Idén egy 360 fokos kampánnyal teszi emlékezetessé a nyarat a Tuborg: minden szerdán ingyenes DJ-szettel várja a valódi élményeket keresőket a város egyik legjobb naplementés helyszínén, a duna-parti Wasser-Budapestben. Az eseménysorozat mellett kontentmarketinggel, nyereményjátékkal és egyedi eladáshelyi promócióval teszi teljeskörűvé a kampányt.
Júniusban indult útnak a TUBORG #opentomore eseménysorozata, amely egyediségével és változatosságával hoz újítást a nyárba. A rendezvényen a főszerepet a lendületes zenék, a duna-parti hangulat és a TUBORG kapja, helyszíne pedig a Népszigeten található Wasser-Budapest.
Az ingyenes programsorozat egy Szakács Gergő unplugged koncerttel és a Follow The Flow még sosem látott formációjával indult. A nyár folyamán minden szerdán 19 órától ingyenes DJ szettekkel vár a TUBORG a Wasser-Budapestben. A TUBORG #opentomore eseménysorozat rezidens DJ-i Tigran és Q-Cee.
Az OPEN TO MORE kampánnyal arra ösztönzi a TUBORG a fogyasztókat, hogy legyenek nyitottak, kíváncsiak, fedezzék fel a körülöttük lévő világot és szerezzenek új élményeket. Mindehhez szervesen kapcsolódik a zene, ami élőben az igazi, baráti társaságban, a kezünkben egy üveg jéghideg TUBORGGAL.
Az eseménysorozat mellett egy nyereményjátékkal is készül a TUBORG. Az OPEN TO SUMMER játékban résztvevők között naponta, illetve hetente fiatalos nyereményeket sorsolnak ki, a fődíjat elnyerő pedig egy DJ-pulttal, és egy iPad-del teheti még élvezetesebbé a hajnalig tartó nyári bulikat. A játék időtartama (2019. június 17. – 2019. augusztus 18.) alatt a legtöbb érvényes pályázatot benyújtó játékos egyedi longboard különdíjban részesül. A nevezéshez a játék külön weboldalán kell feltölteni a legalább 6 darab TUBORG terméket tartalmazó blokk AP-kódját. A játék kommunikációja digitális platformokon, valamint in-store kampányokkal támogatva történik.
A zenét a boltokba is beviszi a TUBORG, élménnyé téve ezzel a vásárlást: négy budapesti Tesco áruházban elhelyezett kioszkokban tabletről hallgathatják a vásárlók az öt különböző stílusú TUBORG dj-mixet.
2018 márciusa óta az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség a Carlsberg Hungary Kft. digitális ügynöksége, amely elsősorban a digitális tartalomszolgáltatás, kreatív tartalomgyártás, social media menedzsment, illetve weboldal hosting és kezelés feladataival támogatja a vállalat a Carlsberg, TUBORG és 1664 Blanc márkáit. Mindezek mellett az #opentomore eseménysorozat szervezését, a nyereményjáték lebonyolítását, valamint az in-store promóció tervezését és kivitelezését is az Extreme Net végzi.