapi kamerával felszerelt P smart Pro januártól kapható Magyarországon.

A P smart Pro tripla hátlapi kamerarendszerének 48MP-es főlencséje több fényt képes befogadni, így javítja a képek tisztaságát, a kontrasztot és a felvételek részletgazdagságát is. A 8MP-es ultraszéles-látószögű lencse 120 fokos felvételek készítését teszi lehetővé, míg a 2MP-es mélységérzékelő kamera a Bokeh-fényképezésben segíti a felhasználókat.

Emellett egy sor egyéb funkció szolgálja a fotózás élményét. Alacsony fényviszonyok között az Éjszakai Mód felerősíti a kép fényességét, így a megszokott minőségű képeket készíti. Az EIS (elektronikus képstabilizáció) segítségével a készülék minimalizálja az elmozdulást és az elmosódást, használatával sima és stabil képek készíthetők. A mesterséges intelligencia által támogatott képfelismerés 22 különböző témát ismer fel, emellett finomhangolja és optimalizálja a kép tárgyát és hátterét a tökéletes fotó elkészítése érdekében. Az AI által támogatott szépítő algoritmus azonosítja a fénykép alanyainak életkorát, nemét és bőrtónusát, majd egyénre szabott javaslatokkal és szépítő funkciókkal szolgál számukra.

A P smart Pro előlapi lencséje fényképezéskor egy másodperc alatt kiemelkedik, majd vissza is húzódik a telefonba. A felugró kamerát a Huawei saját fejlesztésű mechanikája működteti, amellyel a gyártó elegánsan oldja meg az előlapi kamera elhelyezését és bővíti ki a képernyő lehetőségeit.

A Huawei legújabb okostelefonja esetében a majdnem teljesen káva nélküli kialakítást választotta. A P smart Pro 6,59 hüvelykes kijelzőjén, nincsenek sem lyukak, sem notch, így valóban teljes képernyős hatást képes elérni. Az előlapi kamera, a fülhallgató és a fényszenzor áthelyezésével a készülék 19.5:9-es képarányúvá vált, így a 2340×1080 Full HD+ kijelző az okostelefon 91 százalékát teszi ki. A P smart Pro 85 százalékos színskálával rendelkezik, így 16.7-millió szín megjelenítésére képes. A közel teljesen káva nélküli látvány mellett a készülék vigyáz a felhasználó szemének épségére is: az okostelefon fejlett szemvédelem funkciója kiszűri a káros kékfényeket, így védi a szemet a kifáradástól.

A Huawei P smart Pro egy 12 nm-es Kirin 710F chipkészletet kapott, amely nyolcmagos architektúrájával nagy teljesítményre és energiahatékonyságra képes. A készülék erős, 4000mAh-s akkumulátorral kerül a hazai boltokba.

Az okostelefon EMUI 9-1-es operációs rendszere EROFS technológiát használ, mellyel megtisztítja a készüléket a felesleges adatoktól, növeli az elérhető tárhely mennyiségét, és ezzel biztosítja az akadálymentes készülékhasználatot. A Huawei P smart Pro 6GB RAM + 128GB ROM tárhellyel érkezik, mely 512GB-re bővíthető.

A P smart Pro éjfekete és jégkristálykék színekben érkezik, utóbbi változat hátlapja a tizenöt réteges kialakításnak köszönhetően a fénnyel együtt változik. A készülék január 15-től kapható a Huawei magyarországi kiskereskedelmi partnereinél 119 990 forintos ajánlott bruttó fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...